//

Upgrade to 2.0?

Upgrade to 2.0? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Ik heb met interesse de 2.0 unlock topic gelezen, maar ben erg huiverig om op te waarderen. Ik gebruik mijn iphone (1.0) vooral ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-08, 15:19
m190677s m190677s is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Sweetlake
Berichten: 32
Smile Upgrade to 2.0?

Hallo Iedereen,

Ik heb met interesse de 2.0 unlock topic gelezen, maar ben erg huiverig om op te waarderen. Ik gebruik mijn iphone (1.0) vooral zakelijk, en als ik een paar dagen zonder kom te zitten is dat toch een serieus probleem.
En zo te zien is de upgrade nog niet helemaal "risico" loos.

De mail-app die problemen geeft, APN settings die verdwijnen etc.etc.etc.

Ik kocht mijn iphone in Hong Kong, met firmware 1.1.1, en heb 'm na een crash zelf opgewaardeerd naar 1.1.4 (na 1.1.2 / 1.1.3 etc.) en heb 'm via Ziphone geunlocked, en hij werkt 100% goed, geen enkel probleem daarna meer gehad. Ik snap dus eigenlijk ook niet alle "Ziphone" haters, er zijn meerdere wegen naar Rome, en zolang je in Rome aankomt maakt me de weg er naar toe niet zo heel veel uit, ( zo lang die maar zonder risico is).

Ik heb dus eigenlijk een aantal belangrijke vragen:

01) Waarom opwaarderen? is 't echt zo veel beter?

  • Pushmail wordt nu bijvoorbeeld al ondersteund door Yahoo, Exchange zal ik niet gaan gebruiken, MobileMe ook niet.
  • Scientific Calculator, gebruik ik niet.
  • Is Maps ook beter geworden? Dus is het zoeken nauwkeuriger geworden?
  • Zoeken in Contactpersonen, is niet echt nodig
  • Meerdere email berichten tegelijkertijd selecteren, is dat al mogelijk?
  • Visual Voicemail, ik begrijp dat dit een soort inbox is maar dan voor voicemail..ik dacht dat een extra service is, en dat 't wel of niet mogelijk wordt gemaakt per provider?

02) Ik begrijp dat de Appstore, alleen maar betaalde apps heeft? Waarom is dit zo interessant? Want via de bestaande Installer heb ik nu een aantal programma's gedownload die ik bijna dagelijks gebruik. (Bijv. Shoplist / Snapture) Ik betaal per definitie niet voor software, dus waarom zou ik dat nu wel gaan doen?

Ref: Ziphone, zijn er nog meer mensen hier die blijven wachten op een nieuwe release?

ik hoor graag van jullie

Grtz.

Michiel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-08, 15:22
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

why fix it if it isn't broken....

Als je het nu goed vind hoef je niet te updaten...
Je moet zelf de keuze maken en deze kan je later ook nog he...persoonlijk wacht ik de scene even af tot alles een beetje op punt staat. Het is persoonlik allemaal he.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 21-07-08, 15:51
pieter55 pieter55 is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Emmen
Berichten: 2
Standaard

Hallo, mijn iPhone (was 1.1.4) is helaas via iTunes naar FW 2.0 gezet en weer afhankelijk van AT&T. Wat is de beste manier weer om te unlocken? Proberen terug te zetten naar 1.1.4 en dan unlocken of unlocken zoals de iPhone nu is? Ik heb Windows.
Graag hulp en evt handleiding want ik kom er niet goed uit. Ik heb al twee avonden zitten zoeken en handleidingen door zitten worstelen en gevolgd, maar niks lukt.

Wie weet raad?

Mvg,
Pieter
Emmen
  #4  
Oud 21-07-08, 15:55
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Lees toch maar de handleidingen door hoor; https://forum.iculture.nl/f59/i...leidingen.html


hier gaat een slotje op.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
 

Labels
firmware 2.0, vragen, ziphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgrade? mediodude Jailbreak 11 19-09-10 12:41
upgrade 3.1.3 daniellebeekveldt iPhone algemeen 0 04-09-10 18:07
upgrade OS 2X gino69 Archief 1 15-10-08 14:08
upgrade 2.0?! dnto-_- Archief 1 10-06-08 21:32
Upgrade 1.1.3 devilion Unlock [archief] 2 20-02-08 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.