iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   You Tube uit de lucht (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/165-you-tube-de-lucht.html)

Freek 21-09-07 21:34

You Tube uit de lucht
 
Ik maak me zorgen: al vanaf vanmiddag doet You Tube het ineens niet meer, "You Tube not availble". Ik lees op Hackint0sh dat alle Europese gebruikers dit probleem vanaf vanmiddag hebben, terwijl de US gebruikers wel toegang hebben. Ligt niet aan de verbinding; internet werkt zowel via Wi-Fi als GPRS prima. Het merkwaardige is dat mijn in bookmarks opgeslagen video's en de video's in "Historie" wel afgespeeld worden, terwijl hiervoor ook connectie met YouTube nodig is; de video's worden immers via streaming afgespeeld..

Hebben meer mensen hier last van?

Freek 21-09-07 22:16

Pff, gelukkig.. het lijkt op een tijdelijk probleem bij YouTube; ik heb inmiddels bericht van een "Valid ATT&T" gebruiker wiens You Tube het ook niet doet. Gaat goedkomen dus..

rikkie123 22-09-07 09:12

ik ook, oplossing?

Joris 22-09-07 10:49

Bij mij ook. Raar genoeg krijg ik met GPRS wel verbinding.

absrnd 22-09-07 12:02

yup, ik heb het zelfde probleem, maar ik kan wel alle filmpjes in mijn bookmarks afspelen !, de rest krijg ik een "YouTube not available" waarschuwing

zouden de providers youtube blokkeren ??!!, of kijkt YouTube naar ons IP nummer

EDIT:

net even Wi-Fi uitgezet en via EDGE geprobeerd, maar krijg ook dezelfde waarschuwing !

Michael 22-09-07 12:07

Ja dat is raar. Maar het schijnt dat als je via edge gprs een minder hoge resolutie filmpje krijgt vanwege de traagheid van edge gprs.

Freek 22-09-07 12:21

Het probleem speelt voornamelijk met fake unlockte iPhones. Lichtpuntje is dat sommigen melden zo nu en dan ineens wél contact te krijgen. Probleem is te localiseren in het "invalid token" gebeuren. Wanneer je videos afspeelt vauit je bookmarks of history is er geen token vereist en doet het probleem zich dus ook niet voor. Het lijkt erop dat YouTube een manier heeft gevonden om ons buiten de deur te houden. Eens kijken of we hier een oplossing voor kunnen vinden..:rolleyes:

Michael 22-09-07 12:39

Ja maar toch raar dat de gprs verbindingen wel YouTube hebben en de Wi-Fi niet. Hij update daar gewoon de lijst krijgt de recente videos etc. Ik denk dat ze gewoon de betere resolutie filmpjes aan het upgraden zijn daar bij YouTube

royleeuw 22-09-07 12:47

Bij mij ligt Youtube er ook sinds gistermiddag uit. Had op internet al p verschillende forums gelezen dat ik (gelukkig) niet de enige was met dit probleem. Ik hoop dat het een tijdelijke storing is bij Youtube en dat ik niet weer allemaal hacktruuks uit moet halen.

Eduard 22-09-07 14:04

yep hier ook.... wat steve jobs al zei, kat en muis spel.... wie is de kat en wie de muis?

absrnd 22-09-07 14:05

als je via Wi-Fi naar YouTube gaat zit je IP nummer er aan gekoppeld, en daar aan kunnen ze zien waar je zit, en kunnen ze makkelijk geheel Europa er uit filteren.

maar met EDGE zit de mobiele provider er tussen en kan er kunnen ze dat minder gemakkelijk herkennen als Europa.

my 2 euro cents !

Freek 22-09-07 14:28

Michael, ik lees dat jij via GPRS wel toegang hebt tot YouTube, maar via Wi-Fi niet. Merkwaardig: ik heb ook via GPRS geen verbinding. Gisterenochtennd was er nog niets aan de hand.

Michael 22-09-07 14:42

Ja gprs doet het. Heel raar........ Raar ook dat het de europeanen zijn die problemen hebben.

bluevoice 22-09-07 15:45

Hier ook hetzelfde probleem. Ik was al bang dat het aan de iPhone lag.

leeuweninfo 22-09-07 19:41

Hier hetzelfde probleem. Heb de iphone donderdag gehaald. Youtube werkte perfect. Nu werkt het niet meer via mijn Wi-Fi thuis. Het lijkt inderdaad wel of ze ons afsluiten. Indien er vorderingen zijn, dan hoor ik dat graag...desnoods met een hack. Youtube is juist een van de relaxte dingen van de iphone.

Alvast bedankt.

leeuweninfo 22-09-07 19:57

kleine update: ik lees op andere fora dat er ook in Europa dezelfde problemen zijn met de ipod touch. Dus laten we hopen dat het niet aan het hacken ligt, geen kat en muis-gedoe...

absrnd 23-09-07 01:17

bij mij is YouTube weer in de lucht, en er zijn nu ook vids van mij in de lijst erbij gekomen, dus blijkbaar een grote update met geconverteerde vids.

phew !!, k'was effe bang dat ze iets tegen de gehackte gebruikers deden !

rikkie123 23-09-07 01:44

bij mij doet hij het ook weer... jeeeeh

diotav 23-09-07 03:50

Werkt hier inderdaad ook weer prima .. :)

Michael 23-09-07 10:40

Nou niet meer. In de lucht uit de lucht.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.