//

[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com)

[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik mag hier niet op reageren maar ben dit meer dan kotsbeu, blijkbaar mag ik zelfs niet eens meer een privé leven hebben. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 19-07-08, 00:29
oromono oromono is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar oromono
Standaard

Beste mensen,

Ik mag hier niet op reageren maar ben dit meer dan kotsbeu, blijkbaar mag ik zelfs niet eens meer een privé leven hebben. de mensen die geen vertrouwen hebben en voor hebben betaald gelieve dit terug te vorderen via paypal deze worden niet beleverd!!!

Gegroet Oromono

Ik wil dat deze topic word gesloten

Patrick de swert

EDIT
Sluiten AUB deze topic. en sorry voor de schrijffouten maar ik zit hier al de hele dag en ben doodmoe!!

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 19-07-08, 00:42
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

//Teruggeplaatst naar iPhone Koopadvies. Dezelfde regels blijven gelden: GEEN CHAT!
  #243  
Oud 19-07-08, 01:08
haemoglobine haemoglobine is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: België - Kortrijk
Berichten: 5
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oromono Bekijk bericht
Beste mensen,

Ik mag hier niet op reageren maar ben dit meer dan kotsbeu, blijkbaar mag ik zelfs niet eens meer een privé leven hebben. de mensen die geen vertrouwen hebben en voor hebben betaald gelieve dit terug te vorderen via paypal deze worden beleverd!!!

Gegroet Oromono

Ik wil dat deze topic word gesloten

Patrick de swert
Beste Patrick,

Laat je niet nekken door al dat gedoe!
Zoals ik al zei, er is zodanig veel bedrog dezer dagen, met als gevolg dat de eerlijke mensen ook door het slijk gehaald worden!
Wantrouwen is gemakkelijker te bekritiseren dan vertrouwen.

Ik vind het ook een beetje ver gezocht om alles uit je privé leven boven te halen, maar de mensen zoeken één of andere houvast, waarvoor ik langs de ene kant wel een minimum van begrip voor kan opbrengen, maar soms kan dat wel wat ver gaan!

Hou de moed erin, tenminste tot de eersten geleverd worden, dan zul je wel zien, dan zullen ze wel van toon veranderen.
Ze zullen allemaal komen smeken om er ook een te bestellen!
Dan zullen ze je allemaal prijzen!
Een held in wording!

Kijk er al naar uit...

PS: probeer ook wat slaap in te halen tussendoor!
Misschien niet gemakkelijk met alle stress veroorzaakt door het vele negatieve commentaar én het vele werk, maar laat er je gezondheid niet onder lijden!
Dat is niets of niemand waard!

En nogmaals bedankt voor de toffe mogelijkheid die je ons biedt om aan een iPhone te geraken!
  #244  
Oud 19-07-08, 01:52
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haemoglobine Bekijk bericht
Hou de moed erin, tenminste tot de eersten geleverd worden, dan zul je wel zien, dan zullen ze wel van toon veranderen.
Ze zullen allemaal komen smeken om er ook een te bestellen!
Dan zullen ze je allemaal prijzen!
Een held in wording!

Kijk er al naar uit...

PS: probeer ook wat slaap in te halen tussendoor!
Misschien niet gemakkelijk met alle stress veroorzaakt door het vele negatieve commentaar én het vele werk, maar laat er je gezondheid niet onder lijden!
Dat is niets of niemand waard!!
slijm slijm



Het is niet echt netjes nee om allemaal (prive) info te gaan posten over iemand...

en op zich geloof ik hem "de oromono shop" nu wel,
maar een beetje argwaan is normaal....

ik weet niet of je nu weer mag/wil reageren en waar je je nu precies aan ergert,maar vragen over de prijs icm met het vooruit betalen etc. vind ik toch niet zo raar, dit vind ik nou niet echt duidelijk op de website staan...?
  #245  
Oud 19-07-08, 02:02
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oromono Bekijk bericht
Ik wil dat deze topic word gesloten

EDIT
Sluiten AUB deze topic. en sorry voor de schrijffouten maar ik zit hier al de hele dag en ben doodmoe!!

