Probleem: heel veel Amerikaanse bladwijzers (straten) in Google Maps. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb in mijn iPhone bij kaarten (Google Maps) onder het knopje Bladwijzers opeens ontzettend veel straten van Manhattan. Volgens mij komt dat omdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Probleem: heel veel Amerikaanse bladwijzers (straten) in Google Maps.
Hi,
Heb in mijn iPhone bij kaarten (Google Maps) onder het knopje Bladwijzers opeens ontzettend veel straten van Manhattan. Volgens mij komt dat omdat ik een keer de app "Maps Offline" heb geinstalleerd en ergens de straten van New York heb insteld als favoriet ofzo... (stom!). Weet iemand hoe ik nu die honderden straatnamen als baldwijzer weer uit Kaarten kan verwijderen? Heb Maps Offline al eens opnieuw geinstalleerd, maar daar geen kaarten verwijderen helaas... :-( thanks!! Laatst gewijzigd door tulper; 13-07-08 om 15:28. Reden: opgelost! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hmm...: werkt toch met herinstalleren Maps Offline, was wel even zoeken...
|
|
||||
|
||||
Prachtig dat je het zelf hebt gevonden; Kan hier een slotje op.
|
Labels |
google maps; |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP veel bladwijzers hoe verwijderen | digitalios | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 04:50 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
Google Maps probleem | Reverb | iPhone algemeen | 3 | 16-04-09 19:36 |
google maps probleem bij search | hansje | Jailbreak apps en thema's | 3 | 27-01-08 00:19 |
|
|