iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

Cancunlover 14-07-08 12:05

Off-topic

@truckdiver: Thanks man! :D




EDIT: misschien kan "oronomo" eventjes hier op het forum verklaren hoe zij de 2.0 FW al kunnen unlocken. En natuurlijk niet in al te vage taal... ;-)

truckdiver 14-07-08 12:09

heb er juist een mailtje naar gestuurd met de vraag of ze het topic hier willen verder volgen en te antwoorden op alle vragen.
kan alleen maar goede reclame zijn voor hun.

oromono 14-07-08 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 141549)
Twee opmerkingen:

1. Ik vind de prijs dermate laag dat ik me afvraag of er iets achter steekt c.q. waar de iPhones vandaan komen.

2. De opgegeven website laat alleen reclame voor anderen zien.

Wij kopen ze aan rechtstreeks vanuit Californië, en betalen zonder transportkosten 200 euro st.

patrick

Londonforever 14-07-08 12:16

Hoe kunnen jullie de 2.0 al kraken?

oromono 14-07-08 12:28

ze komen unlocked binnen!

oromono

Delphii 14-07-08 12:45

En hoe zit het met de garantie?

Ferry 14-07-08 12:55

tot nu toe ziet het er goed uit , als 1 persoon op het forum de stap zet ( en tevreden is ) denk ik dat er vele zullen volgen .
Aan wie de eer ? :D
of als er hier al iemand via hun gekocht heeft ; wat zijn uw bevindingen ?

Londonforever 14-07-08 12:57

Ik heb een voorschot van €100 betald per PayPal. We zullen zien wat het geeft

truckdiver 14-07-08 12:59

garantie zal er volgens mij niet direct inzitten.
heb van oromono een mail gehad met daarin een andere mail van een tevreden klant!!!
kan iedereen wel maken natuurlijk,maar begint mijn vertrouwen toch te krijgen.
hij heeft ook gezegd dat hij nu met honderden mailtjes wordt bestookt en amper tijd heeft om te gaan eten.
onverwachte drukte volgens mij

Cancunlover 14-07-08 13:06

Citaat:

onverwachte drukte volgens mij
Nou, als je op een site als iPhoneclub verkondigd dat je de nieuwe iPhone 3G voor belachelijk weinig geld verkoopt, dan moet je er rekening mee houden dat je het wel eens druk zou kunnen krijgen! :D
En ik volg trouwens de gedachtengang van truckdiver als ie zegt dat garantie er wel niet in zal zitten... (US toestel, unlocked,... Je krijgt hetzelfde probleem als met de iPhone 2G)
EDIT: en @Londonforever: Hou ons zeker op de hoogte hoe jouw "avontuur" dan afloopt! ;-)

paalpizzle 14-07-08 13:07

Sorry hoor maar ff weer wat vraagtekens, over de site phoneworldonline.com. Uuhm het meest vreemd vind ik wel de teksten bij kopje verkoop, EXACT hetzelfde als op iPhoneHelpDesk maar dan veel goedkoper. Verder vanuit commercieel oogpunt is de prijs wel erg laag, maar zo'n vraag ga je toch niet op die prijs zitten! als je 500 en 575 heb je prijzen die comform de markt zijn, maar goed dat vind ik vreemd.

Graag reactie,

Ferry 14-07-08 13:13

Ik overweeg toch ook zeer ernstig om mijn voorschot te betalen ,
paypal is toch een veilig begrip op 't net :cool:

evow 14-07-08 13:25

hoi (ben nieuw hier)

ik ben momenteel ook aan mailen met Patrick van Oromono .
Ik twijfel nog steeds een beetje omwille van de indd heel lage prijzen.
Dus ik ben nieuwsgierig hoe het loopt voor Londonforever
Maar ik vermoed dat de persoon in kwestie geen scammer is tov de andere die je vind op die verkoopssites.
Voor zo ver ik kan vinden blijken zijn gegevens wel echt zoals gsm nummer etc.
Plus de dns is correct in combi zijn gsm nummer enzo.

Nuja wil maar meegeven dat het wss betrouwbaar is :-)

truckdiver 14-07-08 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever (Bericht 141653)
Ik heb een voorschot van €100 betald per PayPal. We zullen zien wat het geeft

hopenlijk pakt het allemaal goed uit voor je.
hebben ze wat verteld over de leveringstermijn?

oromono 14-07-08 13:40

wij geven 1 jaar garantie op de toestellen voor normale defecten, niet gebreken door uzelf aangebracht.

oromono

truckdiver 14-07-08 13:49

dat ziet er allemaal heel goed uit.
dat je webmaster maar snel terug is van vakantie zodat hij de FAQ pagina kan aanmaken met antwoorden op de meeste vragen

patat 14-07-08 14:21

hehe ik had die advertensie ook op kapaza gezien en nu zie ik dat er hier over gepraat wordt

dat is goed want ik heb Patrick ook al is gebeld en die gasten zijn te vertrouwen volgens mij

heb een mailtje gestuurd voor 1 te reserveren
wacht nog op een mail terug met het rekening nummer enzo voor het voorschot ( kan wel eventjes duren aangezien het succes )

vind het in ieder geval goed dat ze op te halen zijn met afspraak
volgens mij gaan die jongens aardig wat centjes verdienen

en als ze een unlocked toestel met die 1 jaar garantie leveren is dat hun zeker en vast gegunt, zeker voor die prijs

Delphii 14-07-08 14:23

Hoe kan het dat die kerels die iphones kunnen kopen in amerika?

Dat is toch in store activation enzo?

truckdiver 14-07-08 14:25

zal zeker een store activation zijn,daarom dat ze ook 1 jaar garantie kunnen geven.
als je iphone stuk is sturen ze die terug zonder problemen.

Bomans 14-07-08 14:26

Waarschijnlijk kopen bij een tussenpersoon. Nog voor ze bij de winkels geraken.

EDIT:
@ truckdriver: dat kan ook :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.