Dit topic wordt gesloten op het moment dat alles netjes is afgehandeld: levering of terugbetaling van de aanbetaalde tegoeden. Zolang dat nog loopt blijft het topic open, waarbij de bekende regels hopelijk in acht worden genomen (geen reclame/geen chat/geen statusupdates per uur).
  #246  
Oud 19-07-08, 02:36
oromono oromono is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar oromono
Standaard

Ha ja nu geen enkel probleem dat ik antwoord, eerst mag ik mij niet verdedigen en dan word dit niet gesloten? De eerste die besteld hebben zijn de grootste onderkruipers en zwartmakers, en het zijn diegene die zich nu allemaal aanbieden om iets bij te verdienen om mijn mails te beantwoorden. En ik weet dat dat bericht onmiddellijk verwijderd zal worden, maar heb dan toch eens goed mij gedacht gezegd. en ik meen wat ik zeg, diegene die mij hier zwart maken krijgen hun voorschot terug en kunnen op een ander gaan jagen en misschien opgelicht voor de aankoop van hun iphone 3G. Ze kunnen mij een mail sturen en zal onmiddelijk tot terugbetaling van het voorschot overgaan. En dan zal ik zelfs kritiek krijgen dat ik wil terug betalen omdat ik (waarschijnlijk) niet kan leveren. Nooit goed! Ik heb mijzelf teveel blootgeven en iedereen ken ondertussen mijn gegevens, ik kan zelfs al niet eens rustig meer slapen door al die telefoons, en afzetten gaat ook niet want dan krijg ik ook al kritiek omdat ik niet opneem. Tja waar is het einde??

oromono

PS: dit is niet bedoeld als reclame moesten velen onder julie dit wel denken, we hebben genoeg verkocht in het verleden en hebben dit echt niet nodig!!! Ik wil gewoon rechtvaardigheid.
  #247  
Oud 19-07-08, 02:56
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oromono Bekijk bericht
En ik weet dat dat bericht onmiddellijk verwijderd zal worden
Even gas terug, beste Patrick. Net zo min als ik over jou oordeel wens ik ook dat je dat niet over mij doet.
  #248  
Oud 19-07-08, 03:13
oromono oromono is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar oromono
Standaard

sorry, je mag mij eraf gooien, dit was niet bedoeld naar diegene die het goed menen.
nogmaals mij excuses. En toch wil ik ook mijn ding kunnen zeggen, alleen maar om mij te kunnen verdedigen. Anders is dit niet rechtvaardig. of zie ik dit verkeerd?
  #249  
Oud 19-07-08, 03:15
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oromono Bekijk bericht
sorry, je mag mij eraf gooien, dit was niet bedoeld naar diegene die het goed menen.
nogmaals mij excuses. En toch wil ik ook mijn ding kunnen zeggen, alleen maar om mij te kunnen verdedigen. Anders is dit niet rechtvaardig. of zie ik dit verkeerd?
Die gelegenheid geef ik je nu toch? Al je laatste berichten heb ik netjes laten staan. Zolang je geen reclame maakt voor je zaak of voor de aanbieding is jouw deelname aan deze discussie niet ongewenst.
  #250  
Oud 19-07-08, 04:21
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oromono Bekijk bericht
Wat zien jullie als reclame?
Alles wat direct betrekking heeft op de verkoop: [1], [2], [3], [4], [5] (er zijn nog meer soortgelijke berichten en feitelijk is bovenstaande post ook al op het randje).
  #251  
Oud 19-07-08, 10:48
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Ik volg dit topic al sinds het begin en mijn verbazing stijgt met de minuut...dit loopt volledig uit de hand jongens !

Als iedereen die iets verkoopt of vertelt voortdurend verdacht en beschuldigd wordt is het niet meer dan menselijk dat hij zich wil verdedigen ? Ik weet ook wel dat er veel kaf tussen het koren zit en dat er veel bedriegers op de iPhone markt zijn maar dat geeft toch niemand het recht om een ander zijn privé leven om te spitten ?

Weet je wat ik gedaan heb toen ik de advertentie zag ? Een mailtje gestuurd naar Oromono, onmiddellijk antwoord gekregen met de info over het voorschot, het voorschot betaald en dan...rustig afgewacht op wat komen gaat. Geduld wordt toch altijd beloond of niet soms ?

Ik heb dus geen 10 mails gestuurd en ook niet 20 x gebeld om te zien of mijn mail al toegekomen was want ik denk dat die mensen daar al genoeg bedolven worden onder de mail en telefoon zodat je de zaak alleen maar verergert en het normaal is dat je geen antwoord meer krijgt...

