//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Quote van wikipedia: Citaat: De Schengenlanden voerden een gemeenschappelijk visumbeleid in voor het Schengengebied en spraken af dat zij doeltreffende controles aan de buitengrenzen zouden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 05-08-08, 17:43
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Quote van wikipedia:

Citaat:
De Schengenlanden voerden een gemeenschappelijk visumbeleid in voor het Schengengebied en spraken af dat zij doeltreffende controles aan de buitengrenzen zouden invoeren. Controles aan de binnengrenzen kunnen gedurende een beperkte periode worden verricht indien de openbare orde of de nationale veiligheid dit vereisen.
Aha, dus wat vlees91 al ongeveer zei
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 05-08-08, 18:37
knuppel knuppel is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
In tussen heb ik alweer een nieuw mailtje ontvangen waarmee ik heb laten bevestigen voor de zekerheid om mij te garanderen dat ik morgen mijn iPhones heb.
Ik help het je hopen.

Laatst gewijzigd door knuppel; 05-08-08 om 19:01.
  #103  
Oud 05-08-08, 21:03
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

wat voor mailtje had je ontangen voor te bevestigen dan mic2000
  #104  
Oud 05-08-08, 22:04
drease drease is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 68
Standaard

Is er ook iemand uit Belgie die al heeft besteld en hem al heeft gekregen? Zoja, hoelang duurde het? En heeft er iemand (nl of be) toevallig 2 16GB's gekocht die die wil doorverkopen aan dezelfde/ een iets lagere prijs? Greetz

Laatst gewijzigd door drease; 05-08-08 om 22:07.
  #105  
Oud 06-08-08, 08:40
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

hel lang. zolang diegene mijn geld niet heeft, lig ik er niet wakker van.
ben al bezig ergens anders een te kijgen en wanneer deze dan toch zou komen kan ik die verkopen op MP of zo. (kan ik zelfs de iPhone in Belgie halen voor 525euro en dan deze voor hetzelfde bedrag verkopen => de iPhone uit Belgie achteraf voor de stratpage prijs )
  #106  
Oud 06-08-08, 14:12
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

nog iemand wat gehoord
  #107  
Oud 06-08-08, 16:42
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Nee, nog niet. Ik heb zonet de baas van Ruud een email gestuurd voor nadere opheldering (nee, niet oplichting ) over het probleempje wat wij hier hebben.
  #108  
Oud 06-08-08, 17:30
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Probleempje?
  #109  
Oud 06-08-08, 17:44
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Ja, omdat ik inmiddels het geld van PayPal ook op mn Postbank rekening heb ontvangen
  #110  
Oud 06-08-08, 18:14
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

enne mic2000 niks meer gehoord

het is wel stil op ut forum .
ik zou de iphones vanavond krijgen hij bracht ze

Laatst gewijzigd door iCulture; 06-08-08 om 21:31. Reden: Graag voortaan Edit-knop gebruiken.
  #111  
Oud 06-08-08, 21:07
Damien2004 Damien2004 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Word nachtwerk voor hem dan
  #112  
Oud 06-08-08, 21:35
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Sorry voor mijn late reactie allemaal, maar ik zit met me afstudeer project dat over een week klaar moet zijn .

Het is nu 20:57, en nog steeds geen iPhone. Vandaag heb ik meerdere mailtjes gehad wat aangaf dat Ruud was aangekomen, en dat hij mij de iPhones persoonlijk kwam langsbrengen.

Mail om 17:01 ::
Mic2000, ik moet nog langs een andere klant en kom daarna bij jou langs. Moet daarna in limburg zijn. Bel je straks voor dat ik in de buurt ben. Ruud


Ik kan niet begrijpen hoe een bedrijf zo de wind tegen zicht heeft, of anders gezegd: zo slecht ze beloftes kan waar komen. Ik kan begrijpen dat het leveren van een product moeilijk gaat via verschillende diensten zoals UPS en dergelijke in Italië. Maar zelf een product leveren, terwijl hij om 11 uur vanochtend al in Nederland was aangekomen, lijkt mij niet zo'n moeilijk probleem als je het mij stelt.

