App verwijderen?? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb heel enthousiast wat apps geïnstalleerd, maar enkele wil ik weer verwijderen. Wie weet HOE????? Ik zie geen prullenbak nl.... grtzz Marly OH ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
App verwijderen??
hallo, ik heb heel enthousiast wat apps geïnstalleerd, maar enkele wil ik weer verwijderen. Wie weet HOE????? Ik zie geen prullenbak nl....
grtzz Marly OH ja: wie weet toevallig ook hoe je de auto-correctie in de SMS-app kan uitzetten?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apps kanje verwijderen door je vinger op een app te houden tot dat deze dansen en er een kruis op komt , daarna kun je deze deleten. Voor de 3g weet ik niet hoe je de autocorrectie kunt uitzetten (kan volgens mij nog niet).
Deze 2 vragen zijn al eens aan bod gekomen dus met de zoekfunctie te gebruiken kon je die vinden, daarom gaat hier een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App verwijderen | laika666 | iPhone Apps | 17 | 29-02-12 17:36 |
App verwijderen | belabeer | iPhone Apps | 3 | 26-01-11 22:42 |
Verwijderen app | virgilrocks | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 08-02-10 12:57 |
app's verwijderen | peterjk | Archief | 1 | 09-02-09 16:21 |
|
|