iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

Ferry 14-07-08 10:55

[België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com)
 
heeft er iemand hier ervaringen mee ?
kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Aplle iphone 3G laatste week aan 325 voor 8GB

325 euro is geen slechte prijs

Bomans 14-07-08 11:00

Zou het niet meteen vertrouwen.

truckdiver 14-07-08 11:01

je kan altijd reserveren en je iphone ter plaatse afhalen zoals het er staat.
dan loop je geen risico natuurlijk

Cancunlover 14-07-08 11:11

Maar je moet een voorschot geven. Als je dan een willekeurig adres krijgt toegestuurd, kan je nog steeds niets afhalen eh... ;)

truckdiver 14-07-08 11:19

voorschot verplicht?
er staat 'indien een voorschot betaalt krijg je korting van 20 euro"
lijkt lijkt mij niet verplicht.
je kan er ook naartoe bellen en je weet het direct

naschrift:
ben eens op de site gaan zien en zal inderdaad voorschot betaalt moeten worden
Betaling van voorschot 50 à 75 euro zal gebeuren via Paypal Zeer Veilige manier je krijgt eveneens een bewijs via mail van je storting van het voorschot
Bij Reservatie zeer duidelijk bijzetten welke versie dat je wilt
Hier hebben wij voor gekozen zodat we in elke geval als de levering later komt door omstandigheden je uw voorschot kan terug vragen
op dit moment is er een backorder van 18 stuks en dit zal dagelijks worden bij gehouden
Eerst bestellen is als eerste de Iphone 3G in je bezit hebben zowel de 8 GB als de 16 GB

Het Iphone team

D & P

Cancunlover 14-07-08 11:23

Tsja, ik vind het er niet duidelijker op worden hoor truckdiver. Ik denk dat ik mijn zuurverdiende euries niet aan deze kerels ga geven... :p

THEBLUEDEVIL 14-07-08 11:25

site ligt ook al plat als ik het zo bekijken:rolleyes:

truckdiver 14-07-08 11:29

werkt prima bij mij
zijn wel dure gasten.je kan er laten unlocken enz.
repareren ook je scherm als die stuk is

THEBLUEDEVIL 14-07-08 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 141472)
werkt prima bij mij
zijn wel dure gasten.je kan er laten unlocken enz.
repareren ook je scherm als die stuk is


zie het al ze hebben een zelf een foutje gemaakt bij die ad :P daar staat iphoneworldonline.com

Bomans 14-07-08 11:41

ze bieden zelf een witte 8GB aan! :confused::D

truckdiver 14-07-08 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 141482)
ze bieden zelf een witte 8GB aan! :confused::D

is croiman daar aan de slag??:D:eek::p

oromono 14-07-08 12:38

kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Aplle iphone 3G laatste week aan 3
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferry (Bericht 141446)
heeft er iemand hier ervaringen mee ?
kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: Aplle iphone 3G laatste week aan 325 voor 8GB

325 euro is geen slechte prijs

Ik ben de persoon van kapaza en wil jullie hier vertellen dat er een fout staat op de pagina, de 8GB is enkel in het zwart verkrijgbaar. Jammer genoeg kan deze site momenteel niet worden aangepast om dat onze webdesigner met vakantie tot 18 juli.

onze [FONT=&quot]excuses[/FONT] voor dit ongemak

Patrick en Dirk

forum.bericht 14-07-08 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 141542)
Ik ben de persoon van kapaza en wil jullie hier vertellen dat er een fout staat op de pagina, de 8GB is enkel in het zwart verkrijgbaar. Jammer genoeg kan deze site momenteel niet worden aangepast om dat onze webdesigner met vakantie tot 18 juli.
onze [FONT=&quot]excuses[/FONT] voor dit ongemak
Patrick en Dirk

Twee opmerkingen:

1. Ik vind de prijs dermate laag dat ik me afvraag of er iets achter steekt c.q. waar de iPhones vandaan komen.

2. De opgegeven website laat alleen reclame voor anderen zien.

Bomans 14-07-08 12:48

inderdaad, graag meer info. Want hier kunnen gouden zaken gedaan worden :rolleyes:

Londonforever 14-07-08 12:50

Ik heb met een van de heren gebeld (Patrick)

Hij gaf mij zonder problemen zijn achternaam. Volgens hun kennen zij intern iemand bij Apple in Californië die hun de phones toestuurd (vandaar de lage prijs).

Bomans 14-07-08 12:57

maar dat voorschot baart me nog altijd zorgen ...

truckdiver 14-07-08 13:00

volgens mij als je er mee belt dat je er wel een afspraak mee kunt maken zonder voorschot.
ook al laten ze er eentje overkomen en je moet hem toch niet hebben ,kunnen ze die snel verder verkopen

Cancunlover 14-07-08 13:01

Mij ook. Ik wil hun verhaal gerust geloven. Boeit me zelfs niet waar die iPhones vandaan komen. Maar heb geen zin om naar Antwerpen te rijden om daar voor een deur te staan met iemand met onfrisse bedoelingen erachter...

truckdiver 14-07-08 13:02

is natuurlijk de vraag hoe zij unlocken.
@cancunlover
ik kom je handje wel mee vasthouden :D

Londonforever 14-07-08 13:03

Contacteer de persoon "oronomo" anders.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.