iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

f1aap 14-07-08 21:06

Wat een maf gebeuren, lijkt me zeer sterk dat ze officieel unlocked zijn als ze rechtstreeks uit China afkomstig zijn, die simlock moet er immers via iTunes afgehaald worden toch? Dat was immers het geval bij de eerste generatie. Maar ik hoop voor alle aanbetalers dat ik het verkeerd heb. Zou het zelf alleen nooit doen, heb genoeg verhalen gelezen over oplichting met iPhones.

koentje.k 14-07-08 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142079)
In de Belgische iPhones kan je toch ook N
Nederlandse simkaarten gebruiken

Bron? Tot nu toe heb ik alleen maar vage verhalen gehoord, activatie met Belgische sim enz enz.

truckdiver 14-07-08 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koentje.k (Bericht 142093)
Bron? Tot nu toe heb ik alleen maar vage verhalen gehoord, activatie met Belgische sim enz enz.

lees eens in het forum aub,zijn al topics over geweest

apache4u 14-07-08 21:16

If something sounds too good to be true, it probably is....

Inderdaad, de simlock komt er au fabriek op. Via iTunes wordt deze vervolgens verwijderd. Er is geen enkele telefoon die de fabriek verlaat zonder deze lock.. de italiaanse niet, de belgische niet. Tijdens de activatie wordt dit geregeld. Combinatie van imei/serial + simkaart. Vraag me dus af hoe dit gaat bij deze unlockte iPhones.

Ik hoop echt dat ik het mis heb trouwens.

luka 14-07-08 21:54

nee, itunes unlocked niet (dat is ie al, als het goed is :P) maar activeert gewoon de iphone zodat je hem kan gebruiken....

oromono 14-07-08 21:55

Dit is de eerste maal vandaag dat ik er echt wel lol in krijg, wat zijn jullie allemaal voor een bende *****s zeg! Als jullie geen zin hebben of het niet vertrouwen koop ze dan bij de applestore, wens je dan veel geluk.

oromono

niels1981 14-07-08 22:22

Dit soort berichten werken natuurlijk niet mee Oronomo!

laten we hem het voordeel van de twijfel geven. Er zijn nu mensen die aanbetaald hebben.laten we afwachten tot zij hun iphone in huis hebben!
En dan kunnen we een juiste beoordeling maken!

tychop 14-07-08 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142079)
stop eens met die bangmakerij.
tuurlijk gaat je iphone wel werken met een andere simkaart.
in de belgische iphones kan je toch ook nederlandse simkaarten gebruiken

Is geen bangmakerij. Ik rapporteer enkel wat ik als antwoord kreeg van iphoneservicepoint .nl op de vraag of de iPhone wel te updaten is via iTunes. Ik heb namelijk geen zin om dat ding iedere keer te unlocken met een of andere tool.

Geloof je het niet? Stuur dan zelf een mailtje naar die gasten met dezelfde vraag.

Is er al iemand bellend met een .be iphone en een .nl sim kaart gespot?
(dat antwoord zou alles verklaren, maar ik heb hem nog niet gezien. Ook niet in dit forum)
Prove me wrong !!!

Ondertussen wacht ik nog ff op duidelijke statements.

etienne 14-07-08 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 142025)
Onze bestelling komt uit recht uit China via tussenpersoon in Californië die ze op zijn beurt opstuurt naar Belgie. Moet jullie ook weten welk merk van onderbroek ik draag:D
Björn borg een roze met donkergrijs ze zijn unlocked en ik heb momenteel geen toestellen op voorraad.

Patrick de swert
hopland 53 Loft 2
2000 Antwerpen

GSM: 0496542177

Ben nogal bekent in Merksem. Waar zijn de iphones daar af te halen ;)

truckdiver 14-07-08 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door etienne (Bericht 142212)
Ben nogal bekent in Merksem. Waar zijn de iphones daar af te halen ;)

je kan er naartoe bellen om de gegevens uit te wisselen of op hun site een mailtje sturen.
krijg je direct antwoord

etienne 14-07-08 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 141616)
ze komen unlocked binnen!

oromono

Waar worden die toestellen dan gelockt vraag ik mij af :confused:

truckdiver 14-07-08 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door etienne (Bericht 142215)
Waar worden die toestellen dan gelockt vraag ik mij af :confused:

de iphones komen van china naar californie en worden ergens onderweg unlockt.
waar weten ze volgens mij ook niet.
als hij maar werkt is het goed volgens mij.
zijn al eerdere vragen over gesteld in dit topic

etienne 14-07-08 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luka (Bericht 142149)
nee, itunes unlocked niet (dat is ie al, als het goed is :P) maar activeert gewoon de iphone zodat je hem kan gebruiken....

Dus ze verlaten de fabriek altijd unlockt en dus simlochvrij en Apple lockt ze naar goeddunken. Die naar Belgie bijv. worden unlockt-simlockvrij verstuurd en die naar bijv. Nederland gelockt-simlock :confused:

oromono 14-07-08 23:01

De persoon waar ze af te halen zijn in Merksem is 18 juli terug uit verlof. Ik heb mijn adres gegevens openbaar gemaakt maar doe dit niet voor anderen.

Je mag mij altijd bellen op mijn iphone +32496542177 voor meer informatie, maar ik heb ook een privé leven en hou het aub binnen de perken en tijdens de kantooruren. ik kan ook niet antwoorden op smsen want ik krijg zelfs niet mijn mails niet tijdig meer beantwoord.

etienne 14-07-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142214)
je kan er naartoe bellen om de gegevens uit te wisselen of op hun site een mailtje sturen.
krijg je direct antwoord

Ik zie een warrige website met veel reclame etc...

bgordijn 14-07-08 23:05

Maa wie heeft er nu al een via die site :P

oromono 14-07-08 23:06

Toestellen komen aan unlocked in Belgie en werken op elk netwerk, wat is nu het probleem, het doet er toch niet toe waar, wanneer of hoe ze unlockt worden? waarschijnlijk in de fabriek zelf zeker, ze komen rechtstreeks vandaar. jullie mogen blij zijn dat ze al unlocked aankomen en dat jullie hierover geen zorgen hoeven over te maken.

truckdiver 14-07-08 23:10

@etienne
als je alleen maar commentaar (zoals gewoonlijk)hebt moet je er geen aankopen of ga naar een mobistarwinkel.
@bgordijn
er zijn al verschillende mensen die hem vandaag besteld hebben en het laten weten zosnel hij is toegekomen
wacht af tot morgen.ronaldoo gaat er iphones afhalen en laat weten hoe het is geweest

etienne 14-07-08 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 142248)
Toestellen komen aan unlocked in Belgie en werken op elk netwerk, wat is nu het probleem, het doet er toch niet toe waar, wanneer of hoe ze unlockt worden? waarschijnlijk in de fabriek zelf zeker, ze komen rechtstreeks vandaar. jullie mogen blij zijn dat ze al unlocked aankomen en dat jullie hierover geen zorgen hoeven over te maken.

Wat zijn nu de exacte prijzen bij ophalen in Merksem want ik lees iets van 50 euro extra?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.