//

Phoneworldonline d-day

Phoneworldonline d-day discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Marconier Dan stel ik voor dat je zelf een topic opent over oplichters. Deze topic is niet bedoelt om dit soort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 23-07-08, 12:25
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marconier Bekijk bericht
Dan stel ik voor dat je zelf een topic opent over oplichters. Deze topic is niet bedoelt om dit soort zaken toe te lichten, maar het maintopic hier is de levering van de iPhone en de ervaringen van de mensen die deze hebben ontvangen.
Inderdaad laat de eerste koper maar komen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 23-07-08, 12:28
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Modbreak:
Laten we bij deze dus wachten op de eerste die zijn iPhone in handen heeft

__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #63  
Oud 23-07-08, 12:48
spinnekop spinnekop is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: belgie
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar spinnekop
Standaard

Na meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad met Dhr Patrick ben ik zwaar aan het besluiten om hier een zaak van te gaan maken.Daar mij deze al meer dan een week geleden beloofd is en ik nog steeds niet weet in hoeverre de telefoons wel daadwerkelijk geleverd zullen worden.Voor diegene die denken dat ik geen geduld heb hier , telefoons besteld begin jullie dus qua leveringstijd zitten ze er al redelijk naast. Waar ik mij zo ontzettend aan stoor is dat wanneer je hun opbelt ze zelfs nog onbeschoft durven reageren omdat ze zoveel telefoon etc krijgen.Maar zo moeilijk kan het volgens mij niet zijn om de mensen die al zolang hun voorschot of volledige betaling gedaan hebben om deze te verwittigen via mail en of telefonisch om te melden dat hun bestelling vertraagd is.Znoet werd er mij verteld dat de tracking nr online gezet zouden worden zodat we zelf kunnen volgen waar de levering blijft ,daaruit blijkt dat op 21juli ze zijn aangekomen in Brussel en tot bij douane zijn geraakt en daar al 2dagen vast staan.Er werd mij voorgesteld om voorschot terug te betalen maar ik wil gewoon mijn bestelling! Ben benieuwd wanneer ik en andere mensen hun telefoon kunnen verwachten.
Citaat:
EB029445023CN



  Your item was handed over to Customs(KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC) at 2008-07-22 15:00:00
 
Timing SiteStatus 2008-07-18 16:56:00SONGJIANG Posting  2008-07-18 17:15:001644 Despatch from Sorting Center  2008-07-18 19:38:49SHANGHAI Arrival at Sorting Center  2008-07-18 22:03:03SHANGHAI Despatch from Sorting Center  2008-07-21 08:37:00KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC Arrival at Sorting Center  2008-07-21 08:37:00KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC Handed over to Customs  2008-07-22 15:00:00KINGDOM OF BELGIUM BRUSSELS EMC Handed over to Customs
  #64  
Oud 23-07-08, 12:59
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Welke mod zit er te klooien met de topics? Net heel verhaal getypt en nu spoorloos :S

Opnieuw dan maar...

Spinnekop ik snap je probleem niet. Er was al vrij vlot bekend dat de telefoons 22 of 23 juli binnen zouden zijn. Dat is dus gister of vandaag. Volgens de T&T code kan je het allemaal dus volgen.

Wil je snel een iPhone hebben zet je jezelf op een wachtlijst bij een winkel en neem je het dure abo er bij...

Dit soort post lokken alleen maar weer reacties uit waardoor er straks weer een slotje op dit topic komt. Stuur dit soort dingen naar Oronomo ipv hier te posten OF maak een "oplicht" topic aan en kom met harde bewijzen.

Het niet vriendelijk te woord staan is idd niet netjes. Maar wat wil je als de telefoon de hele dag roodgloeiend staat en iedereen belt met dezelfde vragen. Mailtjes worden redelijk vlot beantwoord dus al met al vind ik het redelijk netjes. Wees blij dat ze uberhaupt nog opnemen!

Laatst gewijzigd door PvdH; 23-07-08 om 13:03.
  #65  
Oud 23-07-08, 13:00
Jeff Jeff is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vancouver, BC, Canada
Berichten: 37
Standaard

Beste mensen,

Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel normaal is dat een pakketje bij de douane enkele dagen wordt opgehouden en zeker als het om dit soort dingen gaat.

Het kan dus best nog enkele dagen duren voordat de zending wordt vrij gegeven en doorgestuurd.

Ik kan me voorstellen dat Patrick steeds onredelijker reageert omdat hij ook steeds weer en meer beschuldigd wordt. Zie maar weer hierboven.

Als ik hem was had ik al niet eens meer op gepakt. Hij staat ons nog steeds te woord en houdt ons nog steeds op de hoogte.

We kunnen niet anders doen dan afwachten. Je kunt op de track and trace zien dat het onderweg is. Ik zit ook al dagen te wachten en had vandaag een trip naar België gepland. Jammer maar helaas. Dit doe ik dan over enkele dagen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Het is niet eerlijk om straks achteraf te gaan zitten verkondigen dat je fout zat. Niet nu al beschuldigen. Afwachten. Indd op de eerste koper.

Ik probeer z.s.m. heen te gaan als ze zijn vrij gegeven om mijn bestelling op te halen.