Een ander mailtje dat ik van Sonny81 kreeg die zijn vragen naar Ralph Boccalini had gestuurd is als volgt:

Beste Sonny81,
Ik beantwoord de mails namens Ruud Bakker omdat hij het erg druk heeft in Nederland op dit moment. Je telefoons zijn onderweg. Ik laat je morgen de tack en trace nummer weten. We hebben veel leveringsproblemen wat ons meer laat denken aan een "boycot". We gaan het vanaf vandaag zelf doen en vanaf maandag vanuit een Nederlandse vestiging. Wij hebben "ibride" iPhones gekocht en willen deze verkopen. Als "iemand in Nederland" hiermee niet blij mee is gaan we daar toch zelf zitten, leveren en kijken wat wij fout doen.
Kind Regards, Cordiali Saluti,

Ralph Boccalini


Wat ik niet snap is dat als Ruud de iPhones zelf bezorgt, hoe hij dan een track en trace nummer kan krijgen, krijgt Sonny ze nog via een DHL of UPS koerier?

Ik weet dat er al meerdere mensen in deze discussie hebben gezegd dat het allemaal onzin is, en dat ik mijn iPhones nooit zal ontvangen. Dat gevoel krijg ik uiteraard ook, maar dat zal ik nooit kunnen begrijpen als:

-Bepaalde klanten hun geld teruggestort krijgen (als ik mij niet vergis ook één die via rekening naar rekening geld had overgemaakt)
-De mensen van startpage.it gekoppeld staan aan verschillende bestaande bedrijven uit Nederland(deze kan je zelf vinden via google) waarbij ik toch echt aanneem dat ze hun toekomst niet willen verknallen met het vangen van geld zonder enige iPhones aan te leveren.

Dus vandaar dat ik er nog telkens in heb geloofd.

Aan de andere kant hebben we maar één persoon in de discussie gehad die heeft gezegd dat hij een iPhone heeft ontvangen. Omdat hij voor die tijd niet geregistreerd was bij de iphoneclub en nog steeds geen foto's heeft geplaatst, is dit moeilijk te zien als een bewijs voor startpage.it dat ze daadwerkelijk al iPhones hebben geleverd.


Om mijn post af te ronden, zou ik in hun plaats zo snel mogelijk iemand die iPhones leveren voordat er nog meer argwaan ontstaat. Iemand die, waarvan ze zelf ook weten, veel achter zijn iPhones aanzit per mail en op forums ook actief is. Beloftes maken en deze keer op keer niet kunnen waarmaken is geen goede zaak. Vandaar dat het ook van groot belang is om die iPhones te leveren, niet s'avonds laat, maar al meteen in de ochtend!
  #113  
Oud 06-08-08, 21:44
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

oke mic2000 .ik ben diegene uit limburg , maar heb ook nog niks ontvangen , ik heb wel het geld overgemaakt gekregen.
maae nog steeds geen iphone
  #114  
Oud 06-08-08, 21:46
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Had jij via paypal betaald of via bankrekening naar bankrekening? Bedoelde je dat je geld was teruggestort naar jouw rekening?
  #115  
Oud 06-08-08, 21:48
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

ja had het geld overgemaakt gwn naar zijn rekening en ook gewoon terug gestort gekregen vannuit de italianse rekening
  #116  
Oud 06-08-08, 21:56
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Oke, hiebij weer een nieuwe update:

Mic2000, ik sta still in Amersfoort met pech met de huurbusje. Kom bij jou langs ala errste morgen ochtend.

Het lot speelt een grote rol deze weken
  #117  
Oud 06-08-08, 21:59
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

weer uitstel.. mic2000 mail mij a.u.b naar dsmwillems@home.nl als je hem morgen vroeg hebt

b.v.d
Dylan
  #118  
Oud 06-08-08, 22:05
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Ik liet me eerst ook lijden door de gdachte dat het bedrijf de reputatie natuurlijk niet weg wil hebben maar je ziet het bij iphonehelpdesk: heeft een goed lopend bedrijf (etnodating) maar gaat ervan door...

Maar ik blijf gespannen achter ijn voordeur wachten op het albekende bruine busje zonder deuren (UPS)

Ow: enne ik woon ook in Limburg

zullen wel meer zijn
  #119  
Oud 06-08-08, 23:05
knuppel knuppel is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
Oke, hiebij weer een nieuwe update:

Mic2000, ik sta still in Amersfoort met pech met de huurbusje. Kom bij jou langs ala errste morgen ochtend.

Het lot speelt een grote rol deze weken
Het wordt inderdaad ietwat lachwekkend.
  #120  
Oud 06-08-08, 23:06
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

kort vraagje: wat zij ibride iPhone's?
Ik wil namelijk een Apple iPhone
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 21:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:13.