Iphone uit Zwitserland discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben van plan een Iphone 3G zonder abonnement aan te schaffen. In België kost een Iphone zonder abonnement €525, terwijl je in zwitserland ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone uit Zwitserland
Hey,
Ik ben van plan een Iphone 3G zonder abonnement aan te schaffen. In België kost een Iphone zonder abonnement €525, terwijl je in zwitserland dezelfde Iphone zonder abonnement voor €350 kan aanschaffen. Ik ben dus van plan hem daar aan te schaffen, maar ik zit nog met enkele onduidelijkheden. Als ik hem daar koop zonder abonnement, kan ik er dan gewoon een proximus-simkaartje insteken en werkt hij dan ook gewoon? Of moet ik hem dan eerst nog jailbreaken? (Ik woon dus in België) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik a.u.b. de zoekfunctie --> Welkom op het forum.
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, maar echt veel wijzer ben ik er niet uit geworden eerlijkgezegd
Kan iemand niet gewoon zeggen: Ja, je moet hem unlocken / nee, je kan hem direct gebruiken. ? dank je Jorair |
|
||||
|
||||
Ja, je moet hem unlocken.
|
|||
|
|||
Dat is een antwoord dat ik wou horen (nuja, ik had liever nee gehoord maarja daar kunnen we niets aan doen )
bedankt ! |
|
|||
|
|||
Volgens mij is de iPhone ook Zwitserland simlockvrij.
Zie link. België duurste, Zwitserland goedkoopste land voor iPhone zonder abonnement |
|
||||
|
||||
Nee iPhone in Zwitserland moet geunlocked worden, klaar.
|
||||
|
||||
te mooi om waar te zijn
|
|
||||
|
||||
Wat is te mooi om waar te zijn?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
slotje. Dit wordt echt voldoende besproken...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G 16 GB kopen uit Zwitserland voor 341 euro. | dreesensm | Koopinformatie Rest Europa | 16 | 19-11-08 22:05 |
iPhone: iphone 3g uit zwitserland van swisscom, hoe activeren? | ultimateme | Jailbreak | 3 | 11-10-08 00:59 |
Iphone uit Zwitserland | Johannn | Archief | 1 | 18-07-08 15:36 |
iPhone uit Zwitserland in Nederland | Ine88 | Archief | 1 | 15-07-08 13:00 |
|
|