//

met wifi op universiteitsnetwerk

met wifi op universiteitsnetwerk discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, dit forum is helemaal geweldig, het heeft mij en mijn iPhone al vele malen geholpen. Nu heb ik een vraag, ik zit op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-07, 10:31
steven steven is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1
Standaard met Wi-Fi op universiteitsnetwerk

Hoi allemaal,

dit forum is helemaal geweldig, het heeft mij en mijn iPhone al vele malen geholpen.
Nu heb ik een vraag, ik zit op de technische universiteit in eindhoven. daar is Wi-Fi beveiligd. iedereen heeft een laptop met een usernaam en wachtwoord dat op het netwerk kan.
Ik heb gevraagd of ik met mijn iPhone ook op het netwerk kan, en ze hebben vervolgens het mac adres van mijn telefoon toegevoegd aan de lijst. Nu moet ik echter wel inloggen met mijn usernaam, en wachtwoord natuurlijk. Weet iemand hoe ik de naam van mijn iPhone kan veranderen in mijn usernaam?

alvaste bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-07, 12:10
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

Meeste universiteiten gebruiken een 802.1x Beveiliging en daarmee kan je voorlopig nog niet op het netwerk komen. Tenminste bij mij bij de Uva lukt het nog niet.
  #3  
Oud 08-11-07, 10:22
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steven Bekijk bericht
Nu moet ik echter wel inloggen met mijn usernaam, en wachtwoord natuurlijk. Weet iemand hoe ik de naam van mijn iPhone kan veranderen in mijn usernaam?
Wordt de naam van je iPhone gebruikt als username? Dat zou het in principe op moeten lossen, maar het lijkt mij sterk...
__________________
...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi op 3G met 4.2.1 Paraprozac Wi-Fi 0 10-12-10 18:02
wel mailen met Wi-Fi maar niet met internet Mad Hankey Wi-Fi 5 12-08-10 13:50
Geen video op iPhone met Wi-Fi, wel met 3G WvB22 Wi-Fi 2 02-12-09 21:37
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? misty1980 Wi-Fi 5 29-11-09 16:09
Slechte youtube kwaliteit met 3G vergeleken met Wi-Fi? Oplossingen? Excellence Wi-Fi 0 22-12-08 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.