//

Ervaring met iphone.startpage.it

Ervaring met iphone.startpage.it discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag paar keer heen en weer gemaild, ze wilden mijn telefoon nummer voor UPS zodat die mijn 2-3 uur van te voren konden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 04-08-08, 20:46
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik heb vandaag paar keer heen en weer gemaild, ze wilden mijn telefoon nummer voor UPS zodat die mijn 2-3 uur van te voren konden bellen als het geleverd wordt.

Heb einde middag deze mail nog ontvangen:

Beste Mic2000,

Ze belde net dat zo zo ie zo bellen voor de levering. Vandaag hadden we 173 telefoons te leveren in Nederland en per 17.15 waren er 121 geleverd. Ik hoor van je zodat het bij jou gebeurd is. Zoals in mijn eerdere mail zouden ze 3/2 uur voor de levering bellen zodat je niet onnodig thuis hoeft te blijven. Men op kantoor hier bellen iedere uur naar de koerier om de status op te vragen.

Met vriendelijke groet,

Ruud Bakker
Online Sales Nederland Startpage.it Srl


Ik wacht nog wel even een dagje, heb er wel een goed gevoel over. Helaas niet deze dag, dan maar morgen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 04-08-08, 21:04
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Oo het word toch een beetje erg vreemd

en ontopic : de VAT number was uitgelegd: een 0 vergeten in het midden
VAT: 01799000680 (die hadden ze vergeten en bij het natrekken ging er toen iets mis maar het nieuwe nummer klopt inderdaad):

EUROPA site - Validation


staat alleen niet op een naam (en niks van de datum daar aantrekken: het is de datum van vandaag altijd dus je kunt niet zeggen: ow die bestaat pas sinds vandaag)
  #83  
Oud 04-08-08, 21:43
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik kreeg net weer een mailtje, we houden het vuurtje warm

Mic2000, ze gaan je morgen ochtend om 10 uur bellen. Sorry dat het zoveel tijd kost. Ruud Le mail ti raggiungono ovunque con BlackBerry® from Vodafone!

Ik denk dat het wel goed komt, wij zijn ook maar een klein deel van de 173 mensen die een iPhone bestellen. Om al deze klanten met een klein groepje mensen tevreden te houder per mail is al een uitdaging op zich.

Laatst gewijzigd door Mic2000; 04-08-08 om 21:48. Reden: typfoute, as usual
  #84  
Oud 04-08-08, 22:04
dwillems dwillems is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

ik kreeg precies dezelfde mail alweer
  #85  
Oud 04-08-08, 22:29
kjeld kjeld is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Heemskerk
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar kjeld
Standaard

kijk is wat er in het engels staat maar niet in het nederlands.(kleuren)
Nederlands: http://iphone.startpage.it/actions/iphonesnl!readform&iphone_kopen_3G_16GB_8GB
Engels: http://iphone.startpage.it/actions/iphonesuk!readform&iphone_3G_16GB_8GB
  #86  
Oud 04-08-08, 22:53
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

ja is gewoon de foto een beetje fout. de tekst klopt
ik vond de site die ze eerst hadden zoiezo veel beter

bovendien is de bestandsnaam van de witte iPhone iphone16wit.jpg!OpenImageResource
16 (GB?)

en de zwarte: iphone8zwart.jpg!OpenImageResource
(8 GB?!)

Laatst gewijzigd door vlees91; 04-08-08 om 22:56.
  #87  
Oud 05-08-08, 09:16
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

@ Firestreak, hoe weet je als het een nederlandse registrar is, Ruud automatisch een oplichter is?

