//

No service - kan niet meer bellen...

No service - kan niet meer bellen... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Helppp... Ik heb per ongeluk 2.0 geinstalleerd, een hele avond mijn nodig gehad om opnieuw 1.4 er weer op te krijgen. Dit is allemaal gelukt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-08, 11:23
Ercan Ercan is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard No service - kan niet meer bellen...

Helppp...
Ik heb per ongeluk 2.0 geinstalleerd, een hele avond mijn nodig gehad om opnieuw 1.4 er weer op te krijgen. Dit is allemaal gelukt, alles lijkt weer te werken, alleen ik kan niet bellen of gebeld worden.
De unlock-code (pincode) wordt gevraagd, nadat ik ze invoer krijg ik 'no service'. Ik heb al verschillende malen geprobeerd met reset en dergelijke maar telkens hetzelfde probleem. Bij de Algemene Instellingen verschijnt zelfs geen "netwerk", dus ik krijg enkel de Wi-Fi maar geen instellingsmogelijkheid voor het netwerk. Kan iemand mij helpen? Een telefoon waar je niet mee kan bellen of gebeld worden, niet zo handig...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan niet meer bellen Kale Neet iPhone algemeen 0 21-07-09 23:35
Kan niet meer bellen! iphoneluffff iPhone algemeen 4 24-02-09 13:33
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld vincent iPhone algemeen 11 04-10-08 19:18
kan niet meer bellen effeweg iPhone algemeen 1 21-09-08 20:48
kan niet meer bellen latino iPhone algemeen 3 31-08-08 06:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.