iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Help! Wie kan mijn iphone restoren??? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/17711-help-wie-mijn-iphone-restoren.html)

jakobjan1908 30-07-08 12:11

Help! Wie kan mijn iphone restoren???
 
Beste iedereen,

Wie zou mijn iphone kunnen restoren. Ik heb per ongeluk versie 2.0 over mijn oude gekraakte versie 1.1.4 heen geïnstalleerd. Ik krijg zelf met geen mogelijkheid de telefoon weer goed. Bij wie zou ik langs kunnen komen. Ik betaal natuurlijk! Woon zelf in de buurt van Drachten (Friesland) ca. 30 minuten rijden is geen probleem.

pclahsen 30-07-08 12:15

Jakobjan, blijf kalm, doe rustig, geen paniek. Beschrijf even goed wat je tot nu toe heb geprobeerd en dan kunnen we je misschien vanuit het forum begeleiden naar een weer werkende iPhone:) Daarnaast zijn er goede handleidingen op dit forum te vinden voor dit soort problemen.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jakobjan1908 (Bericht 156186)
Beste iedereen,

Wie zou mijn iphone kunnen restoren. Ik heb per ongeluk versie 2.0 over mijn oude gekraakte versie 1.1.4 heen geïnstalleerd. Ik krijg zelf met geen mogelijkheid de telefoon weer goed. Bij wie zou ik langs kunnen komen. Ik betaal natuurlijk! Woon zelf in de buurt van Drachten (Friesland) ca. 30 minuten rijden is geen probleem.


jakobjan1908 30-07-08 12:26

Ik zou muziek via itunes op mijn iphone zetten. Toen gaf hij aan dat er een update was (2.0) deze heb ik geïnstalleerd. Toen dit klaar was starte de iphone opnieuw op en gaf itunes aan dat de sim kaart niet werd ondersteund.

Via dit forum heb ik toen een aantal dingen uitgeplozen maar dit heeft geen succes gehad. Heb geprobeerd in de restore mode een ipsw file (restore 1.1.4 en 2.0) te openen maar itunes (7.7 en ook 7.5) geeft dan na een tijdje een foutmelding. (bijv. 2, 6, 20, etc.)

Omdat ik nu 2.0 er op heb staan heb ik ook geprobeerd de iphone te unlocken,jailbraken,etc. dmv programma's als liberty+, maar deze blijven tijdenlang zoeken naar een iphone en gaan niks doen terwijl ik de iphone wel heb aangesloten aan mijn laptop (Acer met Windows Vista). Heb nu geen idee meer wat nog te doen.

Chrisl 30-07-08 12:53

Je zou iMario kunnen PM-en, die woont vlakbij je...

pclahsen 30-07-08 12:53

Ok, ik heb dit soort problemen ook gehad. Blijkbaar heb je al wel wat geprobeerd.

Volg deze tutorial:

iClarified - iPhone - How to Downgrade Your 2.0 iPhone to 1.1.4

Doe echt alles wat er staat (negeer de dingen die over Mac gaan); het bijna allerbelangrijkste is dat je iPhone in DFU gaat, dit is echt iets anders dan restore mode; DFU heb je nodig om je firmware weer te downgraden naar 1.1.4. Het is soms lastig om hem in DFU te krijgen maar zolang je een stekkertje ziet is het je niet gelukt; scherm moet zwart zijn.

Volg de stappen rustig (wel iTunes 7.7 eerst deinstalleren) en geef feedback aan ons waar het fout gaat. Uiteindelijk gaat het zeker lukken:)

Veel succes!

jakobjan1908 30-07-08 12:56

Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen. Zal wel vanavond worden want zit nu op mijn werk.

jakobjan1908 31-07-08 12:25

Ik heb inmiddels het schema gevolgd van Iclarified. Echter bij stap 10 gaat het fout. In Winpwn lukt het niet. Pwnage duurt heel lang en doet niks.

Ook krijg ik de iphone niet uit de recovery mode met bijv. een tool als liberty+. Hoe krijg ik hem uit recovery mode handmatig??

rsvh 31-07-08 12:29

Heb net hetzelfde problem en ook alles geprobeerd maar ik woon in Geel Provincie Antwerpen België, kan ik daar bij iemand even langs komen want zie het licht niet meer door de bomen:(

dymphje 31-07-08 13:39

en ik heb nu precies hetzelfde gedaan... nog iemand handig in de buurt van haarlem die me kan helpen???

colliehome 31-07-08 13:44

Hebben jullie hier al eens gekeken; Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

ArB 31-07-08 13:47

Ten eerste wordt er om een unlock gevraagd tegen vergoeding dat mag niet op dit forum en daarvoor krijg je een berisping.
Verder lijkt het me dat er al genoeg topics lopen over dit onderwerp dus deze gaat op slot. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.