iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

xgaming 14-07-08 14:33

Dit klinkt inderdaad zéér aantrekkelijk :) Hoop dat er binnekort wat ervaringen zijn met de aanschaf, als ze positief zijn bestel ik er, na mijn vakantie, ook eentje. Maar als je die iPhone koopt, kan je dan ook altijd gewoon probleemloos de FW updaten?

SnakeNL 14-07-08 15:16

Kan je dan ook gewoon update via iTunes ?
Of moet via een andere weg

truckdiver 14-07-08 15:28

jep dat kan je dan

patat 14-07-08 15:34

voorshot betaald
nu afwachten

luka 14-07-08 15:41

maak eens wat fotos :) van een hele doos met iphones 3g...

ik zeg niet dat is het niet geloof, maar echt moeilijk is het niet om zon site te maken... en om een voorschot te vragen...:)

SnakeNL 14-07-08 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 141839)
jep dat kan je dan

Dus gewoon via itunes updaten zoals een orgineel

truckdiver 14-07-08 15:48

dat is 2x dezelfde vraag!!!
de voorschotten dienen omdat ze zelf ook de iphones moeten kunnen betalen in de us natuurlijk.
zelf zitten ze er met hun beperkte kapitaal in,nu is de vraag echter zo groot aan het worden dat ze die voorschotten nodig hebben om de iphones te betalen

SnakeNL 14-07-08 15:50

Ok om zeker te weten :) dan wacht ik ook even af en als alles goed gaat bestel ik daar ook de 16GB
Omdat ik niet allemaal rare dingen moet doen om te updaten :P

luka 14-07-08 15:56

ja ik ook wel :P uit eindhoven is dat net te doen...

forum.bericht 14-07-08 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 141857)
dat is 2x dezelfde vraag!!!
de voorschotten dienen omdat ze zelf ook de iphones moeten kunnen betalen in de us natuurlijk.
zelf zitten ze er met hun beperkte kapitaal in,nu is de vraag echter zo groot aan het worden dat ze die voorschotten nodig hebben om de iphones te betalen

Een bedrijf dient zelf voor de financiering van inkopen te zorgen. Als het Eigen Vermogen ontoereikend is dan is de oplossing om met een bankcrediet te gaan werken. Allemaal niets bijzonders en volkomen normaal.

Voorfinanciering doo je klanten te laten doen is gewoon niet normaal en niet gebruikelijk en draagt zeker niet bij aan het krijgen van vertrouwen.

oromono 14-07-08 16:28

Als wij een financiering moeten aangaan voor 170 iphones moeten we interesten betalen, dit wil dus zeggen dat we de prijzen moeten opdrijven.

oromono

dhm 14-07-08 16:32

ik ben het met forum.bericht eens, gebruikelijke gang van zaken.
rente zal niet overweldigend zijn en misschien zou je met een lagere winstmarge genoegen kunnen nemen? iig vind ik het niet onbegrijpelijk dat het wat wantrouwen wekt.

edit toevoeging:
phones uit de vs tegen prijzen vanuit de abo subsidie? :S
logisch dat ze niet vertellen hoe ze er aan komen maar vreemd is het wel. unlocked vanaf de leverancier, lijkt mij dat ze locked aankomen bij AT&T dus ik ben benieuwd naar de tussenpersoon... :S

oromono 14-07-08 16:41

Beste mensen, ik weet dat er wat wantrouwen is, maar jullie weten ook als je naar een bank moet gaan voor een lening dat dit op zich al enige tijd in beslag neemt. Dan komt er nog eens bij dat ze officieel moeten worden ingevoerd en komen er taksen en BTW bij.
De rest moet ik zeker niet uitleggen.

oromono

SnakeNL 14-07-08 16:50

Als er 1 schaap over de dam is volgt de rest ook ;) :P

Bomans 14-07-08 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 141909)
... De rest moet ik zeker niet uitleggen. ...

Neen, maar enkel die unlock ...

oromono 14-07-08 16:59

Beste mensen allemaal, ik zal het vertrouwen wat aanwakkeren.

From: Kristof Renders <xxxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Sun, July 13, 2008 1:00 pm
To: Patrick De Swert <info@phoneworldonline.com>

Beste Patrick,

Ik zou graag een iPhone 3G bij u bestellen.
Na de vlotte aankoop van de vorige iPhone, tevens ook bij u gebeurt,
leek U mij de beste keuze.
Ik vroeg me enkel nog af wat zo de verwachte leveringstermijn is?
En op jullie zoekertje op Kapaza staat er iets van een voorschot
waardoor je korting kan krijgen?
Hoe gaat dit juist in zijn werk, en op welke rekeningnummer moet je
dit dan storten?
Want die nummer is niet te vinden op het zoekertje.

Ik hoop op een snel antwoord.

Mvg

oromono 14-07-08 17:08

Zal mij is gaan bezig houden met beliegen en bedriegen, ik woon in Antwerpen en heb 250st van de vorige generatie verkocht, zou echt niet meer buiten moeten komen moest ik met al die mensen hun geld weg zijn.

Om op jullie vraag te antwoorden, we kopen ze unlocked aan. En we staan zeker niet aan te schuiven bij de applestore.

oromono

Londonforever 14-07-08 17:49

Ok, dan zat ik verkeerd :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.