Ziphone 3.0 -> is hij 2.0 geschikt? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las net op een ander forum dat Ziphone 3.0 wel werkt met firmware 2.0..durf 't alleen niet te proberen..heeft iemand dat wel al gedaan? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ziphone 3.0 -> is hij 2.0 geschikt?
Ik las net op een ander forum dat Ziphone 3.0 wel werkt met firmware 2.0..durf 't alleen niet te proberen..heeft iemand dat wel al gedaan?
Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
NEE
hij is daarvoor niet geschikt, sterker we raden het erg af om ziphone te gebruiken
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geschikt abo? | I Roby NL | Odido (T-Mobile) | 1 | 14-03-11 20:12 |
Autolader 'niet geschikt' | udouble | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-06-10 21:07 |
IPhone geschikt voor schilder? | meultje | iPhone algemeen | 3 | 24-09-09 13:27 |
Hij hangt | cybercel | Archief | 5 | 13-10-08 00:22 |
|
|