//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor iedereen die bij deze website of via marktplaats bij Ruud Bakker een iPhone heeft besteld. Graag je ervaring delen en of iemand al zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-08, 12:00
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Question Ervaring met iphone.startpage.it

Voor iedereen die bij deze website of via marktplaats bij Ruud Bakker een iPhone heeft besteld. Graag je ervaring delen en of iemand al zijn iPhone heeft ontvangen.

Tot nu toe is mijn iPhone volgens R.B. donderdag 24 juli verstuurd. Ik zou deze ergens aankomende week moeten ontvangen. Volgens de mail zou aanstaande maandag (27 juli) de iPhone in Nederland uitgeleverd worden aan DHL. Die zou het dan weer bij mij thuis bezorgen...


Deze discussie gaat verder waar in het vorige forum "nieuws over italië" al over werd gepraat. Maar vanwege het off-topic zijn met die discussie is hierbij deze nieuwe discussie gestart!

Laatst gewijzigd door Mic2000; 28-07-08 om 15:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-08, 12:12
sonny88 sonny88 is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

ik had mijn bestelling niet ontvangen die ik afgelopen donderdag/vrijdag kon verwachten. ik heb een boos mailtje gestuurd met hoe nu verder? toen kreeg ik als reactie terug dat er wat fout was gegaan met versturen. er zou een verkeerde landcode zijn opgegeven. wel een beetje vreemde fout maargoed. hij melde dat het geld word teruggestort en dat de iphone maandag opnieuw word verzonden. geld is idd terug, wat betreft de iphone tis maar weer afwachten. ik betaal nu pas achteraf, of hij nou wilt of niet.. anders haal ik um wel ergens anders

ik heb hem nog een mailtje teruggestuurd met hoe hij nou precies denkt dit op te lossen en wat ik nu precies kan verwachten. ik heb erbij vermeld dat ik nu een keer wat meer duidelijkheid wil want dat mailen schiet niet op, vraag per vraag. ook heb ik gevraagd of hij mij eventueel kan bellen.

ben benieuwd...
  #3  
Oud 27-07-08, 12:16
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Wauw, dat je je geld hebt terug gekregen, dat had ik niet verwacht... ik hoop dat hij bij mij wel de goede landcode heeft opgegeven.

Laatst gewijzigd door Mic2000; 27-07-08 om 13:18.
  #4  
Oud 27-07-08, 13:36
Bink Bink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Zonder waarschuwing mijn geld terug gekregen via paypal. Niks meer van R.B. gehoord. Heb op dit moment een reservering in Belgie staan.
  #5  
Oud 28-07-08, 09:17
RichardVV RichardVV is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard geld terug gekregen

Ook ik heb netjes via Paypal mijn 435 euro teruggekregen, zonder correspondentie Ga nu een abbonement afsluiten bij T-mobile lijkt me een veiligere optie
  #6  
Oud 28-07-08, 11:01
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard iphone Ruud Bakker

ik heb hem vorige week maandag besteld, en zou hem vandaag ( maandag ) of morgen moeten ontvangen. dus nog effe afwachten.
heeft al iemand hem wel ontavangen of niet
  #7  
Oud 28-07-08, 11:04
Bink Bink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwillems Bekijk bericht
ik heb hem vorige week maandag besteld, en zou hem vandaag ( maandag ) of morgen moeten ontvangen. dus nog effe afwachten.
heeft al iemand hem wel ontavangen of niet
dwillems, niemand heeft nog iets ontvangen. Sommigen hebben wel hun geld terug. Kan je het ons laten weten als je wel wat ontvangt?
  #8  
Oud 28-07-08, 11:33
mikey1883 mikey1883 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een mailtje van Ruud terug gehad met de vermelding dat degene waarbij de Iphone vanwege grote belangstelling niet op tijd geleverd kon worden het geld is teruggestort, een nette actie vind ik. Hoop dat de mijne op tijd is en anders zie ik ook graag mijn geld terug.
  #9  
Oud 28-07-08, 11:48
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Mijn iPhone zou vandaag volgens hem in Nederland aankomen bij DHL, dan zou hij een track & trace nummer hebben voor me. Blijft spannend, zou het echt zo zijn dat ik over een paar dage twee iPhones binnen krijg? Ik moet er maar niet op hopen, maar stiekem doe ik dat uiteraard wel
  #10  
Oud 28-07-08, 12:13
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
Mijn iPhone zou vandaag volgens hem in Nederland aankomen bij DHL, dan zou hij een track & trace nummer hebben voor me. Blijft spannend, zou het echt zo zijn dat ik over een paar dage twee iPhones binnen krijg? Ik moet er maar niet op hopen, maar stiekem doe ik dat uiteraard wel
Een track&trace nummer is al bekend wanneer het toestel wordt afgehaald bij de verzender. Waarom dan pas een nummer bekend maken als ie in NL is ?
  #11  
Oud 28-07-08, 12:21
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Omdat het niet direct naar DHL is gegaan, eerst vanuit italie naar DHL in Nederland, DHL levert het dan, dat is het verhaal...
  #12  
Oud 28-07-08, 12:48
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
Omdat het niet direct naar DHL is gegaan, eerst vanuit italie naar DHL in Nederland, DHL levert het dan, dat is het verhaal...
Vaag... maar goed. We horen het goede nieuws wel als je pakketje is aangekomen.
  #13  
Oud 28-07-08, 14:43
Startpage Startpage is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard Reactie van iPhone.startpage.it

Beste allen, wij hebben in de laatste 2 weken meer dan 300 iPhones kunnen leveren in Italie, UK, Nederland en Belgie. Helaas is er iets fout gegaan met een aantal zendingen en we hebben bij deze de klanten keurig het geld terug gestort.

