iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   phoneworldonline.com: dit is legit!! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/17209-phoneworldonline-com-legit.html)

stoffel87 23-07-08 17:16

phoneworldonline.com: dit is legit!!
 
Een goedemiddag allemaal,

Allereerst: ik weet dat topics over deze site verboden zijn.
Als deze dan ook verwijderd wordt, het zij zo.
Als ik geband wordt tot in de eeuwigheid, ge doe maar op.
Ik wil hier gewoon even iets rechtzetten:

Ik heb vanmiddag een telefoon gehad van Patrick de Swert, met de vraag of ik hem wou helpen.
Hij is al deze zever kotsbeu, en vroeg aan mij of ik op dit forum een berichtje kon zetten om jullie te overtuigen/gerust te stellen dat heel deze zaak legit is.

Hij heeft op dit forum al eens naar mij verwezen.
Mijn naam is Kristof Renders, en ik ben dus ook de verzender van deze mail:

Code:

-------- Original Message --------
Subject: iPhone 3G 8GB
From: Kristof Renders <---------->
Date: Sun, July 13, 2008 1:00 pm
To: Patrick De Swert <info@phoneworldonline.com>

Beste Patrick,

Ik zou graag een iPhone 3G bij u bestellen.
Na de vlotte aankoop van de vorige iPhone, tevens ook bij u gebeurt,
leek U mij de beste keuze.
Ik vroeg me enkel nog af wat zo de verwachte leveringstermijn is?
En op jullie zoekertje op Kapaza staat er iets van een voorschot
waardoor je korting kan krijgen?
Hoe gaat dit juist in zijn werk, en op welke rekeningnummer moet je
dit dan storten?
Want die nummer is niet te vinden op het zoekertje.

Ik hoop op een snel antwoord.

Ik heb dus wel degelijk een 1ste generatie iPhone bij dit duo gekocht.
En ik moet zeggen: dit is perfect verlopen!!!!

Ik heb de iPhone besteld, heb een bevestiging gekregen dat hij binnen was. Ik ben hem diezelfde dag nog gaan halen. Ze hebben mijn simkaart en turbosim geplaatst. Het toestel werd getest en al.
Ik ben blij buitengegaan met mijn iPhone.

Ik heb nu weer een iPhone besteld, jammer dat ik wat moet wachten.
Die mannen kunnen daar ook niet aan doen. Ze doen hun uiterste best om zo snel mogelijk te leveren.

Ik zou zeggen: heb wat geduld en DOE NORMAAL!!

Het is heel gemakkelijk om iemand een bedrieger en oplichter te noemen.
Vertrouw je het niet, bestel dan niet. Trek dan je plan. Ga naar de winkel.
En stop met zagen!

Ik heb na al die zever pas vandaag de vraag gehad om iets te posten.
Ik heb me hiervoor speciaal geregistreerd.
Ze zijn het dus wel degelijk beu.

Probeer gewoon normaal te doen en wat geduld uit te oefenen.

Mvg,

Kristof Renders

Redchilly 23-07-08 17:24

Wat ik dus niet snap is dat er in vorige topics meerdere mensen zijn geweest, ook forumleden met 200+ posts
die de 1G iPhone daar hebben gekocht en naar volle tevredenheid.
natuurlijk ziet het er discutabel uit, maar niet onmogelijk.
Als je het aandurft, zeker doen en afwachten, als je het niet aandurft, gewoon lekker niet doen.
Ieder kan dit voor zichzelf bepalen. Als er duidelijk bekend is dat het niet klopt, graag melden en als het wel klopt, ook graag melden.
Laten we elkaar niet opfokken, daar schiet echt niemand iets mee op.

Voor de duidelijkheid, ik ken de personen niet en ik heb er (nog) nooit iets gekocht.

Marconier 23-07-08 18:50

De communicatie tussen mij en Patrick is ook steeds positief verlopen. Ik heb net vernomen dat de iPhone's naar het sorteercentrum zijn, dus ze kunnen ieder moment bij hun aankomen. Geduld is een schone zaak, laat staan het vertrouwen :D

Blauwemeer 23-07-08 19:35

Het is mij niet duidelijk waarom hier wel gewoon topics mogen lopen over aanbieders als T-Mobile, ThePhoneHouse en iPhoneHelpDesk. Waarvan de laatste ook met opstartproblemen lijkt te kampen en zichzelf ook nog niet 100% heeft bewezen. In al die topics wordt ook gewoon de communicatie tussen klant en verkoper gepost. Dus waarom Oromono niet eens (in)direct zou mogen reageren op zijn eigen topic, waarin hij om de haverklap beschuldigd wordt van oplichting, is mij een raadsel. :confused:

iCulture 23-07-08 19:41

Ik doe dit niet graag, maar Patrick/oromono/Phoneworldonline heeft deze onzin echt volkomen aan zichzelf te danken. Heeft hij iedereen ook verteld dat hij maar liefst 2300 bestellingen heeft aangenomen? Heb ik naast hem gestaan met een pistool tegen zijn hoofd dat hij dat moest doen? Is het daarom gek dat hij nu zwaar in de problemen zit en iedereen - behalve zichzelf - de schuld wil geven van deze misere? Moeten wij persoonlijk gestraft worden voor het feit dat hij zijn zaken niet op orde heeft en bestookt worden met PM's, e-mails en telefoontjes? Moet ik continu zijn gejank aanhoren via PM dat hij het zo verschrikkelijk zwaar heeft?

Het is altijd hetzelfde: geldbeluste lieden die denken snel een slaatje uit een hype te kunnen slaan en er vervolgens achter komen dat er ook nog iets als after-sales bestaat en dat dat echt niet gaat lukken bij dit soort aantallen als je twee vaste partners niet beschikbaar zijn. Ik kan je wel vertellen dat Patrick de situatie dan wel kotsbeu mag zijn, maar hij loopt ondertussen wel lekker binnen. Wij zijn de situatie nog veel meer kotsbeu en worden alleen maar onterecht lastigvallen :mad:

//Slotje :mad:

iCulture 23-07-08 20:13

Toevoeging: alle mensen die de hele tijd maar topics willen openen omdat ze zo bang zijn dat hun bestelling niet doorgaat... Jullie willen toch zonodig een koopje? Wees dan een vent/vrouw en accepteer gewoon welk risico je neemt en val mij persoonlijk er niet mee lastig! :mad: Het is verdomme gewoon godgeklaagd dat mensen mij lastigvallen (thuis bellen) omdat wij toevallig dit forum hebben waar over deze persoon wordt gesproken. Ga lekker op een ander forum lopen zieken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.