//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 -Bepaalde klanten hun geld teruggestort krijgen (als ik mij niet vergis ook één die via rekening naar rekening geld had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 07-08-08, 08:48
iSonic1975 iSonic1975 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
-Bepaalde klanten hun geld teruggestort krijgen (als ik mij niet vergis ook één die via rekening naar rekening geld had overgemaakt)
Oot bij stil gestaan dat hun paypal account geblokkeerd is en het paypal is die het geldt heeft terug geboekt? Neem eens contact met paypal op.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 07-08-08, 09:04
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

ja, dacht ik ook al maar dan zou er geen personlijk bericht van de ontvanger bijzitten en zou PayPal deze veranderen in: gebruiker geblokkeerd en ter zekerheid alle klanten van de afgelopen maand gerefunded
  #123  
Oud 07-08-08, 10:09
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik zou hem om 12 uur krijgen , duss ik denk mic2000 voor 12 uur
  #124  
Oud 07-08-08, 10:17
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik had em gisteravond gemaild om 10:00 af te spreken. Geen bevestiging gehoord, maar komt wel goed, ik zie die iPhones zo wel arriveren.

En ja ik zal je even mailen dwillems
  #125  
Oud 07-08-08, 10:46
DaanS DaanS is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het forum sinds enige tijd gevolgd omdat ik ook bij Ruud heb besteld. Hij heeft mij ook van alles beloofd!!

Maar nu gaat er denk ik iets mis want ik lees dat Ralph B. het heeft over "ibride" iphones en ibride is Italiaans voor hybride en dat betekend volgens de dikke Van Dale bastaard dus ik denk dat als er al iets bij je wordt afgeleverd dat het GEEN Apple iPhone is!!!
  #126  
Oud 07-08-08, 11:10
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

in mijn bestelemails heb ik gelukkig meermaals om een APPLE iPhone 3G gevraagd. kan je achteraf dan alsnog je geld terugvragen omdat ze je hadden moeten zeggen dat het geen APPLE telefoon is
ow nn iemand zei dat pins.nl de hosting was (dacht ik ook eerst), maar raad nou eens wie bij pins.nl werkt? Ralph Boccalini in de functie Tech Sales Consultant

wat wel een fijt is, is dat ze voor de technische specificaties naar apple.com doorsturen
oftewel: wanner die iPhone-clone EXACT hetzelfde is als de echte van Apple maakt het me niets uit (dus dat ie ook op iTunes als iPhone herkend word )
  #127  
Oud 07-08-08, 11:19
DaanS DaanS is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Natuurlijk kan je dan je geld terugvragen want ze leveren niet wat je hebt besteld en wat ze hebben gezegd te zullen leveren en van een clone kan je je afvragen of de kwaliteit van het product hetzelfde is. Ik denk dat ze hadden gehoopt op deze hype in te kunnen spelen maar dat ze gewoon niet aan de toestellen kunnen komen of alshans niet zoveel als ze hadden gehoopt en dat ze nu proberen iedereen iets anders aan te smeren!
  #128  
Oud 07-08-08, 11:23
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Het wordt langzamerhand lachwekkend (en enigzins triest) om te zien hoe sommige mensen hier nog blijven geloven in startpage.it en zichzelf maar moed blijven inpraten. Ik zou als een dolle stappen gaan ondernemen om m'n geld terug te vragen (mits je per creditcard/paypal hebt betaald).
  #129  
Oud 07-08-08, 11:48
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik zit zo is te lezen, en volgens mij gaat het ook daadwerkelijk om een namaak... Er wordt op de website van startpage nergens het woord Apple genoemd
  #130  
Oud 07-08-08, 11:56
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
Ik zit zo is te lezen, en volgens mij gaat het ook daadwerkelijk om een namaak... Er wordt op de website van startpage nergens het woord Apple genoemd
en verder staat er het volgende op de site:

