Pirated apps discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In een ander topic, in de sub-forum Cydia/Installer, werd er iets besproken over MonkeyBall.app via Cydia te installeren. Zou het kunnen dat de apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Pirated apps
Hallo,
In een ander topic, in de sub-forum Cydia/Installer, werd er iets besproken over MonkeyBall.app via Cydia te installeren. Zou het kunnen dat de apps 'pirated' worden. Dat je ze straks op torrents kan vinden en we ze gratis(illegaal) kunnen installeren? Ik promoot dit niet/ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
daar kun je wel op rekenen dat dat zal gebeuren in loop der tijd , maar volgens mij mag dat hier niet uitvoerig besproken worden lijkt me
|
|
||||
|
||||
nope.. illegale content mag hier niet worden besproken. Een topic met een statement als deze ondersteunen we dus wel, maar is zinloos om te bespreken
Daarom gooi ik hem ook dicht
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de Apps Dat je echt moet hebben/Onmisbaar/Super handig apps ? | Antonio6 | Archief | 2 | 03-08-09 21:31 |
Zin en Onzin Apps, Bevuiling van de Apps Store | imagine | iPhone Apps | 2 | 09-03-09 15:57 |
|
|