//

Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this)

Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone geeft telkens de melding, This accessory is not made to work with iPhone. Ik sluit mijn iphone soms aan op een iPod video ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-08, 19:50
Deniz Deniz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (Accessory not made to work with this)

Mijn iPhone geeft telkens de melding, This accessory is not made to work with iPhone. Ik sluit mijn iphone soms aan op een iPod video dock.
Vroeger zag je alleen dan de melding maar nu blijft het staan telkens als ik mijn scherm unlock. Hij vraagt dan of ik hem in de Airplane mode wil en als je dan nee klikt werkt het geluid niet meer.
Ik kan hem niet herstellen omdat nu de nieuwe update van firmware versie 2.0.

Wat kan ik doen, iemand een idee?

Alvast bedankt,

Deniz

Laatst gewijzigd door Deniz; 11-07-08 om 23:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-08, 20:02
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je kunt hem nog steeds herstellen door SHIFT Herstel in iTunes te drukken, dan kun je handmatig het firmware bestand selecteren. Je moet dan wel het firmware bestand op je computer hebben. Dit kun je hier downloaden.
  #3  
Oud 11-07-08, 22:55
Deniz Deniz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Endan moet ik hem opnieuw unlocken ?

Hartstikke bedankt trouwens!
  #4  
Oud 11-07-08, 23:01
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

of gewoon ff je connector schoonmaken
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #5  
Oud 11-07-08, 23:04
Deniz Deniz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Dat lijkt me het probleem niet het is niet vies ofzo en er zit ook niks in.
  #6  
Oud 11-07-08, 23:05
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Was net aan het schrijven of dit wel de oplossing zou zijn... sjowol was me net voor.
  #7  
Oud 11-07-08, 23:06
Deniz Deniz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Haha maar als ik hem restore, ben overgins bezig met de restore aan het downloaden, dat ik hem dan opnieuw moet unlocken, hij loopt nu op de 1.1.4.
  #8  
Oud 11-07-08, 23:10
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

ik had exact hetzelfde probleem (er is al een topic over btw) elke keer als ik in de connector blies gigng de melding weg, beeje schoonmakalcohol op een wattenstaafje, connector schoongemaakt, hoofddtelefooninput ook en mijn laats geinstalleerde apps gedeinstalleerd en nu al 3 dagen geen enkel probeem.. ff afkloppen maar ik denk/hoop dat het dus 1 van die 2 oplossingen was.
restore is altijd zo drastisch, daar wacht ik liever mee tot 2.0 unlocked is.
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #9  
Oud 11-07-08, 23:12
Deniz Deniz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Oke dan dan ga ik dat ook proberen, hartstikke bedankt.
  #10  
Oud 11-07-08, 23:15
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je zult hem, als je hem herstelt, opnieuw moeten activeren/jailbreaken en unlocken. Maar dat is met de huidige tools niet moeilijk meer, Liberty+ is erg makelijk in gebruik. Als je de de gewone installer wilt gebruiken i.p.v Cyndia, moet je bij "Advanced|Payloads Available On Repo" de installer selecteren en downloaden.

Suc6.

EDIT
Ik hoop dat het schoonmaken helpt

  #11  
Oud 12-07-08, 00:26
Deniz Deniz is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb hem schoongemaakt en gerestored maar hij doet het nogsteeds niet.
Echte rot dingen soms ik erger me soms dood.

Wat kan ik nu doen?
  #12  
Oud 12-07-08, 16:25
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Sorry, ik heb geen suggesties meer, misschien dat iemand anders hier op het forum en soort gelijk probleem heeft gehad en opgelost. Als ik wat tegen kom zal ik het hier melden.
  #13  
Oud 21-07-08, 19:10
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard Probleem met melding: dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone (accessory)

Ik heb dus gister met succes firmware 2.0 ingesteld alleen loop nu aan tegen de volgende problemen:

1. Ik krijg iedere keer als ik start met het werken met de iphone de volgende melding in beeld: Dit accesoire is niet bedoeld voor de Iphone. Hieronder staat dan: Wilt u de vliegtuigmodus inschakelen om audiostoring te voorkomen. Ik kan dan uit Ja en Nee kiezen. Ik heb niet het idee dat er iets fouts zit behalve dat ik deze melding krijg.

