iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

haemoglobine 19-07-08 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luka (Bericht 145963)
slijm slijm :P

Ja, zo kan het wel overkomen, maar dat is zeker mijn bedoeling niet!
En Patrick heeft mij tot nu toe nog geen reden gegeven om hem te wantrouwen.
Zijn site is in orde, er staan zelfs meer persoonlijke gegevens op dan bij vele anderen, zoals hun namen, gsm-nummers, verschillende adressen...
Elders krijg je met wat geluk de naam en het adres van de firma, een telefoon-, een fax- en een btw-nummer en daar moet je het maar mee doen.
Als je er al een naam van een contactpersoon bijkrijgt, is dat veel!

En de keren dat we al "laster laster" zouden kunnen gezet hebben als antwoord op vele berichten...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luka (Bericht 145963)
maar een beetje argwaan is normaal....

Ja, maar het kan ook té ver gaan.
En er is ook nog geen reden om zo te reageren, tot nu toe is er nog niets mislopen!
Geef hem tenminste het voordeel van de twijfel tot er eventueel bewijs van bedrog is, dan is er tenminste een reden om kritiek te geven!
En de prijzen zijn nu ook niet zo superlaag om zoveel wantrouwen op te wekken, mochten die aan 100 of 200€ te koop staan, dan zou er misschien meer reden voor zijn!
Het is gewoon een mooi mee te nemen voordeel, ik zou er eerst geen kopen, vond de prijzen net iets té hoog, maar dit kan mijn budget nog net aan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luka (Bericht 145963)
ik weet niet of je nu weer mag/wil reageren en waar je je nu precies aan ergert,maar vragen over de prijs icm met het vooruit betalen etc. vind ik toch niet zo raar, dit vind ik nou niet echt duidelijk op de website staan...?

Dat komt denk ik door het onvoorzien succes van bestellingen, wat meer werk meegebracht heeft dan voorzien!
En dan maar antwoorden op alle voorbarige, onnodige mails, sms'en en telefoontjes waarop niet gerekend werd!
Dat neemt veel tijd in beslag, waardoor de rest er wel wat onder kan lijden!
Als je de tijdstippen ziet wanneer Patrick on-line berichtjes zet en e-mails beantwoord, vraag ik me af wanneer hij de tijd vind om te slapen / rusten / eten met al dat gedoe!

Verplaats je eens in zijn schoenen, ik zou het ook niet leuk vinden!

En nu zullen er waarschijnlijk nog meer denken dat ik aan het slijmen ben, maar ze doen maar, ik maak me er niet druk over.

Hopelijk is iedereen die zoveel kritiek ook bereid om zich te verontschuldigen éénmaal blijkt dat die helemaal niet nodig was!

borgqueenx 19-07-08 11:34

laten we gewoon allemaal stoppen met bellen en emails, en minstens wachten tot donderdagavond. Want dan heb je >mischien< een iphone binnen.

Als je dag en nacht mensen moet blijven beantwoorden, word je er een keer helemaal ziek van.

Als ik admin van dit forum was, had ik dit topic op slot gedaan, en gewacht hebben tot woensdag, en woensdag vroeg weer opengedaan.

Maarja. Ik ga over half uur naar Frankrijk dus merk het pas later hoe het is gegaan. :D

iCulture 19-07-08 17:52

De laatste twee berichten van oromono zijn verwijderd. Er is een PM gestuurd met verduidelijking.

haemoglobine 19-07-08 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe (Bericht 146059)
Ik volg dit topic al sinds het begin en mijn verbazing stijgt met de minuut...dit loopt volledig uit de hand jongens !

Als iedereen die iets verkoopt of vertelt voortdurend verdacht en beschuldigd wordt is het niet meer dan menselijk dat hij zich wil verdedigen ? Ik weet ook wel dat er veel kaf tussen het koren zit en dat er veel bedriegers op de iPhone markt zijn maar dat geeft toch niemand het recht om een ander zijn privé leven om te spitten ?

