//

Oei, ongewenste upgrade firmware

Oei, ongewenste upgrade firmware discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Bah ik zweet peultjes op t moment. Laat ik een vriend van mij vanmorgens mijn computer gebruiken gaat ie zitten knoeien met dingen waar hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-08, 13:36
Moonya Moonya is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard Oei, ongewenste upgrade firmware

Bah ik zweet peultjes op t moment. Laat ik een vriend van mij vanmorgens mijn computer gebruiken gaat ie zitten knoeien met dingen waar hij af moest blijven . Nu heeft hij de nieuwste firmware op mijn phonetje gezet en k geloof dat hij gebrickt is nu . Itunes krijgt geen simkaart te zien zegt ie. Ik heb geen idee welke firmware er nu opstaat, en via Itunes krijg ik hem niet gedowngrade omdat hij een onbekende fout (20) geeft. Ik zit de hele morgen al te proberen met verschillende progjes om hem te unlocken. We blijven proberen maar ik ben een beetje ten einde raad nu. Het enige wat ik krijg is dat ik een emergency nr kan bellen maar die doet het niet snifff. Ik hoop dat ik mijn mooie foontje weer goed kan krijgen. Heeft iemand een idee van wat k nog kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-08, 13:39
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Even hier kijken en de volgende keer zelf ook beter kijken

https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html

Stond vlak onder je neus

Slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
netwerk problemen na upgrade firmware 4.0 indogio iPhone algemeen 0 06-07-10 13:36
iPhone 3GS: Upgrade 3.0 to 3.1.2 with customized firmware stiertjuh Unlock 1 25-10-09 10:20
firmware upgrade mislukt? :( blaugrana Unlock [archief] 9 18-02-08 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:27.