iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone App Store Hacked - Alle Apps Hackable (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/17598-iphone-app-store-hacked-alle-apps-hackable.html)

cypher21 30-07-08 11:54

btw, dat bron artikel is al wat ouder. Dat was de eerste "hack" die gevonden was.

Ze hebben het nu "verbeterd"
Je hoeft nog maar 1 bestandje naar je iphone te kopieren, en daarna kun je de spellen gewoon via iTunes installeren.

Ik heb er ff eentje geprobeerd, en werkt prima. Daarna een andere gekocht via de appstore, en die verschijnt ook netjes in de lijst.

Had niet verwacht dat ze dit zo snel (en eigenlijk ook zo goed) gekraakt zouden hebben :confused:
Die eerste methode was niet echt voor iedereen weggelegd, maar zelfs een kind kan apps installeren via itunes

JajeBlade 30-07-08 16:27

mensen zoude al blij moete weze dat we niet van die Jamba shit hebben dat iedere week3 euro betalen voor iets dat nog niet eens geld waard is, kom nou...

Dus appstore vind ik de beste mobile shop die er is, ik vind dan ook niet dat je het recht heb om die gewoon ff te kraken...

iFonzie 30-07-08 16:48

je hebt sowieso niet het recht om iets te kraken.

Maar zelf vind ik het niet erg hoor ik maak er wel gebruik van :)

apoZ 30-07-08 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blahblah (Bericht 156121)
Idd. Hier ook bijna alleen maar legale muziek en software. Films huur ik via iTunes, muziek koop ik via iTunes of in de winkel en (dure) software zoals Lightroom trial ik en als het wat is, dan koop ik het.

Downloaden en illegaal gebruiken is níet de standaard, hoe graag sommigen dat ook wensen.

Hoe huur jij films in iTunes ?
De mijne kan dat nog steeeds niet :(

blahblah 30-07-08 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apoZ (Bericht 156482)
Hoe huur jij films in iTunes ?
De mijne kan dat nog steeeds niet :(

US iTunes account aanmaken en op eBay gift certificates kopen!

Ezekiel 31-07-08 15:41

nou er zijn nu heel veel hacks te vinden en ze werken ook allemaal, de enige die niet werkt is ipinball

iFonzie 31-07-08 17:44

Hier werkt die wel

Ezekiel 31-07-08 17:50

heeft u een aanpassing gedaan extra of niet meer dan normaal

jantjuh 31-07-08 18:18

ja die itunes manier lukt hier jammer genoeg niet en je hebt kans dat bij de eerstvolgende update van itunes dat helemaal niet meer gaat dus liever die andere manier ook

ironmanixs 31-07-08 18:27

Het is naar mijn mening slecht dat de applicaties nu zonder DRM naar buiten komen.
De prijzen van de applicaties zijn zeer redelijk te noemen en in de meeste gevallen krijg je zeer zeker waar voor je geld!

Voor de toekomst van iPhone had het veel beter geweest als de DRM hack niet was gepubliceerd... maar ondertussen in Cupertino zullen ze ook niet stil zitten!

iFonzie 31-07-08 18:33

heb de ipinbal werkend via de iTunes manier


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.