iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Phoneworldonline d-day (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/17048-phoneworldonline-d-day.html)

etienne 22-07-08 08:51

Phoneworldonline d-day
 
Vandaag worden, volgens hun website, de eerste iphones geleverd door phoneworldonline. Misschien kunnen diegenen die hem zijn gaan ophalen hun ervaringen hier kwijt? Ik hoop dat deze topic niet wordt afgesloten :(

Neworder78 22-07-08 10:51

Ik vroeg het me inderdaad ook al af...ben wel erg nieuwsgierig.

Marconier 22-07-08 11:09

Ben benieuwd. Ik heb namelijk het voorschot van 100 euro betaald en al meerdere mails gestuurd maar nog geen reactie gehad :(
Maar ik ga zeker wel van het positieve uit :rolleyes:

etienne 22-07-08 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marconier (Bericht 149974)
Ben benieuwd. Ik heb namelijk het voorschot van 100 euro betaald en al meerdere mails gestuurd maar nog geen reactie gehad :(
Maar ik ga zeker wel van het positieve uit :rolleyes:

Ik heb via mail bevestiging gekregen van Patrick dat ze vandaag worden geleverd.

signs2007 22-07-08 11:34

Ben benieuwd! Zal deze topic zekers blijven volgen :)

ives 22-07-08 11:34

Heb mijn voorschot pas vorige week betaald, zal er nog wel niet bij zijn zeker. Achja, geduld is een mooie deugd. Ik ben wel benieuwd naar de reacties hier!

etienne 22-07-08 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ives (Bericht 150015)
Heb mijn voorschot pas vorige week betaald, zal er nog wel niet bij zijn zeker. Achja, geduld is een mooie deugd. Ik ben wel benieuwd naar de reacties hier!

Ik hoop dat de mods deze topic dan ook weer niet afsluiten :(

dtroxx 22-07-08 11:45

Ben benieuwd of ze echt zijn en of ze ook echt verzonden worden..

etienne 22-07-08 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 150030)
Ben benieuwd of ze echt zijn en of ze ook echt verzonden worden..

Volgens Patrick is alles perfect in orde. We verwachten dan ook alleen positieve reacties. Ik heb een heel positief gevoel na contact met die mannen :)

dtroxx 22-07-08 11:55

Als het positief is kunnen ze voorlopig ("als ze een baantje naast dit hebben") die wel opzeggen :P

tegero 22-07-08 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 150042)
Als het positief is kunnen ze voorlopig ("als ze een baantje naast dit hebben") die wel opzeggen :P

das so true :p

Marconier 22-07-08 12:11

@etienne

Wanneer heb jij contact gehad met de mannen? Ik heb al meerdere mails gestuurd maar nog niks terug gehad :confused: Misschien ook wel logisch aangezien ze overdondert worden door mails en telefoontjes. Desalniettemin toch wel nieuwschierig :p

etienne 22-07-08 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marconier (Bericht 150062)
@etienne

Wanneer heb jij contact gehad met de mannen? Ik heb al meerdere mails gestuurd maar nog niks terug gehad :confused: Misschien ook wel logisch aangezien ze overdondert worden door mails en telefoontjes. Desalniettemin toch wel nieuwschierig :p

Vanmorgen nog een mail gehad toen ik informeerde naar de voorraad iphones omdat die bijna overal uitverkocht zijn. Patrick ziet geen problemen met levering. Heeft vandaag een meting met zijn dealer. Ze worden indeed overdonderd met mail en kunnen ze blijkbaar niet allemaal verwerken.

Buzze 22-07-08 12:39

Zijn er mensen die vandaag zelf achter hun Iphone gaan?
Ben echt benieuwd naar het resultaat

knny 22-07-08 12:45

Ik zit ook bij de eerste levering van vandaag als het goed is. Dus mijn Iphone wordt per post verzonden. Het wachten is op de eerste mensen die een opgehaald hebben :D

jeroenh 22-07-08 13:06

ik heb hem rond half 12 aan de lijn gehad en toen zei hij dat de iPhones nog niet bij hem waren (maar dat ze wel in België zijn)...

ik ga hem zowieso zelf ophalen dus als ik meer weet laat ik het hier weten.

Blauwemeer 22-07-08 13:15

Heb ze gister gemailed, gebeld en gepmed, nergens reactie op. Nu net ook weer gebeld, wordt niet opgenomen. Patrick of Dirk als jullie dit lezen; zou graag mn iphone vandaag af willen halen. Stuur me even een pm of mailtje.

Groeten,

Vincent Broere.

piwipo 22-07-08 13:22

Op de site staat dat ze de mensen die er één gingen krijgen, zouden contacteren, dus ik denk dat 't weinig zin heeft om te bellen, sms'en enzovoort... Wachten is de boodschap.

avdwerf 22-07-08 13:26

Ben reuze benieuwd, hebben jullie besteld op de site van oromono of echt de site van phoneworldonline? Want als ik op de site van phoneworldonline wil reserveren staat er dat dat via de site van oromono moet, en daar is de iphone ook nog eens 100 euro goedkoper?

Marconier 22-07-08 13:28

Ik wil meteen even melden dat men hier geen persoonlijke reply's moet gaan neerzetten betreffende de heren waar men de iphone's heeft besteld. Anders hebben wij straks weer een lock op deze forum staan.:( Net als de vorige keer. Mocht je meer willen weten over je eigen levering van de iphone, neem dan via mail en/of telefoon contact op met de heren zelf maar gelieve niet via dit forum!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.