T-Mobile Ligt er weer uit discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor degene die dachten vanmorgen een Iphone te gaan halen omdat het gister niet lukte wil ik even meegeven dat het op dit moment er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Voor degene die dachten vanmorgen een Iphone te gaan halen omdat het gister niet lukte wil ik even meegeven dat het op dit moment er weer uit ligt.
Ik werd hier net over gebeld door iemand van de belcompany (waar ik hem ook moet op halen) ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verplaatst naar Chat.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hem gelukkig nog net op kunnen halen vanochtend. Die man zei dat toen hij hem er eindelijk door had het er weer uit lag.
|
|
||||
|
||||
![]() alles werkt weer ik heb eindelijk binnen nu mijn profiel aanpassen
|
|
|||
|
|||
![]() Mijn broertje heeft vanmiddag (13:00 u.) één gehaald bij The Phonehouse (8GB) en die hadden geen problemen met de activatie...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile, iPhone weer stuk | splatz | T-Mobile | 355 | 20-01-10 16:49 |
Trilfunctie uit wanneer iPhone aan lader ligt | Coen1983 | iPhone algemeen | 1 | 01-12-09 23:04 |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | T-Mobile | 28 | 01-11-09 13:02 |
Google sync ligt hij er uit? | dendirk | iTunes | 13 | 21-08-09 18:14 |
|
|