Voor de sceptici en de non-believers onder ons gelieve de giftige pennen op te bergen tot volgende week woensdag en voor de anderen die gereserveerd hebben met betaling van een voorschot tot dinsdag in Antwerpen
Als je bij de gelukkigen bent tenminste want ik denkt dat er veel meer bestellingen zijn dan geleverde iPhones...niet iedereen heeft zitten wachten en vragen stellen en opmerkingen geven en dan is er ook nog de mond-aan-mond reclame van de klanten die vroeger een v1 bij Oromono gekocht hebben + de Belgische tegenhanger van dit forum waar het er iets serener aan toegaat dan hier. Misschien krijgen die wel voorrang
  #252  
Oud 19-07-08, 10:53
jay-jay's schermafbeelding
jay-jay jay-jay is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Mol/Leuven(kot)
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oromono Bekijk bericht
Ha ja nu geen enkel probleem dat ik antwoord, eerst mag ik mij niet verdedigen en dan word dit niet gesloten? De eerste die besteld hebben zijn de grootste onderkruipers en zwartmakers, en het zijn diegene die zich nu allemaal aanbieden om iets bij te verdienen om mijn mails te beantwoorden. En ik weet dat dat bericht onmiddellijk verwijderd zal worden, maar heb dan toch eens goed mij gedacht gezegd. en ik meen wat ik zeg, diegene die mij hier zwart maken krijgen hun voorschot terug en kunnen op een ander gaan jagen en misschien opgelicht voor de aankoop van hun iphone 3G. Ze kunnen mij een mail sturen en zal onmiddelijk tot terugbetaling van het voorschot overgaan. En dan zal ik zelfs kritiek krijgen dat ik wil terug betalen omdat ik (waarschijnlijk) niet kan leveren. Nooit goed! Ik heb mijzelf teveel blootgeven en iedereen ken ondertussen mijn gegevens, ik kan zelfs al niet eens rustig meer slapen door al die telefoons, en afzetten gaat ook niet want dan krijg ik ook al kritiek omdat ik niet opneem. Tja waar is het einde??

oromono

PS: dit is niet bedoeld als reclame moesten velen onder julie dit wel denken, we hebben genoeg verkocht in het verleden en hebben dit echt niet nodig!!! Ik wil gewoon rechtvaardigheid.

da vind ik nu ook, wacht af tot dinsdag als je het niet vertrouwd ipv te zeuren over hoe lang hij al niet geantwoord heeft op jullie email. Patrick heeft ook nog een prive leven eh.

Grtz Jean-Jacques
  #253  
Oud 19-07-08, 11:11
haemoglobine haemoglobine is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: België - Kortrijk
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luka Bekijk bericht
slijm slijm
Ja, zo kan het wel overkomen, maar dat is zeker mijn bedoeling niet!
En Patrick heeft mij tot nu toe nog geen reden gegeven om hem te wantrouwen.
Zijn site is in orde, er staan zelfs meer persoonlijke gegevens op dan bij vele anderen, zoals hun namen, gsm-nummers, verschillende adressen...
Elders krijg je met wat geluk de naam en het adres van de firma, een telefoon-, een fax- en een btw-nummer en daar moet je het maar mee doen.
Als je er al een naam van een contactpersoon bijkrijgt, is dat veel!

En de keren dat we al "laster laster" zouden kunnen gezet hebben als antwoord op vele berichten...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luka Bekijk bericht
maar een beetje argwaan is normaal....
Ja, maar het kan ook té ver gaan.
En er is ook nog geen reden om zo te reageren, tot nu toe is er nog niets mislopen!
Geef hem tenminste het voordeel van de twijfel tot er eventueel bewijs van bedrog is, dan is er tenminste een reden om kritiek te geven!
En de prijzen zijn nu ook niet zo superlaag om zoveel wantrouwen op te wekken, mochten die aan 100 of 200€ te koop staan, dan zou er misschien meer reden voor zijn!
Het is gewoon een mooi mee te nemen voordeel, ik zou er eerst geen kopen, vond de prijzen net iets té hoog, maar dit kan mijn budget nog net aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luka Bekijk bericht
ik weet niet of je nu weer mag/wil reageren en waar je je nu precies aan ergert,maar vragen over de prijs icm met het vooruit betalen etc. vind ik toch niet zo raar, dit vind ik nou niet echt duidelijk op de website staan...?
Dat komt denk ik door het onvoorzien succes van bestellingen, wat meer werk meegebracht heeft dan voorzien!
En dan maar antwoorden op alle voorbarige, onnodige mails, sms'en en telefoontjes waarop niet gerekend werd!
Dat neemt veel tijd in beslag, waardoor de rest er wel wat onder kan lijden!
Als je de tijdstippen ziet wanneer Patrick on-line berichtjes zet en e-mails beantwoord, vraag ik me af wanneer hij de tijd vind om te slapen / rusten / eten met al dat gedoe!

