Tip: iPhone USB-kabel voor maar 5,= ! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet zeker of dit mag (anders delete het maar admin ), maar ik heb net voor maar 5 euro een usb kabel gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Tip: iPhone USB-kabel voor maar 5,= !
Ik weet niet zeker of dit mag (anders delete het maar admin ), maar ik heb net voor maar 5 euro een usb kabel gekocht bij onebuy.nl
Omdat er bij de iPhone maar 1 kabel zit en ik deze op mijn dock heb aangesloten, had ik een tweede nodig om deze op de lader aan te sluiten. Ik was maar 5 euro (edit 5,95) kwijt incl. verzendkosten! (Ze hebben ook een autolader voor 7,95) (het is geen originele apple, maar voor opladen maakt dit niets uit) Laatst gewijzigd door MP3-junky; 30-10-07 om 21:49. Reden: prijs aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kabel (USB) | iKnidreeg | Koopinformatie Nederland | 39 | 28-01-12 18:17 |
Ipod-USB kabel geschikt voor Iphone ? | widescreen | iPhone algemeen | 12 | 06-10-10 14:31 |
Wi-Fi als input USB kabel voor tethering | oetje | Wi-Fi | 4 | 05-07-09 17:56 |
usb kabel en itunes logo, maar nu? | machil | Archief | 1 | 19-05-09 23:55 |
Explorer / verkenner voor 3G met usb kabel | Legalize | Desktop-applicaties | 3 | 25-09-08 13:40 |
|
|