//

Applicaties via Installer installeren lukt niet

Applicaties via Installer installeren lukt niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu sinds een maand de iPhone 16GB uit de VS, iemand heeft hem voor mij "gejailbreakt" zodat hij hier in Nederland werkt. Toen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-08, 21:04
m@ikel m@ikel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard Applicaties via Installer installeren lukt niet

Ik heb nu sinds een maand de iPhone 16GB uit de VS, iemand heeft hem voor mij "gejailbreakt" zodat hij hier in Nederland werkt.

Toen was het de zaak om hem in het Nederlands te krijgen en de taal correctie en nummer herkenning erop te installeren. Dit lukte niet via mijn draadloos netwerk van mijn huis waarmee de iPhone gewoon verbinding heeft want internetten en mail ophalen werkt perfect.
Toen ik dus een keer ergens langs liep met een onbeveiligd draadloos netwerk ben ik hierop gegaan en die 3 dingen geïnstalleerd zodat ik hem gewoon in het Nederlands heb!
Maar nu wil ik ook al die andere leuke dingen op mijn iPhone gaan installeren alleen lukt dit niet mijn mijn eigen netwerk maar nu ook niet meer op het onbeveiligde draadloze netwerk waarop ik die andere dingen heb geïnstalleerd.
Als ik mijn installer open, refresht hij wel netjes de sources en kan ik gaan kijken wat mij wel een interessante applicatie lijkt zodra ik die heb gevonden en druk op install, gaat hij hem proberen te downloaden via mijn eigen draadloze netwerk, maar hij geeft hier altijd een foutmelding het downloaden word dus niet voltooid en dus kan ik niets installeren.
Ik snap er helemaal niks meer van, maar ik wil zo graag al die andere leuke dingen installeren op mijn iPhone

Ligt het er misschien aan dat mijn router het niet toe laat dat mijn iPhone iets probeert te downloaden? want mijn eigen draadloze netwerk is wel beveiligd maar het wachtwoord staat gewoon in de iPhone zodat ik in ieder geval kan internetten en mijn mail kan ophalen wat allemaal gewoon goed werkt.

Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
M@ikel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-08, 21:12
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Welke foutmelding krijg je?
  #3  
Oud 09-07-08, 22:12
m@ikel m@ikel is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Error:

package download failed

Dit terwijl hij wel verbinding heeft met het internet via mijn draadloze netwerk, enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast weer bedankt!
M@ikel
  #4  
Oud 09-07-08, 22:40
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heb je de zoekfunctie al gebruikt op deze woorden? Zijn al veel oplossingen voor.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 09-07-08, 22:59
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat is dus ook eigenlijk wat ik wilde horen. Even die woorden in de zoekfunctie en je vindt je oplossing wel.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes8 installeren lukt niet edwardveenstra1 iPhone Apps 3 24-09-08 23:38
INstalleren vanaf installer lukt soms niet McNRiQ Jailbreak apps en thema's 0 31-01-08 16:08
installeren lukt niet DertKesh Jailbreak apps en thema's 3 27-01-08 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.