2. Mijn geluid valt heel vaak weg. Bij sms of agenda herrineringen of niieuwe mail krijg ik geen geluid terwijl ik dit wel heb aangevinkt. Als ik dan naar instellingen --> Geluid ga dan staat het geluid op zijn zachts. Ik kan dit aanpassen, maar hij verandert hem zelf steeds weer terug.
  #14  
Oud 21-07-08, 19:16
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Michiel volg gewoon de handleiding en er kan je niet veel gebeuren ook niet op 113. Je kan het



Probeer eens een harde reset! Dat is de iPhone uitzetten met vingers aan de home en sleepknop
Helaas dit heeft niet gewerkt, iemand andere ideeen?
  #15  
Oud 21-07-08, 19:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzande Bekijk bericht
Helaas dit heeft niet gewerkt, iemand andere ideeen?
Dan raad ik gewoon weer een restore aan met de custom 2.0
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 21-07-08 om 19:22. Reden: 1 is beter dan 2
  #16  
Oud 21-07-08, 23:58
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Dus je bedoelt firmware 2.0 te installeren door die van jou te installeren? Dat heb ik namelijk al gedaan aangezien ik windows heb.
  #17  
Oud 22-07-08, 11:26
hb27 hb27 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

mijn broer heeft net hetzelfde probleem, nl dat er op het scherm verschijnt : Dit accesoire is niet bedoeld voor de Iphone.
Dit was zowel bij 1.1.4 (ook na meerdere malen te restoren) en nu hij op fw 2.0 zit is dit nog steeds het geval.

Als er muziek afgespeeld wordt in het dock gebeurt er niets , haal de iphone uit het dock dan verschijnt de popup en verdwijnt het geluid(muziek blijft spelen)!
Verder heb ik geen problemen met het geluid bij bellen enz.

Na eens gezocht te hebben op macforums , stel ik vast dat dit soms niet softwarematig is , het is kan namelijk een slecht contact zijn aan de kabelaansluiting van de iphone of een stofje dat tussen de connecter zou zitten.
In het slechtste geval kan er een beschadiging zijn aan de connector, door de iphone aan te sluiten aan het dock, of...

Dit kwam ik tegen als eventuele oplossing :

Citaat:
You have something on the connector that makes the iPhone think you have something plugged in.
try "blowing out" the connector. I would used compressed air, that usually gets things out of the connector.

If that doesn't work, you might try plugging a dock cable in and out multiple times, to clean off the connector. Maybe that will help.

if all else fails, you are going to have to take it back to Apple, or call them and arrange an exchange...
helaas hielpen die eerste niet bij hem ( soms met blazen hielp het voor 5 sec, maar dat is dan ook alles), dus enige wat hij nu nog kan doen is naar apple gaan, ofniet?

Is er mss nog een andere oplossing?

Laatst gewijzigd door hb27; 22-07-08 om 11:43.
  #18  
Oud 22-07-08, 11:46
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

Schoonmaken werkt bij mij ook niet.

Wat me wel opvalt.

Wanneer ik thuis ben en de iphone ligt naast de computer (los, dus niet aangedockt) krijg ik de melding om de 5 minuten.

Nu ik op mijn werk zit is het eens in het uur of zo en inderdaad vaak bij het aandocken.
  #19  
Oud 22-07-08, 13:01
hb27 hb27 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

om de 5min valt nog mee vind ik, bij hem is het om de zoveel sec. enorm irritant denk ik.

Er zijn er blijkbaar nog met dezelfde problemen op dit forum.

This accessory is not made to work with iPhone
iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G - Zoekresultaten

Kunnen die niet eens zeggen wa ze gedaan hebben om het probleem te herstellen?

Laatst gewijzigd door hb27; 22-07-08 om 17:23.
  #20  
Oud 22-07-08, 18:15
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard

voor de 2.0 firmware loopt dit draadje inmiddels ook. Deze punten hebben bij mij namelijk ok niet gewerkt
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone - fix guide iNeil iPhone algemeen 110 01-09-11 22:26
Dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone. GEEN GELUID MEER vreddie007 iPhone algemeen 2 07-10-09 10:42
uitzetten van; Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone SneakerStyle iPhone algemeen 4 03-10-08 08:41
"This accessory is not made to work with Iphone" Oplossing? Bosje iPhone accessoires en onderdelen 2 11-05-08 21:12
this accessory is not made to work with iPhone Mauricek99 iPhone algemeen 6 09-05-08 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.