//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na nog even het verhaal aangekeken te hebben, heb ik gister ook gevraagd om het geld terug te storten. Vandaag kreeg ik onderstaande reactie: Sorry ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 13-08-08, 16:44
devos devos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Na nog even het verhaal aangekeken te hebben, heb ik gister ook gevraagd om het geld terug te storten. Vandaag kreeg ik onderstaande reactie:

Sorry dat de levering erg traag loopt. Wij maken vandaag of morgen een Nederlandse vestiging bekend. Het bedrag is terug gestort op je rekening.

Cordiali Saluti, Kind Regards

Ralph Boccalini

Overigens wil ik nog niet van oplichting spreken. Want iedereen heeft zijn geld terug gehad. Ik verwacht dat ze overspoelt zijn met bestellingen en logistiek gezien deze hype niet bij kunnen benen. Oplichting is in mijn ogen dan ook 'bedacht' door de mensen op dit forum met uitspraken als "Ik denk dat.. ", "Volgens mij zo"..mooi dat je een eigen mening hebt, dat is je een goed recht in dit land, maar ik heb meer baat bij feiten in plaats van dat suggestieve gedoe.. ..anyhow, hoop dat deze zaak nog legit wordt, maar heb nu eerst even eieren voor mijn geld gekozen...
__________________
iPod Nano 1G 4GB, MBP 2.4Ghz Core Duo 2, iPhone 3G 16gb (white).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 14-08-08, 09:24
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Bij mij zou het geld teruggestort zijn. Volgens de Postbank en volgens andere in dit forum zou dit minstens een week moeten duren. Na nog een mail heen te sturen kwam hij met mijn IBAN en BIC code waar het geld naar toe is gestuurd, die uiteraard wel kloppen

Als het geld is ontvangen dan laat ik dit verhaal lekker rusten en hoop ik dat ik nooit meer zo'n 'verkoper' tref. De ene na de andere lariekoek belofte of leugen. Ons vertellen dat ze de iPhones direct van Apple hebben gekocht. Ja niet dus, dat kan dus niet want Apple verkoopt de iPhones alleen maar aan providers. Het zag er allemaal te goed uit om waar te zijn. De iPhone 8gb versie wordt prepaid in Italie voor €499 gekocht. En daarmee zijn ze de goedkoopste prepaid simlock vrije iPhone aanbieders. Als ik bij hun een 16gb iPhone voor 420 kan kopen klopt dat voor geen kant.

Zoals ik iedereen dus aanraadt, niet kopen of geld terug vragen.
  #203  
Oud 15-08-08, 13:56
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Modbreak:

Dit topic is opengelaten voor mensen die nog het een en ander over iphone.startpage.it te melden/delen hadden.
De laatste 3 pagina's alleen maar gaan over "Hej, ik heb deze advertentie gevonden, wat vinden jullie hiervan" en "kijk op deze site".

Daarvoor is dit topic niet bedoeld.

Graag on-topic houden, anders gaat dit topic op slot

  #204  
Oud 18-08-08, 08:03
mikey1883 mikey1883 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Hoop niet dat mijn post weer verwijderd word!

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug.. op donderdag is het 2 weken geleden dat hij het 'overgemaakt' zou hebben.. Heb jij je geld al terug Mic2000?
  #205  
Oud 18-08-08, 11:54
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Nope, ook niks ontvangen. Ralph Boccalini heeft ons gewoon keihard opgelicht... Op dit moment nogmaals met de postbank bellen om te horen wat de standaard tijd is dat het overmaken vanuit italië in beslag neemt.
  #206  
Oud 18-08-08, 12:01
mikey1883 mikey1883 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Wil jij mij dit ook laten weten aub?

Je heb toch ook zoiets als postbank fraude ofzo? Misschien even vragen als je ze toch aan de lijn heb..

Alvast bedankt!
  #207  
Oud 18-08-08, 12:46
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

en het erge is dat de site dus nog steeds online is en er mss nog meer mensen intrappen.
@dwillems: hoe is het nou met jou afgelopen?
  #208  
Oud 22-08-08, 11:06
Predd Predd is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 18
Standaard

Misschien ongebruikelijk om te vragen, maar zou een moderator of een admin het ip-adres van leander78 en startpage kunnen vergelijken en melden of het hetzelfde is. Als het mogelijk is zou ik de 2 adressen ook wel willen ontvangen op de PM. Zodat ik ongeveer kan kijken waar het vandaan komt.

Tot nu toe zijn mijn bevindingen na correspondentie met Ralph en Ruud, dat Ruud, die de nederlandse zaken doet, zijn mail verstuurd vanuit Italië en Ralph vanuit NL mailt. Trek je eigen conclusies
  #209  
Oud 22-08-08, 11:47
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Predd Bekijk bericht
Misschien ongebruikelijk om te vragen, maar zou een moderator of een admin het ip-adres van leander78 en startpage kunnen vergelijken en melden of het hetzelfde is. Als het mogelijk is zou ik de 2 adressen ook wel willen ontvangen op de PM. Zodat ik ongeveer kan kijken waar het vandaan komt.

Tot nu toe zijn mijn bevindingen na correspondentie met Ralph en Ruud, dat Ruud, die de nederlandse zaken doet, zijn mail verstuurd vanuit Italië en Ralph vanuit NL mailt. Trek je eigen conclusies
Ik kan je alleen mede delen dat de IP adressen NIET het zelfde zijn.

Via mij (of andere mods) zul je de IP adressen niet krijgen, wij zijn niet in het leven geroepen gegevens van personen openbaar te maken.

Mocht JP (gebruiker iphoneclub) hier anders over denken, dan zal hij je misschien PMmen.
  #210  
Oud 25-08-08, 15:06
Verdana Verdana is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Voor iedereen die opgelicht is door iphone.startpage.it, kan op de volgende link dit melden met de stappen die op de website worden aangegeven.

http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=14023

Laatst gewijzigd door Nikooos; 25-08-08 om 15:13. Reden: link even kopieren in je adresbalk, want hij linkt niet goed door.
  #211  
Oud 25-08-08, 15:10
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Deze mensen hebben mij te lang aan het lijntje gehouden. Zeggen dat ze het geld hebben teruggestort, maar ook daarbij wordt je voor de gek gehouden. Einde verhaal voor de oplichter Ralph Boccalini.
  #212  
Oud 25-08-08, 15:14
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Om verder te voorkomen dat dit topic een oplichterstopic wordt, verwijs ik jullie door naar het topicop internetoplichting.nl

Internetfraude is geen onderdeel van iphoneclub.nl en daarom gaat dit topic verder dicht.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 21:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.