@ de Rest, OPEN YOUR EYES, ik bestel elke week wel iets op internet, vaak zat levering gehad via UPS en die bellen je niet! Weet niet hoe hij er bij komt, maar ik ben na een paar honderd bestellingen op internet nog 0,0 keer gebeld om te kijken of ik thuis was. Als je niet thuis bent, gooien ze een briefje in de bus, en komen ze de volgende dag terug, of je moet zelf naar het hoofdkantoor bellen om een nieuwe leveringsafspraak te maken...
  #88  
Oud 05-08-08, 09:28
iSonic1975 iSonic1975 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Wie zegt dan ook dat ze via UPS worden gestuurd!? Zo te lezen hebben ze zelf iemand op getrommeld om die dingen rond te brengen. Hij heeft het ook over onze koerier.

Wil niet zeggen dat ik er ook steeds minder in geloof dat er uberhaupt iemand zijn Iphone krijgt....
  #89  
Oud 05-08-08, 09:46
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

@ firestreak: Degene die startpage endergelijke hosten, staan gekoppeld met andere bedrijven (Waarvan ik de naam niet ga noemen, wil hier geen bad words verspreiden, wat ook NIET de bedoeling is in het forum) waar zij voor werken. Het lijkt me sterk dat als ze zo makkelijk te vinden zijn, op websites van bedrijven die wel een goede naam moeten houden, dat zij hier de boel aan het oplichten zijn. Dus met dat idee weet ik bijna wel zeker dat dat niet het geval is. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat mijn telefoons vandaag aankomen.

@iSonic1975: Zou goed kunnen dat het toch geen UPS is geworden.
  #90  
Oud 05-08-08, 10:30
King Ding3ling King Ding3ling is offline
• iOS 10.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Everywhere
Berichten: 34
Standaard

Even over UPS.

Ik heb al veel dingen besteld via Internet. Het is WEL mogelijk dat UPS je van te voren belt!!!

Grtz
  #91  
Oud 05-08-08, 11:49
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Modbreak:
Nogmaals , enkel relevante dingen. Om de leesbaarheid en het informatieve karakter te behouden van dit topic kan je best "ontopic" blijven. De rest gaat eruit.

__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #92  
Oud 05-08-08, 12:36
kjeld kjeld is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Heemskerk
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar kjeld
Standaard

@vlees91
Ik bedoelde dat het raar was dat ze hem in het engels in zwart en wit hebben(8gb)
  #93  
Oud 05-08-08, 12:57
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Ok mensen, uit pure nieuwsgierigheid (en omdat ik stiekem hoop dat startpage.it toch voor zulke prijzen iphones kan leveren (i know, ijdele hoop ), heb ik gebeld met de klantenservice van UPS om te vragen of het uberhaupt mogelijk is dat de koerier telefonisch contact opneemt met de ontvanger als hij onderweg is. Ik kreeg hierop het volgende eenduidige antwoord:

Nee meneer, dat is niet mogelijk. Allereerst mogen onze koeriers geen contact hebben met de geadresseerde, enkel middels een berichtje dat hij is langsgeweest als ze niet thuis waren. Ten tweede is het verboden voor onze koeriers om mobiel te bellen tijdens hun dienst (enkel naar het distrubtiecentrum met de 'werktelefoon').

met andere woorden, of ruud heeft het wel voor elkaar gekregen of het is de zoveelste leugen..

tevens staat er op de site van UPS het volgende als afleveropties:

Citaat:
  • Zelf ophalen (UPS houdt uw pakket bij op een locatie in de buurt, waar u het kunt afhalen)
  • Op een ander adres afleveren (Geef een ander afleveradres op voor het pakket)
  • Aflevering opnieuw plannen (Geef een toekomstige datum op waarop u wilt dat UPS het pakket aflevert)
  • Terugsturen naar de verzender (UPS stuurt het pakket retour afzender)
telefonische notificatie staat er niet bij..

Laatst gewijzigd door geniux; 05-08-08 om 12:59.
  #94  
Oud 05-08-08, 14:03
King Ding3ling King Ding3ling is offline
• iOS 10.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Everywhere
Berichten: 34
Standaard

Dan ligt het toch zeker bij de chauffeur. Vooral als hij een pakket bij een bedrijf moet afleveren. De chauffeur heeft toen gebeld met de medeling dat hij er binnen een aantal minuten zou zijn ivm de loop afstand naar de receptie voor mij. Dan hoeft de chauffeur niet zo lang te wachten.

