leuke games discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik dacht even een lijstje van games te maken die de moeite zijn : - Aurora Feint (heel leuk en gratis - zeker proberen) - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik dacht even een lijstje van games te maken die de moeite zijn :
- Aurora Feint (heel leuk en gratis - zeker proberen) - Enigmo - Bejeweled 2 |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Enigmo lijkt mij inderdaad heel vet, jammer dat ie geld kost, lijkt me echt heel leuk!
![]() - Crash Bandicoot - Bomberman - Super Monkey Ball Allemaal leuk!
|
||||
|
||||
![]() Hoe weten jullie nu dat deze spellen leuk zijn terwijl jullie beide geen iphone hebben zoals ik jullie profiel staat
![]() Dat is het zelfde als een lekker blond mokkel vanaf een foto betitelen als aangenaam gezelschap waarmee je een goed gesprek kunt hebben ![]() ![]() |
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lol, iMario heeft een hele leuke calculator voor jullie. Het was zo'n goede calculator dat iMario heeft besloten om hem te kopen, Ja je leest het goed: KOPEN.
iMario is nu trotse eigenaar van een hele vette, megacoole rekenmachine.
|
|||
|
|||
![]() Jongens vraagje...
Ik heb een aantal spellen gekocht: - Crash Bandicoot Nitro Kart - Super MonkeyBall - Enigmo - Poker (die van Apple zelf) ik heb deze spellen op m'n iPhone 3G staan maar hoe kan ik deze spellen op de iPhone 1.0 van m'n vriendin zetten? Zodra de hack voor 2.0 uitkomt. Ik heb namelijk gehoord dat de developers niet blij zijn dat je de spellen op meerdere iPhones kan installeren. Weet iemand hier het antwoord op? Anders koop ik namelijk alles dubbel.
|
||||
|
||||
![]() Dit kan ook gewoon in het andere topic over de appstore..
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
leuke build games? | casper22 | iPhone Games | 3 | 30-12-10 11:30 |
Leuke games voor 2 iphones | RHCPeter | iPhone Games | 12 | 17-08-10 21:57 |
|
|