Wij verzenden de iPhones in bulk naar een land en bieden deze daar aan de plaatselijke koerier dienst. Dit doen we om de kosten laag te houden en een beter overzicht te hebben (in NL raak je zeker geen iPhone kwijt bij een koerier, in Italie is het ons al 7 keer gebeurd. Geluk is wel dat de verzending verzekerd is maar toch...).

We hebben vandaag verandering in deze procedure aangebracht om dit soort fouten niet meer te laten voorkomen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mic2000 Bekijk bericht
....deze website of via marktplaats bij Ruud Bakker(schuilnaam).....
Graag zie ik je opmerking "(schuilnaam)" verwijderd of heb je een kopie van mijn legitimatiebewijs nodig?

Met vriendelijke groet,

Ruud Bakker
  #14  
Oud 28-07-08, 14:52
Bink Bink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Startpage Bekijk bericht
Beste allen, wij hebben in de laatste 2 weken meer dan 300 iPhones kunnen leveren in Italie, UK, Nederland en Belgie.
Sorry Ruud, niemand heeft dit nog kunnen bevestigen. Kan je aangeven wat er gebeurt met de mensen die besteld hebben en hun geld hebben terug gekregen? Krijgen die alsnog hun toestel toegestuurd en kunnen ze achteraf betalen?
  #15  
Oud 28-07-08, 15:36
Startpage Startpage is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimklei Bekijk bericht
Ruud leuk dat je hier reageerd maar..........
Doe dat dan ook op mail berichten aan jullie/jou verzonden
en laat de "kopers" weten wat er speelt of gebeurt
Lijkt mij een stuk betrouwbaarder overkomen dan het ingewisse laten van de kopers
Trouwens ook ik heb vanmorgen telefonisch contact gezocht met paypal en ea. uitgelegd en gevraagd over de terugstorting en die konden mij beter en sneller antwoorden dan jullie/jij.
Zolang jullie/jij niet beter communiceerd zal ik (blij dat mn geld terug is)
dan ook een ieder afraden om (nog) bij jullie te kopen/bestellen.

Wimpie
We hebben je om 12.30 een mail verzonden zoals aan iedereen die een terugboeking heeft gehad. Stuur je nog eens de e-mail.

Grt, Ruud
  #16  
Oud 28-07-08, 15:42
Bink Bink is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Startpage Bekijk bericht
We hebben je om 12.30 een mail verzonden zoals aan iedereen die een terugboeking heeft gehad.
Niet waar (en ik heb er zelfs m'n spam voor gecheckt!).

Maar geef nou even antwoord op m'n eerdere vraag ajb: Kan je aangeven wat er gebeurt met de mensen die besteld hebben en hun geld hebben terug gekregen? Krijgen die alsnog hun toestel toegestuurd en kunnen ze achteraf betalen?
  #17  
Oud 28-07-08, 15:42
Startpage Startpage is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bink Bekijk bericht
Sorry Ruud, niemand heeft dit nog kunnen bevestigen. Kan je aangeven wat er gebeurt met de mensen die besteld hebben en hun geld hebben terug gekregen? Krijgen die alsnog hun toestel toegestuurd en kunnen ze achteraf betalen?
Als ze dat willen ja. We stellen aan hun de vraag indien ze alsnog onder rembours de iPhone willen hebben.
  #18  
Oud 28-07-08, 15:44
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Modbreak:
Mensen , om dit topic niet uit de hand te laten lopen, graag PM sturen ivm persoonlijke problemen.

__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #19  
Oud 28-07-08, 15:46
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Startpage Bekijk bericht
Graag zie ik je opmerking "(schuilnaam)" verwijderd of heb je een kopie van mijn legitimatiebewijs nodig?
Done, ik zal er verder niet op ingaan

Wel fijn dat je ons wat meer toelichting geeft op dit forum
  #20  
Oud 28-07-08, 15:52
Startpage Startpage is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bink Bekijk bericht
Niet waar (en ik heb er zelfs m'n spam voor gecheckt!).

Maar geef nou even antwoord op m'n eerdere vraag ajb: Kan je aangeven wat er gebeurt met de mensen die besteld hebben en hun geld hebben terug gekregen? Krijgen die alsnog hun toestel toegestuurd en kunnen ze achteraf betalen?
Heb je een PB verzonden met de verzonden mails. Mail was echt verzonden. Verder lijkt het mij beter om via mail en/of PB dit verder te bespreken.

Grt, Ruud
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 22:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.