Apps uit Bossprefs verwijderen... discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had Customize en Themebuilder in Bossprefs staan, maar na deinstallatie staan er twee lege vakjes met de namen van bovenstaande apps eronder, je kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Apps uit Bossprefs verwijderen...
Ik had Customize en Themebuilder in Bossprefs staan, maar na deinstallatie staan er twee lege vakjes met de namen van bovenstaande apps eronder, je kan ze dus ook niet meer aan klikken of verwijderen....
Hoe krijg ik die twee dingen weg....???? Zie hier een screen om het duidelijker te maken:
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
my friend druk op More -> Dock Icons en druk dan op het stopbordje wat links van het icoon staat, er zal delete komen te staan en je raad het al dan worden ze verwijderd. daarna wel op Done klikken en dan home button
|
||||
|
||||
Dus deinstallatie via Installer is niet genoeg????
Gedaan, maar echter MET succes, hahaha, Thanx mate......
|
||||
|
||||
Soms is het probleem sipeler dan je denkt
Hier kan dan wel een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reclame in apps uit Cydia verwijderen? | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 13 | 25-04-11 14:54 |
Apps verwijderen | Fmkk | iTunes | 3 | 22-05-10 12:32 |
iPhone: Na installeren bossprefs geen muziek/werkende apps? | Indium | Jailbreak | 3 | 30-08-08 22:29 |
Bossprefs kan ik niet verwijderen???!!! | marquito | iPhone algemeen | 5 | 30-05-08 16:34 |
apps verwijderen | fromalk | Unlock [archief] | 7 | 04-02-08 23:10 |
|
|