firmware upgrade 1.1.4 naar 2.0 probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een groot probleem! (Denk ik) Ik heb de firmware 2.0 geprobeerd te instaleren maar ik krijg een melding 1604 en ik krijg mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
firmware upgrade 1.1.4 naar 2.0 probleem
Ik heb een groot probleem! (Denk ik)
Ik heb de firmware 2.0 geprobeerd te instaleren maar ik krijg een melding 1604 en ik krijg mijn iphone niet meer in de restore mode. Het enige dat de iphone nog laat zien is een ananas met een paar tellen later een lachend mannetje met een tekstwolk met griekse of russische tekst! Help! Léon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je onderstaand plaatje "Steve" in beeld krijgt dan ben je al in de "Recovery Mode". Dit is aangepast nadat je de pwned tool gebruikt hebt. Die past de boot image en de recovery image aan.
Suc6, Greetz, Pascal |
|
|||
|
|||
Ok dank je.
Maar dan nog de 1604 error. die krijg ik niet weg. moet ik dan eerst weer downgraden naar 1.1.4 en dan weer terug? of is er een snellere manier? |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik weet niet of je gebruikt maakt van Windows of van MAC OS.. maar volgens mij kan je gewoon weer opnieuw de restore proberen naar 2.0. Als je even Googled op "Iphone 1604 error" krijg je allerlei tips.. Wet alleen niet of dit allemaal zal helpen.. de meeste kwamen mij een beetje onzinnig over.. |
|
||||
|
||||
Hij zal moeten downgraden naar 1.1.4 en weer opnieuw naar 2.0 gaan. Zie hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
Als je gedowngrade hebt kijk je hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html om je iPhone veilig naar 2.0 te brengen.
|
||||
|
||||
Slotje en verder met de links van Yingie graag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: upgrade naar 4.0.1 probleem? | lange76 | Jailbreak | 2 | 31-08-10 22:33 |
Windows: Upgrade naar 4.0 en sms-probleem | Castamara | iTunes | 1 | 01-07-10 19:23 |
Probleem met upgrade naar 2.2 | Madatack | Archief | 1 | 02-12-08 12:10 |
Probleem na upgrade naar 1.2.0. | mabaelst | Archief | 2 | 16-07-08 06:53 |
probleem na upgrade naar 1.2.0. | mabaelst | Archief | 2 | 15-07-08 13:49 |
|
|