-Knip

Als je bij de gelukkigen bent tenminste want ik denkt dat er veel meer bestellingen zijn dan geleverde iPhones...niet iedereen heeft zitten wachten en vragen stellen en opmerkingen geven en dan is er ook nog de mond-aan-mond reclame van de klanten die vroeger een v1 bij Oromono gekocht hebben + de Belgische tegenhanger van dit forum waar het er iets serener aan toegaat dan hier. Misschien krijgen die wel voorrang :p

Helemaal en volledig mee eens!
Ik kon het zelf niet beter bedenken!

Hier staat dus verwoord wat ik niet duidelijk uit mijn gedachten kreeg!

oromono 20-07-08 01:11

Heb net mijn broer aan de lijn gehad en maakt account aan op deze site, hij woont in NY en heeft bij apple een account. Nico de swert is zijn naam

luka 20-07-08 01:26

weet niet of het een foutje is maar bij de witte en zwarte 16 gbs staan verschillende voorschot prijzen....

verder zijn de prijzen me nu iig wel duidelijk :) en als nederlander hoef ik geen belgische BTW te betalen, berekend de website goed uit ;)

stingraymax 20-07-08 15:21

OROMONO, ik heb je mail gedaan ivm mensen die hun Iphone niet meer wensen...

Ik hoor het wel van je...

Stef

etienne 20-07-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stingraymax (Bericht 147718)
OROMONO, ik heb je mail gedaan ivm mensen die hun Iphone niet meer wensen...

Ik hoor het wel van je...

Stef

Zijn er ernstige problemen gerezen dan. graag enige info voor de andere geinteresseerden.

macfreaker 20-07-08 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stingraymax (Bericht 147718)
OROMONO, ik heb je mail gedaan ivm mensen die hun Iphone niet meer wensen...
Ik hoor het wel van je...Stef

Misschien dat je wel een beetje meer uitleg kunt geven voor de andere gebruikers.

truckdiver 20-07-08 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stingraymax (Bericht 147718)
OROMONO, ik heb je mail gedaan ivm mensen die hun Iphone niet meer wensen...

Ik hoor het wel van je...

Stef

oromono zal wat laten horen zodra hij je mail ontvangen heeft en er tijd voor heeft.
voor zijn webwinkel moet je niet via iphoneclub regelen.
is voor hen ook zondag!:rolleyes:

jay-jay 20-07-08 16:23

da snappen ze hier precies nie goe eh da hij ook nog een priveleven heeft:p
khoop da er een paar hebbe afgezegd en mijne mss dan al bij deze lading is :p:p


btw, schone 1500 truckdriver ;)

Grtz J²

etienne 20-07-08 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jay-jay (Bericht 147857)
da snappen ze hier precies nie goe eh da hij ook nog een priveleven heeft:p
khoop da er een paar hebbe afgezegd en mijne mss dan al bij deze lading is :p:p


btw, schone 1500 truckdriver ;)

Grtz J²

Dat begrijp ik wel. Maar een aantal mensen zeggen hun bestelling plots af, dan vraagt een mens zich toch af waarom dat zou zijn?

macfreaker 20-07-08 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door etienne (Bericht 147890)
Dat begrijp ik wel. Maar een aantal mensen zeggen hun bestelling plots af, dan vraagt een mens zich toch af waarom dat zou zijn?

Ja, dus vraag ik u om daarover meer uitleg te geven voor de andere mensen. Op geruchten kan je toch niet verder gaan !!! :mad:

Haagze sf2 20-07-08 16:44

waar lezen jullie dan dan mensen hun bestelling afzeggen?
ik heb nog steeds volste vertrouwen in dat ik eind komende week me 3g heb :)

iCulture 20-07-08 16:46

Als jullie de moeite zouden nemen om uberhaupt EENS TE LEZEN! :mad:

We zijn deze discussie spuug- en spuugzat aan het worden. Jullie zoeken het maar uit via PM/e-mail of telefonisch. Hier gaat een permanent slotje op!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.