I-tunes account probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus net mn 2.0 firmware werkend gekregen op mn oude iphone en dus meteen even in de App store gekeke, het punt is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dus net mn 2.0 firmware werkend gekregen op mn oude iphone en dus meteen even in de App store gekeke, het punt is dat ik een vriend van me met een iphone 3g ook mijn account heeft gebruikt op ze iphone. Nu vraag ik me af hoe je je itunes account kunt wijzigen op je iphone, want hij heeft nu zn eigen en zit dus nog op mijne te downloaden via zn Iphone! Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door frisonelis; 21-07-08 om 04:55. Reden: Foutje |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oeps, niet echt handig, maar ook niet rampzalig.
Ga op je computer naar 'iTunes/Store/Mijn account tonen'. Je accountnaam verschijnt en je moet je password ingeven, waarna je accountgegevens verschijnen. Klik hier op 'Accountinfo bewerken' en verander je wachtwoord. Als je 'vriend' nu (op zijn computer of zijn iPhone) weer probeert te downloaden van jouw account zal hem om het wachtwoord daarvan worden gevraagd. Zolang jij hem je nieuwe wachtwoord niet geeft ( ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dankjewel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() iTunes/Store/Afmelden, dan is jouw account 'uit', vervolgens rechtsboven in iTunes op 'Aanmelden' klikken en inloggen met zijn accountgegevens.
|
|||
|
|||
![]() hoi mensen
als ik iets wil downloaden in appstore krijg ik de meldingen" indentiteit niet geaccepteerd " terwijl ik net een nieuwe apple id en wachtwoord heb aangemaakt? wat kan er mis gaan iemand suggesties ? alvast bedankt Groeten nick |
|
|||
|
|||
![]() Mensen, ik heb geen creditcard, kan ik dan ook lid worden en dus apps uit de app store downloaden ??
BVD |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het zelfde probleem ik zal graag alleen de dingen willen downloaden die gratis zijn en ik wil dus geen cradit kaart gebruiken die ik dus ook niet heb..
zal ik op een of andere manier wel gebruik kunnen maken van app.store.. ![]() bvd frank |
|
||||
|
||||
![]() Dan moet je even zoeken. Misschien eens in het iTunes gedeelte?
![]() Daarin staat haarfijn uitgelegd hoe je ook zonder creditcard een iTunes account kan aanmaken. Tip: Click&Buy Voortaan ook niet op een manier als deze gebruik maken van een topic met een totaal ander onderwerp!
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID | Maartje1979 | iPhone algemeen | 0 | 19-04-10 15:51 |
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... | jimmes | iPhone algemeen | 3 | 04-02-10 09:54 |
Problemen met een afgesloten account in I-Tunes | ferrywalter | iPhone Apps | 0 | 22-06-09 23:04 |
|
|