//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Frapant overigens dat t-mobile een eigen blog heeft gestart voor de iphone. De moderator heet Ruud :-P...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 07-08-08, 23:37
Saik0 Saik0 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 27
Standaard

Frapant overigens dat t-mobile een eigen blog heeft gestart voor de iphone. De moderator heet Ruud :-P
__________________
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 08-08-08, 01:17
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Garantie; Het gaat hier niet om dezelfde Ruud.
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #163  
Oud 08-08-08, 01:28
devos devos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

oke, leuk allemaal: geld terug gestort, maar nog geen iphone. Zijn er ondertussen al wel succes verhalen? Want oplichters leven natuurlijk niet van geld terug geven...
__________________
iPod Nano 1G 4GB, MBP 2.4Ghz Core Duo 2, iPhone 3G 16gb (white).
  #164  
Oud 08-08-08, 08:03
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Of ze hebben door dat wij hun door hebben
Of ze kunnen echt niet leveren maar dan moeten zie niet liegen van: Ik kom er NOU aan...

Nee, op nternet geen successverhalen kunnen vinden. Ik denk dat ik vandaag ff naar Belgie ga om daar eens te kijken.
  #165  
Oud 08-08-08, 16:57
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Is dit gewoon niet zon zelfde grap als iphonehelpdesk.nl? Of is het niet toevallig de zelfde eigenaar? Heeft er 1 iemand een iPhone ontvangen ? Ja misschien 1 om de rest de mond te snoeren, heeft er iemand een terug betaling gehad? Ja om de rest de mond te snoeren. En ja de grootste meerderheid is weer opgelicht, olee.. wees niet zo dom en bestel gewoon alleen bij Nederlandse bedrijven waar je ook normaal een afspraak kan maken om je product af te halen en/of te betalen...
  #166  
Oud 08-08-08, 17:05
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

het schijnt dat iedereen uit deze topic die er eentje besteld heeft inmiddels een terugbetaling heft ontvangen (of die zijn nog onderweg van rekening naar rekening)

Laatst gewijzigd door vlees91; 08-08-08 om 18:02. Reden: Oo mijn lelijke spelfouten...
  #167  
Oud 08-08-08, 23:40
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

ik zie het wel eh

Laatst gewijzigd door dwillems; 09-08-08 om 10:00.
  #168  
Oud 08-08-08, 23:44
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwillems Bekijk bericht
ik krijg volgende week vrijdag een iphone 3g 16 gb , via marktplaats gekocht op een veilige manier ( rembours ) . en hij is nieuw voor 375 euro

gaat sneller dan bij ruud
Waarom denkt iedereen dat rembours veilig is? In feite is het enige verschil met vooruitbetalen dat je zeker weet dat je iets krijgt, maar wie zegt dat het geen oude iphone is? Als hij hem in een nieuw doosje doet zie je dat nooit voordat jij je geld hebt afgegeven.

Mijn advies, ga NIET in op aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn. Dat kan toch ook niet, waarom gunt hij hem jou voor 375, terwijl hij er minimaal 700 voor kan krijgen, en nog wel meer ook. Je moet het zelf weten, maar ik zou dit dus echt niet doen...
  #169  
Oud 09-08-08, 00:24
VisionRoy's schermafbeelding
VisionRoy VisionRoy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Waarom denkt iedereen dat rembours veilig is? In feite is het enige verschil met vooruitbetalen dat je zeker weet dat je iets krijgt, maar wie zegt dat het geen oude iphone is? Als hij hem in een nieuw doosje doet zie je dat nooit voordat jij je geld hebt afgegeven.

Mijn advies, ga NIET in op aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn. Dat kan toch ook niet, waarom gunt hij hem jou voor 375, terwijl hij er minimaal 700 voor kan krijgen, en nog wel meer ook. Je moet het zelf weten, maar ik zou dit dus echt niet doen...

Rembours is alles behalve veilig ....
Ik dacht laatst ook een goede deal te hebben gemaakt voor een iPhone, en de verkoper wou wel onder rembours opsturen, dus naïef als ik was dacht ik dat het wel goed zat. De volgende dag stond de postbode al vroeg aan de deur, en toen hij me het pakketje overhandigde voelde ik al dat het fout zat. Het pakket was gewoon leeg. Gelukkig heb ik het niet opengemaakt want normaal gesproken moet je betalen voor je het pakket openmaakt. Open = Betalen. Maar het pakket woog maar 50 gram, dus heb ik het mee terug gegeven. Toen de postbode later die week weer langskwam vertelde hij dat ze het op het hoofdkantoor opengemaakt hadden en dat er dus niks inzat behalve wat noppenfolie. Als ze iets slimmer waren geweest hadden ze er iets met een redelijk gewicht ingedaan... had ik het opengemaakt, en was ik mijn geld gewoon kwijt.

Vertrouw dus niet blindelings op remboursverzending.
  #170  
Oud 09-08-08, 00:28
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwillems Bekijk bericht
ik krijg volgende week vrijdag een iphone 3g 16 gb , via marktplaats gekocht op een veilige manier ( rembours ) . en hij is nieuw voor 375 euro

gaat sneller dan bij ruud
oh my god, jij bent echt hardleers zeg. Ik zou zeggen, doe het gewoon. Blijkbaar denk je dat het jou toch niet over komt, dus ga ervoor!