Succes alle mensen die hebben besteld en succes Patrick! Petje af voor al het werk. Door jou hebben wij straks allemaal toch nog een Iphone 3G in handen!
  #66  
Oud 23-07-08, 13:03
TomJordens TomJordens is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

haha had ik ook net tja pech gehad LOL ipv hier gwn een slotje op te gangen
het is allemaal zever en van die gangter theorieen geef OROMONO tijd t komt wel goed ze kunnen ook alleen maar afwachten nu dat is voor hun ook moeilijk Patrick is een man van zijn woord ik heb vooraleer ik besteld heb geprobeert voor te kruipen door hem meer te betalen en wat antwoorde patrick erop
AL BETAAL JE HEM DUBBEL EEN GEGEVEN WOORD IS EEN GEGEVEN WOORD
  #67  
Oud 23-07-08, 13:04
PvdH PvdH is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 26
Standaard

Amen! Jeff
  #68  
Oud 23-07-08, 13:05
TomJordens TomJordens is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeff Bekijk bericht
beste mensen,

uit ervaring kan ik zeggen dat het heel normaal is dat een pakketje bij de douane enkele dagen wordt opgehouden en zeker als het om dit soort dingen gaat.

Het kan dus best nog enkele dagen duren voordat de zending wordt vrij gegeven en doorgestuurd.

Ik kan me voorstellen dat patrick steeds onredelijker reageert omdat hij ook steeds weer en meer beschuldigd wordt. Zie maar weer hierboven.

Als ik hem was had ik al niet eens meer op gepakt. Hij staat ons nog steeds te woord en houdt ons nog steeds op de hoogte.

We kunnen niet anders doen dan afwachten. Je kunt op de track and trace zien dat het onderweg is. Ik zit ook al dagen te wachten en had vandaag een trip naar belgië gepland. Jammer maar helaas. Dit doe ik dan over enkele dagen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Het is niet eerlijk om straks achteraf te gaan zitten verkondigen dat je fout zat. Niet nu al beschuldigen. Afwachten. Indd op de eerste koper.

Ik probeer z.s.m. Heen te gaan als ze zijn vrij gegeven om mijn bestelling op te halen.

Succes alle mensen die hebben besteld en succes patrick! Petje af voor al het werk. Door jou hebben wij straks allemaal toch nog een iphone 3g in handen!
daar sluit ik me op aan
  #69  
Oud 23-07-08, 13:12
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Ha de topic die ik heb gestart is terug online
Hou het netjes mannen
  #70  
Oud 23-07-08, 13:14
Snower Snower is offline
 
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik ben het hier ook met eens. Het is algemeen geweten dat een zending buiten de EU kan vastzitten bij de douane. Ik heb zeker nog vertrouwen in Patrick en wacht wel rustig af...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomJordens Bekijk bericht
daar sluit ik me op aan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
Beste mensen,

Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel normaal is dat een pakketje bij de douane enkele dagen wordt opgehouden en zeker als het om dit soort dingen gaat.

Het kan dus best nog enkele dagen duren voordat de zending wordt vrij gegeven en doorgestuurd.

Ik kan me voorstellen dat Patrick steeds onredelijker reageert omdat hij ook steeds weer en meer beschuldigd wordt. Zie maar weer hierboven.

Als ik hem was had ik al niet eens meer op gepakt. Hij staat ons nog steeds te woord en houdt ons nog steeds op de hoogte.

We kunnen niet anders doen dan afwachten. Je kunt op de track and trace zien dat het onderweg is. Ik zit ook al dagen te wachten en had vandaag een trip naar België gepland. Jammer maar helaas. Dit doe ik dan over enkele dagen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Het is niet eerlijk om straks achteraf te gaan zitten verkondigen dat je fout zat. Niet nu al beschuldigen. Afwachten. Indd op de eerste koper.

Ik probeer z.s.m. heen te gaan als ze zijn vrij gegeven om mijn bestelling op te halen.

Succes alle mensen die hebben besteld en succes Patrick! Petje af voor al het werk. Door jou hebben wij straks allemaal toch nog een Iphone 3G in handen!
  #71  
Oud 23-07-08, 13:19
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Laat maar weten op welk forum jullie verder over Phoneworldonline/Oromono willen discussieren. Hier is er vanaf nu geen plek meer voor. Als je bang bent dat je bent opgelicht kun je bij internetoplichting - Forumindex terecht. Wil je verder praten over statusupdates: er loopt ook een topic bij Tweakers.net, Belgium-iPhone.com, op iPhonewereld.nl (topic daar gesloten door moderator) en op ScooterTuning.net.

Wij staan - zonder enig waardeoordeel aan de actie te geven - geen topics meer toe over deze handelaar of bestellingen bij hem. Deze zullen zonder uitzondering worden verwijderd en kunnen leiden tot een verbanning van het forum van drie maanden.

Ik heb het hier helemaal mee gehad. Zelfs wij worden gebeld en bestookt met e-mails en PM's, terwijl wij absoluut geen partij zijn in deze. Deze waanzin stopt hier!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Phoneworldonline avdwerf Koopinformatie Nederland 2 07-05-09 19:49
Status: Phoneworldonline / oromono iCulture Archief 1 26-07-08 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.