Carrier settings update ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone connect met iTunes zegt hij dat er een update voor mijn carrier settings beschikbaar is. Wat is dit en waar is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Carrier settings update ?
Als ik mijn iPhone connect met iTunes zegt hij dat er een update voor mijn carrier settings beschikbaar is. Wat is dit en waar is dit goed voor ?
Mijn iPhone doet het uitstekend namelijk momenteel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de zoekfunctie van dit forum al eens gebruikt? Is al meer over dit onderwerp te vinden op dit forum.
Maar je kan het zonder problemen installeren als je bij T-Mobile zit.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[FW 2.0] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) | progoal | iPhone algemeen | 135 | 11-11-11 19:55 |
Carrier Settings Update | damnet | iPhone algemeen | 3 | 25-09-10 01:29 |
Carrier update | Sonicje | Archief | 2 | 16-11-08 10:20 |
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update | f1aap | Unlock | 40 | 22-09-08 10:28 |
[FW 2.1] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) | OwBeeGee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-08 18:10 |
|
|