Citaat:
iPhone 3G 16GB geschikt voor alle providers (SIM lock vrij) incl. usb-kabel, net-adapter, nederlandse taal, T9 in het nederlands en nederlandse nummerherkenning.
Kleuren: Wit en Zwart
Levering: Aangetekend in 5 tot maximaal 7 werkdagen
Verzendkosten: € 15
Prijs: € 420
correct me if i'm wrong, maar volgens zit er helemaal geen net-adapter bij de Apple Iphone 3g (je kan er wel een dock bijnemen, maar lijkt me sterk dat ie dat voor die prijs ook al erbij heeft zitten) en is T9 op de Iphone eveneens bullshit omdat het toestel beschikt over een qwerty toetsenbord. (T9 is enkel voor toestellen met 9 toetsen, om zo snel je sms'jes te kunnen tiepen, dus op een toestel met een volledig keyboard is het echt onzin)

wake up and smell the coffee guys..
  #131  
Oud 07-08-08, 12:05
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

mic2000 nog altijd niks ??

en nee geen namaak, hij zei tegen mij dat je 2 jaar garantie bij apple kreeg duss met een nakmaak is dat niet eh
  #132  
Oud 07-08-08, 12:06
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik heb op me andere telefoon ook T9 aanstaan met een full qwerty toetsebord. In de tussentijd heb ik rond gezocht naar namaaks, en die zijn altijd nog te herkennen aan het uiterlijk qua extra knoppen, of dat de iconen anders zijn(zoals bij de hiphone). De afbeelding op de website van iphone.startpage.it zijn exact hetzelfde als die van apple. Heb ze even in photoshop zitten vergelijken met verschillende filters .

@dwillems: Dat is een sterk punt ja, nee ik heb nog niks ontvangen. Indien ik voor vanavond niks heb vraag ik me geld terug. Zal je net zien dat ze de dag erna wel de iphones kunnen leveren. Maarja dat boeit me dan niet meer, want ik wil niet aan het lijntje gehouden worden.
  #133  
Oud 07-08-08, 12:07
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

mic2000 heb je hem al gekregen of niet
  #134  
Oud 07-08-08, 12:08
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwillems Bekijk bericht
mic2000 heb je hem al gekregen of niet
Nope, ook Ruud weer een mailtje gestuurd, maar niks terug gekregen.
  #135  
Oud 07-08-08, 12:10
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

oke hij schreef me dat hij om 12 uur in kerkrade bij mij was
  #136  
Oud 07-08-08, 12:13
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Dan voorspel ik vast het volgende mailtje:

Het HuurBusje repareren / ander vervoer regelen koste meer tijd dan ik had verwacht. Om 15 uur hoor je hoelaat ik bij je ben.



Of iets in die trent...
  #137  
Oud 07-08-08, 12:14
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Mic2000 en dwillems: willen jullie de persoonlijke voortgang "Heb jij hem al" even via PM voortzetten om deze discussie niet te vervuilen. Thanks.
  #138  
Oud 07-08-08, 12:15
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
correct me if i'm wrong, maar volgens zit er helemaal geen net-adapter bij de Apple Iphone 3g (je kan er wel een dock bijnemen, maar lijkt me sterk dat ie dat voor die prijs ook al erbij heeft zitten) en is T9 op de Iphone eveneens bullshit omdat het toestel beschikt over een qwerty toetsenbord.
Ik denk toch dat de iPhone een keertje opgeladen moet worden en dat doe je met een net adapter....toch?

Kijk m.b.t. T9 'ns rond op dit forum....zeer informatief
  #139  
Oud 07-08-08, 12:26
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Ik denk toch dat de iPhone een keertje opgeladen moet worden en dat doe je met een net adapter....toch?

Kijk m.b.t. T9 'ns rond op dit forum....zeer informatief
sorry, was ff in verwarring met de usb lader, maar dat is natuurlijk dat net ding dat hij bedoelt

En wat betreft T9, het wordt mss wel zo genoemd door sommigen, maar op de iphone is het dus eigenlijk geen T9 want je kan met 26+ knoppen tiepen. Dat ie de woorden wel zelf aanvult is weer een ander verhaal, het is T9 als je 9 knopjes hebt en onder knopje 3/4 letters zitten
  #140  
Oud 07-08-08, 12:39
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

en wanneer dwillems hm vandaag niet krijgt geef ik het op

@dwillems: heb je mijn pm ontvangen?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 22:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.