//

[Ziphoned] Baseband corrupt (of kapot?)

[Ziphoned] Baseband corrupt (of kapot?) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor ruim een week heeft mijn iphone 1.0 totaal geen signaal en bereik meer. Geen telefoon, geen wifi & geen bluetooth. Ik krijg de melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-08, 15:50
rockwell rockwell is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Arrow [Ziphoned] Baseband corrupt (of kapot?)

Voor ruim een week heeft mijn iphone 1.0 totaal geen signaal en bereik meer. Geen telefoon, geen Wi-Fi & geen bluetooth. Ik krijg de melding 'Repair Needed'.

De telefoon is van week 07 en heb destijds de telefoon werkend gekregen met Ziphone (Bootloader 3.9). Op dat moment wist ik niet dat ik dat eigenlijk niet had moeten doen.

Ik wilde de telefoon Restoren naar 1.1.4 maar krijg error 1011. Daarna heb ik de telefoon Pwnd met versie 1.1.4 en dat werkte, toen d.m.v. een custom firmware kreeg ik de telefoon gejailbreakt en unlocked. Maar wederom, totaal geen bereik of signaal.

Ik heb geen IMEI adres, geen bluetooth adres, ik kan niet m.b.v. *3001#12345#* de versies achterhalen. Ik heb via USB en Diskaid wel ieraser, bbupdater, ienew en de juiste baseband en secpack.

Als ik via terminal deze codes draai dan blijven ze hangen op 'Waiting for data'. Ik heb verschillende basebands geprobeerd, maar ze bleven allemaal hangen. Ook KiPhone werkte niet en Ziphone erase baseband ook niet. Bootneuter wil niet starten, die blijft hangen op Determining Settings.

Jullie zullen wel denken 'Daar heb je weer iemand die het niet snapt, of die niet googled'. Maar ik ben letterlijk al een week bezig om zelf uit te zoeken hoe dit op te lossen (als het op te lossen is) en zorgen dat mijn iPhone terug keert naar zijn origineel staat. Nu is het moment gekomen om hulp in te roepen van andere.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen om samen dit probleem op te lossen.

Mochten jullie nog duidelijkere informatie nodig hebben, just ask.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-08, 16:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk eens hier https://forum.iculture.nl/f14/i...ei-2008-a.html

Wel een slotje om verwarring te voorkomen
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: baseband kapot na limera1n kizza Jailbreak 5 11-10-10 16:49
Corrupt? Idol Archief 0 21-04-10 11:40
Muziek Corrupt casperrrrrrr Archief 0 25-10-08 17:36
[Iphone 8Gb] Baseband corrupt? bricked? 1.1.4/1.1.3/1.0.2. DokieDokie Unlock [archief] 16 07-06-08 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.