iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   T-mobile iPhone-deal voor 5 jaar!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/15818-t-mobile-iphone-deal-voor-5-jaar.html)

hayphone 10-07-08 14:38

T-mobile iPhone-deal voor 5 jaar!!
 
De website i p h o n e m e d i a . n l meldt het volgende:

'
Citaat:

Gister melden wij dat KPN en Vodafone aangeven op korte termijn met de iPhone 3G te komen. Na 3 maanden zou de exclusieve deal met T-Mobile al verlopen zijn. Vandaag kunnen wij exclusief op ***********.nl melden dat dit absoluut onjuist is. T-Mobile heeft met Apple een meerjarige overeenkomst gesloten voor de verkoop van de iPhone 3G in Nederland. Dit is een overeenkomst voor maarliefst vijf (5) jaar!!!! De komende jaren zullen alle nog uit te komen iPhones worden verkocht bij T-Mobile.

Dit bericht is bevestigd door interne bronnen binnen T-Mobile. KPN en Vodafone kunnen in onze ogen dus stoppen met het aanbieden van de iPhone binnen haar eigen abonnementen.

Common.Sense 10-07-08 14:44

Larie,is niet door via communique.

hayphone 10-07-08 14:47

Daarom poste ik het ook bij 'geruchten'

zwaan 12-07-08 16:26

Klinkt opzich best logisch. Maar door de schrijfstijl van dat bericht ga ik weer twijfelen. God wat amateuristisch.

Rejmo 04-08-08 18:32

Nee klopt niet, heb met de apple store bij ons in de stad gesproken is er is maar een contract voor een half jaar!

johnwalter 05-08-08 11:32

Tja, ook dit "gerucht" zal in tijd wel de nodige duidelijkheid verschaffen :rolleyes:

Marked 06-08-08 21:28

Ik hoorde vandaag een goeie verkooptruc: ik werd gebeld door een Vodafone verkoper. Ze proberen daar (terecht) met man en macht klanten bij zich te houden die overstappen vanwege de iPhone en komen met allerlei alles of niets aanbiedingen.

Anyway, ik vertelde hem dat ik overstapte naar T-Mobile, louter om de iPhone, niet uit ontevredenheid. Toen zei hij: "Nou, dan hoop ik dat we u volgend jaar weer mogen verwelkomen als Vodafone de nieuwe generatie iPhones gaat brengen!"
Hij wist me te melden dat de huidige 3G een "tussenmodel" is en dat de volgende generatie iPhones, die waarschijnlijk volgend jaar op de markt komt, door Vodafone zal worden gebracht.

Ach ja....we zullen het wel zien! Tot die tijd ga ik er maar vanuit dat dit de ultieme poging was om me erbij te houden en het complete B*LLSH*T was wat hij vertelde. :p

SneakerStyle 06-08-08 21:46

Whaha wat een lelijk verhaal. Echt wat een amateurs daar @ Vodafone! Lol!

vonni 07-08-08 17:45

het zou maar zo kunnen want tmobile wil zoveel klanten hebben en daarom bieden ze ook gratis internet..

Marked 07-08-08 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vonni (Bericht 163375)
het zou maar zo kunnen want tmobile wil zoveel klanten hebben en daarom bieden ze ook gratis internet..


Hoe bedoel je?:cool:

avdwerf 08-08-08 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marked (Bericht 163419)
Hoe bedoel je?:cool:

Waarschijnlijk dat vodafone gelijk heeft en volgend jaar de nieuwe uit gaat brengen :P

Ik vind het knap verzonnen :)

lekzzz 08-08-08 19:15

Nou tot zover weer de laatste vodafone perikelen ;) Ik kijk alweer uit dan naar de nieuwe gen :D

chrisje1986 08-08-08 19:24

dit verhaal klopt helemaal ik heb zelf nog niet me iphone binnen heb hem vorige week via internet besteld.
toen ik in de tmobile zaak in tiel was, en mijn verhaal vertelde dat ik op dit forum had gelezen dat er ook andere providers kwamen voor de iphone vertelde zij mij dat dit niet kan dat tmobile 5 jaar het alleenrecht heeft gekocht van apple

slodo 08-08-08 19:26

Off-topic
wat zal de nieuwe iphone dan voor functies hebben??


junero 10-08-08 01:11

nou dat was wel te verwachten, maar elke contract kan worden onderbroken als er genoeg geld op de tafel komt, dus kpn kan ze ook wel volgende week gaan aanbieden maar dan moeten ze wel met tmobile gaan onderhandelen

smacdab 11-08-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 165768)
nou dat was wel te verwachten, maar elke contract kan worden onderbroken als er genoeg geld op de tafel komt, dus kpn kan ze ook wel volgende week gaan aanbieden maar dan moeten ze wel met tmobile gaan onderhandelen

kpn kan ook nog overgenomen worden :rolleyes:

junero 11-08-08 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smacdab (Bericht 167255)
kpn kan ook nog overgenomen worden :rolleyes:

derde wereldoorlog kan ook uitbreken:D;)

smacdab 11-08-08 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 167259)
derde wereldoorlog kan ook uitbreken:D;)

first things first

chrisje1986 11-08-08 22:34

jullie maken het helemaal spannend haha

Coelers 21-08-08 00:21

van kpn naar een wereldoorlog :P
Anyway een contactpersoon van t-mobile vertelde mij dat ze een contract voor een jaar hebben..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.