//

Help! Wie kan mijn iphone restoren???

Help! Wie kan mijn iphone restoren??? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Wie zou mijn iphone kunnen restoren. Ik heb per ongeluk versie 2.0 over mijn oude gekraakte versie 1.1.4 heen geïnstalleerd. Ik krijg zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-08, 12:11
jakobjan1908 jakobjan1908 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Question Help! Wie kan mijn iphone restoren???

Beste iedereen,

Wie zou mijn iphone kunnen restoren. Ik heb per ongeluk versie 2.0 over mijn oude gekraakte versie 1.1.4 heen geïnstalleerd. Ik krijg zelf met geen mogelijkheid de telefoon weer goed. Bij wie zou ik langs kunnen komen. Ik betaal natuurlijk! Woon zelf in de buurt van Drachten (Friesland) ca. 30 minuten rijden is geen probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-08, 12:15
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Jakobjan, blijf kalm, doe rustig, geen paniek. Beschrijf even goed wat je tot nu toe heb geprobeerd en dan kunnen we je misschien vanuit het forum begeleiden naar een weer werkende iPhone Daarnaast zijn er goede handleidingen op dit forum te vinden voor dit soort problemen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jakobjan1908 Bekijk bericht
Beste iedereen,

Wie zou mijn iphone kunnen restoren. Ik heb per ongeluk versie 2.0 over mijn oude gekraakte versie 1.1.4 heen geïnstalleerd. Ik krijg zelf met geen mogelijkheid de telefoon weer goed. Bij wie zou ik langs kunnen komen. Ik betaal natuurlijk! Woon zelf in de buurt van Drachten (Friesland) ca. 30 minuten rijden is geen probleem.
  #3  
Oud 30-07-08, 12:26
jakobjan1908 jakobjan1908 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik zou muziek via itunes op mijn iphone zetten. Toen gaf hij aan dat er een update was (2.0) deze heb ik geïnstalleerd. Toen dit klaar was starte de iphone opnieuw op en gaf itunes aan dat de sim kaart niet werd ondersteund.

Via dit forum heb ik toen een aantal dingen uitgeplozen maar dit heeft geen succes gehad. Heb geprobeerd in de restore mode een ipsw file (restore 1.1.4 en 2.0) te openen maar itunes (7.7 en ook 7.5) geeft dan na een tijdje een foutmelding. (bijv. 2, 6, 20, etc.)

Omdat ik nu 2.0 er op heb staan heb ik ook geprobeerd de iphone te unlocken,jailbraken,etc. dmv programma's als liberty+, maar deze blijven tijdenlang zoeken naar een iphone en gaan niks doen terwijl ik de iphone wel heb aangesloten aan mijn laptop (Acer met Windows Vista). Heb nu geen idee meer wat nog te doen.
  #4  
Oud 30-07-08, 12:53
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Je zou iMario kunnen PM-en, die woont vlakbij je...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #5  
Oud 30-07-08, 12:53
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ok, ik heb dit soort problemen ook gehad. Blijkbaar heb je al wel wat geprobeerd.

Volg deze tutorial:

iClarified - iPhone - How to Downgrade Your 2.0 iPhone to 1.1.4

Doe echt alles wat er staat (negeer de dingen die over Mac gaan); het bijna allerbelangrijkste is dat je iPhone in DFU gaat, dit is echt iets anders dan restore mode; DFU heb je nodig om je firmware weer te downgraden naar 1.1.4. Het is soms lastig om hem in DFU te krijgen maar zolang je een stekkertje ziet is het je niet gelukt; scherm moet zwart zijn.

Volg de stappen rustig (wel iTunes 7.7 eerst deinstalleren) en geef feedback aan ons waar het fout gaat. Uiteindelijk gaat het zeker lukken

Veel succes!
  #6  
Oud 30-07-08, 12:56
jakobjan1908 jakobjan1908 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik zal eens kijken of ik het voor elkaar kan krijgen. Zal wel vanavond worden want zit nu op mijn werk.
  #7  
Oud 31-07-08, 12:25
jakobjan1908 jakobjan1908 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik heb inmiddels het schema gevolgd van Iclarified. Echter bij stap 10 gaat het fout. In Winpwn lukt het niet. Pwnage duurt heel lang en doet niks.

Ook krijg ik de iphone niet uit de recovery mode met bijv. een tool als liberty+. Hoe krijg ik hem uit recovery mode handmatig??
  #8  
Oud 31-07-08, 12:29
rsvh rsvh is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 37
Standaard

Heb net hetzelfde problem en ook alles geprobeerd maar ik woon in Geel Provincie Antwerpen België, kan ik daar bij iemand even langs komen want zie het licht niet meer door de bomen
  #9  
Oud 31-07-08, 13:39
dymphje dymphje is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard

en ik heb nu precies hetzelfde gedaan... nog iemand handig in de buurt van haarlem die me kan helpen???
  #10  
Oud 31-07-08, 13:44
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hebben jullie hier al eens gekeken; Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #11  
Oud 31-07-08, 13:47
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Ten eerste wordt er om een unlock gevraagd tegen vergoeding dat mag niet op dit forum en daarvoor krijg je een berisping.
Verder lijkt het me dat er al genoeg topics lopen over dit onderwerp dus deze gaat op slot.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wie kan me helpen om mijn iPhone 4 te unlocken aub? Tinkelbell.36 Jailbreak 2 01-10-10 10:30
Wie kan mij helpen met mijn iphone? steefk Archief 1 20-05-09 12:09
iPhone 3G: Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken v.karabacak Unlock 35 07-03-09 00:28
iPhone: Wie kan mijn Iphone fixen? bartjeboos Jailbreak 3 18-08-08 12:40
wie kan mijn iphone fixen? bartjeboos Archief 12 30-07-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.