//

KPN nog steeds in gesprek met Apple

KPN nog steeds in gesprek met Apple discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind de iPhone best uniek. Dat is fijn, een abonnement waar je niet mee kan bellen omdat je geen bereik hebt. Ik maak me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-07-08, 09:54
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik vind de iPhone best uniek.
Dat is fijn, een abonnement waar je niet mee kan bellen omdat je geen bereik hebt.
Ik maak me niet druk, heb hem in Belgie gehaald
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-08-08, 20:36
chrisje1986 chrisje1986 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: maurik
Berichten: 6
Standaard

ik ben met dit verhaal naar de tmobile geweest in tiel. ik vertelde dat ik hier had gelezen dat er ook andere operators kwamen voor de iphone. zij vertelde dat dit complete onzin is en dat helemaal niet kan. tmobile heeft de afpraak gemaakt voor 5 jaar lang het alleenrecht te hebben voor de iphone dus hier is jullie antwoord
gr chris
  #23  
Oud 08-08-08, 21:34
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1986 Bekijk bericht
ik ben met dit verhaal naar de tmobile geweest in tiel. ik vertelde dat ik hier had gelezen dat er ook andere operators kwamen voor de iphone. zij vertelde dat dit complete onzin is en dat helemaal niet kan. tmobile heeft de afpraak gemaakt voor 5 jaar lang het alleenrecht te hebben voor de iphone dus hier is jullie antwoord
gr chris
Je zou dat natuurlijk met een korreltje zout kunnen nemen. Ik ben het dan ook met je eens dat ik denk dat dat zo is. Ik ben blij dat T-Mobile de enige echte verkoper is van de iPhone.

Als je aan iemand vraagt wat vind je van KPN, wordt er altijd maar 1 ding gezegt " goede dekking". Terwijl ze de duurste zijn; service is ruk en zijn niet geintereseerd zijn in de klantontwikkeling. Kijk maar als voorbeeld naar de uitspraken die een KPN directeur heeft gemaakt. Ik zou het zonde vinden van de iPhone als een bedrijf als KPN de iPhone krijgt.
  #24  
Oud 09-08-08, 22:18
jerrycan's schermafbeelding
jerrycan jerrycan is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Bergen NH
Berichten: 54
Standaard

maar met een abominabele haast minimale dekking en een computersysteem (lees service apparaat) dat sinds 12 juli plat ligt is T mobile echt de slechtste keuze die Apple heeft kunnen maken! Dat worden 5 lange jaren!
  #25  
Oud 09-08-08, 22:39
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jerrycan Bekijk bericht
maar met een abominabele haast minimale dekking en een computersysteem (lees service apparaat) dat sinds 12 juli plat ligt is T mobile echt de slechtste keuze die Apple heeft kunnen maken! Dat worden 5 lange jaren!
Vreemd, ik heb al jaren (ruim 6 om precies te zijn) een T-Mobile abo, nooit last van slecht bereik.
OK, niet helemaal waar, binnenshuis bij mijn zwager in Kortenhoef heb ik slecht bereik.
Verder altijd kunnen bellen, waar ik ook kom, en ik rijd nog wel eens door NL.
Ook kom ik nog wel eens in beursgebouwen etc., hiervoor KPN, binnen geen bereik, met T-Mob wel.
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vindt het dus allemaal wel meevallen.
Als KPN de partner was geworden in NL was het ook niet goed, lees maar eens 2 posts omhoog.

Daarnaast heb ik alleen de eerste week van de lancering problemen meegemaakt met het computersysteem van T-Mob, vergelijkbaar aan die van O2 in UK en AT&T in de VS. Ook hier dus niets schokkends, dit had serieus bij iedereen gebeurd.
Maar ja, we zijn Nederlanders he, lekker zeuren om te zeuren goed is het nooit (tenzij gratis )
  #26  
Oud 10-08-08, 01:45
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

kpn is de laatste provider waar ik een abo zou willen nemen dus kan me niet intereseren of ze wel of niet iphone gaan aanbieden, heb al 3 jaar tmobile abo heb wel slechte bereik in me woonplaats omdat een van de antenne shits hier kapot is gegaan en gemeente geen vergunning wil geven voor nieuwe te installeren maar daar krijg ik 10 euro korting voor dus mij hoor je niet veel zeiken over voor de rest heb ik nergens in nl probleem gehad met bereik

Laatst gewijzigd door junero; 10-08-08 om 02:03.
  #27  
Oud 10-08-08, 01:53
raptile's schermafbeelding
raptile raptile is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 149
Standaard

Op mn werk hebben we Vodafone abbo's op de werk mobieltjes.
Met mn T-mobile heb ik vaak beter bereik dan met Vodafone.
het is maar net waar je bent. T-mobile is echt niet slecht!
__________________
I love my job! I could sit and watch it all day long
  #28  
Oud 10-08-08, 14:38
iklaas's schermafbeelding
iklaas iklaas is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 15
Standaard

De meeste telefoons kun je bij meer partijen kopen, dan kun je het abonnement kiezen dat bij je past en de provider die jou aanspreekt. We hebben nu voor TMO "moeten" kiezen omdat de iPhone het doel was, maar het is en blijft jammer.
  #29  
Oud 10-08-08, 15:44
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iklaas Bekijk bericht
De meeste telefoons kun je bij meer partijen kopen, dan kun je het abonnement kiezen dat bij je past en de provider die jou aanspreekt. We hebben nu voor TMO "moeten" kiezen omdat de iPhone het doel was, maar het is en blijft jammer.
niet iedereen hoor ik wou eigenlijk n82 maar toen ik contract verniewen site van tmobile benaderde mocht ik ook een iphone kiezen voor 1 euro dus keuze was bij mij snel gemaakt ik wou zowiezo bij tmobile blijven door de korting
  #30  
Oud 25-08-08, 02:58
Phonekaze Phonekaze is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

"Van Dale:

kop·pel·ver·koop (dem)
1 verkoop waarbij de koper van een artikel verplicht is ook een ander artikel te kopen"

Je zou kunnen redeneren dat het bij de Iphone je verplicht wordt om een ander niet stoffelijk goed (oftewel artikel) te kopen. Zodat je binnen de redenatie van de Van Dale definite blijft.

Helaas moet je niet naar de Van Dale definitie kijken. Maar naar de juridische definities en leerstukken. Ik heb me helaas niet verdiept in de koppelkoop. Misschien wel interessant om dit te doen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:08.