@geniux
Ik begrijp wel dat ze niet mogen bellen. Als Ruud het geregeld zou hebben dan zou het mooi zijn.

Het leveren van iPhone is gewoon moeilijk. Vooral als het om meerdere gaat. Dit kost gewoon tijd (vooral bij de douane). Apple heeft er gewoon niet genoeg op de wereld gezet. Dat hebben ze markt technisch gewoon goed gedaan. Kijk maar naar de Wii. De hyp is er en blijft lang doorgaan.

Ruud laat ze niet in hun hempie staan!
  #95  
Oud 05-08-08, 15:06
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King Ding3ling Bekijk bericht
De chauffeur heeft toen gebeld met de medeling dat hij er binnen een aantal minuten zou zijn ivm de loop afstand naar de receptie voor mij. Dan hoeft de chauffeur niet zo lang te wachten.
Ik neem aan dat je hierbij over een voorbeeld hebt dat je hebt mee gemaakt?


Ik heb trouwens weer de zoveelste mail gehad:

Beste Mic2000,

Ben even druk aan het bellen met Nederland. Ik laat je om 15 uur weten hoe het zit. We worden een beetje gek hier maar komen er wel uit.

Met vriendelijke groet,

Ruud Bakker


Ik mailde het volgende:

-Onder welk koeriersbedrijf hebben jullie de iPhones verstuurd?

-Wat is het Tracking nummer van mijn verzending, zodat ik de verzending zelf kan bijhouden?

-Wat gaan we doen als vandaag de iPhones nog niet bij mij zijn geleverd?


Mijn stemming wordt nu behoorlijk geirriteerd / gefrustreerd. Het valt me trouwens op hoeveel busjes vandaag zijn langs gereden bij mijn huis.

Laatst gewijzigd door Mic2000; 05-08-08 om 15:10.
  #96  
Oud 05-08-08, 15:26
King Ding3ling King Ding3ling is offline
• iOS 10.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Everywhere
Berichten: 34
Standaard

@Mic2000
Dat klopt, dit heb ik mee gemaakt. Dit is alleen maar coulance van de chauffeur en UPS. Ik heb dit toen nadrukkelijk aangegeven bij UPS om toch even te bellen.
  #97  
Oud 05-08-08, 16:02
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Yes, ik heb weer een mailtje, collect 'em all!

Mic2000, indien je per vanavond de telefoons niet heb kom ik ze morgen persoonlijk brengen. Mijn baas handelt het verder af met de koerier. We zijn het hier een beetje zat om je te laten wachten. Ik ben morgen ochtend zelf weer in Nederland.

Met vriendelijke groet,

Ruud Bakker
Online Sales Nederland Startpage.it Srl



Voor de rest probeer ik het een beetje los te laten, want heel de tijd maar in spanning afwachten op je iPhone is niet gezond . Ik laat jullie horen hoe verder!
  #98  
Oud 05-08-08, 16:27
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

In tussen heb ik alweer een nieuw mailtje ontvangen waarmee ik heb laten bevestigen voor de zekerheid om mij te garanderen dat ik morgen mijn iPhones heb.

Laatst gewijzigd door Mic2000; 05-08-08 om 16:52.
  #99  
Oud 05-08-08, 17:05
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Dat wachten is niet goed voor de gezondheid.
Laten we maar hopen dat het bedrijf zich dit echt niet kan permiteren als het fake zou zijn en het daarom al helemaal niet probeert.

BTW: de douane heeft hier niks mee te maken want hij vertelde zelf dat de telefoons al lang in Nederland zaten en dat hun ze per land door een koerier alleen binnenlands versturen naar de eindbestemming.
  #100  
Oud 05-08-08, 17:38
apache4u apache4u is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 43
Standaard

Italie is een Schengenland.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaring met iphone-unlock.no website marrib Unlock 3 08-11-10 21:57
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 21:47
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:32.