Verplaats je eens in zijn schoenen, ik zou het ook niet leuk vinden!

En nu zullen er waarschijnlijk nog meer denken dat ik aan het slijmen ben, maar ze doen maar, ik maak me er niet druk over.

Hopelijk is iedereen die zoveel kritiek ook bereid om zich te verontschuldigen éénmaal blijkt dat die helemaal niet nodig was!
  #254  
Oud 19-07-08, 11:34
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

laten we gewoon allemaal stoppen met bellen en emails, en minstens wachten tot donderdagavond. Want dan heb je >mischien< een iphone binnen.

Als je dag en nacht mensen moet blijven beantwoorden, word je er een keer helemaal ziek van.

Als ik admin van dit forum was, had ik dit topic op slot gedaan, en gewacht hebben tot woensdag, en woensdag vroeg weer opengedaan.

Maarja. Ik ga over half uur naar Frankrijk dus merk het pas later hoe het is gegaan.
  #255  
Oud 19-07-08, 17:52
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

De laatste twee berichten van oromono zijn verwijderd. Er is een PM gestuurd met verduidelijking.
  #256  
Oud 19-07-08, 19:40
haemoglobine haemoglobine is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: België - Kortrijk
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokfoe Bekijk bericht
Ik volg dit topic al sinds het begin en mijn verbazing stijgt met de minuut...dit loopt volledig uit de hand jongens !

Als iedereen die iets verkoopt of vertelt voortdurend verdacht en beschuldigd wordt is het niet meer dan menselijk dat hij zich wil verdedigen ? Ik weet ook wel dat er veel kaf tussen het koren zit en dat er veel bedriegers op de iPhone markt zijn maar dat geeft toch niemand het recht om een ander zijn privé leven om te spitten ?

-Knip

Als je bij de gelukkigen bent tenminste want ik denkt dat er veel meer bestellingen zijn dan geleverde iPhones...niet iedereen heeft zitten wachten en vragen stellen en opmerkingen geven en dan is er ook nog de mond-aan-mond reclame van de klanten die vroeger een v1 bij Oromono gekocht hebben + de Belgische tegenhanger van dit forum waar het er iets serener aan toegaat dan hier. Misschien krijgen die wel voorrang
Helemaal en volledig mee eens!
Ik kon het zelf niet beter bedenken!

Hier staat dus verwoord wat ik niet duidelijk uit mijn gedachten kreeg!
  #257  
Oud 20-07-08, 01:11
oromono oromono is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: antwerpen
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar oromono
Standaard

Heb net mijn broer aan de lijn gehad en maakt account aan op deze site, hij woont in NY en heeft bij apple een account. Nico de swert is zijn naam
  #258  
Oud 20-07-08, 01:26
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

weet niet of het een foutje is maar bij de witte en zwarte 16 gbs staan verschillende voorschot prijzen....

verder zijn de prijzen me nu iig wel duidelijk en als nederlander hoef ik geen belgische BTW te betalen, berekend de website goed uit
  #259  
Oud 20-07-08, 15:21
stingraymax stingraymax is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

OROMONO, ik heb je mail gedaan ivm mensen die hun Iphone niet meer wensen...

Ik hoor het wel van je...

Stef
  #260  
Oud 20-07-08, 15:53
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stingraymax Bekijk bericht
OROMONO, ik heb je mail gedaan ivm mensen die hun Iphone niet meer wensen...

Ik hoor het wel van je...

Stef
Zijn er ernstige problemen gerezen dan. graag enige info voor de andere geinteresseerden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Phoneworldonline avdwerf Koopinformatie Nederland 2 07-05-09 19:49
phoneworldonline.com: dit is legit!! stoffel87 Archief 5 23-07-08 20:13
Phoneworldonline d-day etienne Archief 70 23-07-08 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.