//

Beta Release xPwn GUI Tool

Beta Release xPwn GUI Tool discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat het dev-team heeft beloofd dat ze gelijk gaan werken aan xpwn zodra pwnage is gereleased voor osx, vond de maker van dit programma het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-08, 20:20
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard Beta Release xPwn GUI Tool

Omdat het dev-team heeft beloofd dat ze gelijk gaan werken aan xpwn zodra pwnage is gereleased voor osx, vond de maker van dit programma het wellicht handig om hier alvast een GUI voor te maken.

xpwn is namelijk ook geschikt voor windows, maar je moet alle commando's normaal gesproken in een dos/command box geven.

Niet iedereen is hierin thuis en daarom is deze gui eromheen gemaakt.


Zodra xpwn dus is geupdate voor 2.0 kun je op windows ook aan de slag is het idee. Winpwn zou best wel eens wat langer op zich laten wachten en dan kan je hiermee aan de slag iig..

Ook hou ik de ontwikkelingen van xpwn een beetje in de gaten en er wordt idd iedere dag wel in ontwikkeld, dus ik verwacht een snelle release.

Meer info:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=46213
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-08, 20:32
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

oke, ik begrijp het niet meer. Welke programma´s zijn er nou allemaal.

xpwn, winpwn, ziphone, iliberity.

Als dat xpwn komt, kan ik dat dan gewoon op mijn windows pc gebruiken. Werkt dit dan op mijn iphone die is behandeld met ziphone?

Begin een beetje in de war te raken.
  #3  
Oud 18-07-08, 20:37
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

xpwn is een platform wat is gemaakt voor linux/windows/osx, maar alles is commandline

winpwn is gemaakt voor windows

pwnage is gemaakt voor osx

Even rondzoeken op deze termen en je vind genoeg hierover terug.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #4  
Oud 18-07-08, 20:38
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alo-b Bekijk bericht
oke, ik begrijp het niet meer. Welke programma´s zijn er nou allemaal.

xpwn, winpwn, ziphone, iliberity.

Als dat xpwn komt, kan ik dat dan gewoon op mijn windows pc gebruiken. Werkt dit dan op mijn iphone die is behandeld met ziphone?

Begin een beetje in de war te raken.
Dit is een versie voor FW 114 en nog in testfase. Wanneer pwnage er is zal de ontwikkelaar van dit programma zijn app gaan herschrijven zodat deze gebruikt kan worden op windows. Maar dat zal nog wel even duren.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 18-07-08, 20:41
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

oke, bedankt. Ik was even de draad een beetje kwijtgeraakt. Je krijgt ook zo veel termen en namen ( die overigens erg veel op elkaar lijken ) naar je hoofd geslingerd. Het is nog steeds niet helemaal helder, maar dat komt nog wel
toch bedankt
  #6  
Oud 07-02-09, 12:20
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

De link in de eerste post werkt niet meer. Ard is ondertussen zelf begonnen met een GUI voor de Xpwn tool: https://forum.iculture.nl/f8/ap...made-easy.html

Daarom gaat deze nu op slot.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Redpwn jailbreak tool GUI + installatie apps ArB Jailbreak 1 15-07-09 12:59
xpwn Michael Unlock [archief] 19 07-12-08 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.