(en achteraf moet je dan niet gaan schreeuwen dat je bent opgelicht)
  #171  
Oud 09-08-08, 00:42
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Bekijk bericht
Waarom denkt iedereen dat rembours veilig is? ...
Heel veel mensen blijven maar geloven in de mythe dat de bezorger jou de tijd geeft het doosje open te maken, inspecteren en controleren en het (als het niet mocht bevallen) wel kunt terugnemen.

Laat ze dat rustig geloven, ze komen wel achter de waarheid want ervaring is de beste leermeester.
  #172  
Oud 09-08-08, 00:53
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Haha inderdaad, en geloof mij, zodra je erachter komt dat je net 375,- euro hebt betaald voor een hele mooie leuke baksteen, dan zal je nooit meer wat laten verzenden onder rembours.
  #173  
Oud 09-08-08, 02:34
luka luka is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 119
Standaard

ik heb wel een truuk voor rembours zendingen

-je vraagt gewoon aan de postbode of je het eerst open mag maken....

die zegt dan nee.....

-dan ga moeilijk lopen kijken...

-treuzel treuzel.....

-bel het bedrijf op waar je het van hebt..... (hey zit alles er wel in? zo klein , weegt niks.... (geef ondertussen koffie aan postbode, en zorg dat ie alles hoord...)

na 10 min mag je het dan toch voor deze ene keer open maken van de postbode

werkt nu al een paar keer
  #174  
Oud 09-08-08, 02:55
profie profie is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 39
Standaard

haha, ik zal 't onthouden
__________________
Groeten Profie
  #175  
Oud 09-08-08, 04:12
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Wat een onzin, nog meer sprookjes?
__________________
Are you ready for this!
  #176  
Oud 09-08-08, 10:49
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

als de postbode een goede vriend van je is werkt het ook wel
hij komt hier bijna dagelijks dan wel wekelijks over de vloer
  #177  
Oud 09-08-08, 11:38
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Zelfs met mijn vaste postbode en goede kennis (ondertussen met min. 2x per maand aan de deur) hoef ik dat niet te proberen. Gewoon een regel van tnt, dus dan breekt jou postbode een regel en kan hij zijn baan verliezen.

Het is een beetje dubbel. Ik verkoop ook op mp en dan verwacht ik ook dat mensen het vooraf betalen (rembours duurd min 2 weken voor tnt het naar je over maakt, schande) of ophalen.

Zelf laat ik nooit iets onder rembours halen maar betaal lekker met paypal (ook niet zalig maken, maar meer kans op geld terug) of haal t op.

1x mn vingers flink gebrand, nooit meer (daarom ook nooit western union oid)
  #178  
Oud 09-08-08, 21:54
MMaster23 MMaster23 is offline
 
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 13
Standaard

Eerlijk gezegd mag je het niet vragen van je postbode. Hij breekt daarmee diverse TNT protocollen en kan daarmee zijn baan kwijt raken. Ik heb 3 jaar met diverse afdelingen van TNT samengewerkt en heb het vaak gezien dat een postbode zijn baan voor minder kwijt raakte.

Rembours is simpelweg niet veiliger dan vooruitbetalen. Face it. Het enigste verschil met vooruit betalen is het feit dat je het geld op het laatste moment vooruitbetaald in contante vorm. That's it.

Je mag het niet verwachten aan een postbode om een pakketje open te maken, te bekijken en alsnog te weigeren en niet te betalen. Je postbode en TNT weet niet wat er in zit en mag dit ook niet weten. Voor hetzelfde geld zit er een tijdsgevoelig of verbruikbaar product in. Denk aan cursus materialen, lottoloten, licenties, licentiesleutels etc.

Mensen denken alleen maar dat rembours veiliger is omdat ze het pakketje kunnen zien en voelen voordat ze betalen. Als je een 24" monitor besteld en jij krijgt een 30x30x30 pakketje .. dan is er inderdaad iets mis ja. Maar voor hetzelfde geld krijg je een goede doos met juiste gewicht, je rekent netjes 350 euro af .. postbode loopt weg .. jij maakt pakket open .. aah leuk een hoop stenen of oude boeken!

De enigste verzekeringen met kopen op afstand zijn tussenpartijen zoals creditcard maatschappijen en Paypal/Ebay (gelimiteerd) en de Nederlandse wet "kopen op afstand". Als je het niet vertrouwt, moet het niet doen en vrolijk verder sparen totdat het bij een A-klasse online winkel kunt kopen of bij de lokale retailer.
  #179  
Oud 09-08-08, 22:22
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

ja of een service gebruiken waar je het geld overmaakt; dan krijgt de verkoper een bericht dat het geld binnen is;
die stuurt pakket op naar de koper.
als de koper tevreden is stuurt die service het geld door aan de verkoper
iedereen blij
eventuele geschillen worden via dat bedrijf dan opgelost (betaal je wel meestal 15euro voor betalingen >300euro voor volgens mij)
  #180  
Oud 10-08-08, 00:26
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saik0 Bekijk bericht
Frapant overigens dat t-mobile een eigen blog heeft gestart voor de iphone. De moderator heet Ruud :-P
T-Mobile EN een Blog?

Heb je een URL?????
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 21:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.