iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Prijsdaling bij mobistar? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/17840-prijsdaling-mobistar.html)

drease 31-07-08 15:33

Prijsdaling bij mobistar?
 
Heey!
Het is gewoon maar een vraag en geen gerucht, want ik weet niet waar dit anders moet plaatsen, maar weet er iemand of er over enkele weken/ maanden een ,prijsdaling zou komen bij mobistar? en hoeveel lager zou de iPhone dan worden volgens jullie? Ik hoop minstens 100 € goedkoper, maar meer mag ook natuurlijk :)!

iScorpio 31-07-08 15:36

Heb je het bij Mobistar zelf al geprobeerd te vragen?

drease 31-07-08 15:37

Ja, maar zij willen geen antwoord geven, want als dan iedereen het zou te weten komen dan zou iedereen w8en op de lagere prijs ervan... Maar misschien heeft iemand er iets van gehoord?

Bomans 31-07-08 15:37

Als die er al zou zijn, zullen ze het zeker en vast nog niet vertellen.
En denk niet dat het er meteen komt:

De Standaard Online - IT & telecom - Mobistar hanteert krappe marge op iPhone

drease 31-07-08 15:39

Ja, d8 ik ook wel... maarja... vind wel dat ze extreem en belachelijk hoge prijzen vragen voor de iPhone , terwijl ze overal in de wereld (veel) lager zijn. Ik heb daarom maar 1 probleem met belgie! Ik vind het een zalig land, waar veel rust is, maar als het op gsms aankomt vragen ze toch veel te hoge prijzen

Abu 31-07-08 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drease (Bericht 157366)
Ja, d8 ik ook wel... maarja... vind wel dat ze extreem en belachelijk hoge prijzen vragen voor de iPhone , terwijl ze overal in de wereld (veel) lager zijn. Ik heb daarom maar 1 probleem met belgie! Ik vind het een zalig land, waar veel rust is, maar als het op gsms aankomt vragen ze toch veel te hoge prijzen

Ik denk niet dat ze het gaan doen, lees dit nieuwsbericht maar

http://www.iphoneclub.nl/9623/mobistar-verdient-slechts-5-euro-per-losse-iphone/

drease 31-07-08 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 157641)
Ik denk niet dat ze het gaan doen, lees dit nieuwsbericht maar

Mobistar verdient slechts 5 euro per losse iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl

Ja had het al gelezen, daardoor begin ik er ook minder in te geloven

drcosmo 01-08-08 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drease (Bericht 157366)
Ja, d8 ik ook wel... maarja... vind wel dat ze extreem en belachelijk hoge prijzen vragen voor de iPhone , terwijl ze overal in de wereld (veel) lager zijn. Ik heb daarom maar 1 probleem met belgie! Ik vind het een zalig land, waar veel rust is, maar als het op gsms aankomt vragen ze toch veel te hoge prijzen

Overal in de wereld veel goedkoper? Dan zou ik me toch eens beter laten informeren hoor. Elders wordt de iPhone verkocht in combinatie met een 1 of 2-jarig abonnement. Zo kunnen de bedrijven hun prijs wat drukken. Maar op het einde v/h verhaal betaal je minstens evenveel voor je iPhone als hier in België hoor.

macfreaker 01-08-08 10:59

Is zelfs eens op tv geweest met de verschillende prijzen voor verschillende landen en bleek uiteindelijk in koppelverkoop toch een pak duurder te zijn dan lossen verkoop zoals hier in belgie.
YouTube - iphone innederland (rtl4)

ButcherJF 01-08-08 15:07

Ze gaan volledig de mist in in dat filmpje, vergelijken appels met peren.

Om het voorbeeld in het filmpje even in perspectief te zetten:
In NL kost een 8GB met het goedkoopste abonnement € 825,=. Let wel: dat is dus het totaalpakket voor 24 maanden incl. abonnement mét internet.

In België kost die iPhone € 525,= zónder abonnement. Blijft over € 300,=. Tel hierbij op belkosten voor 24 maanden én onbeperkt internet voor 24 maanden. Per maand is dat € 12,50.
Ik vermoed dat daarmee het totaalpakket in NL toch niet zo slecht uitpakt als in het filmpje wordt gesuggereerd.
En nee, ik heb -behalve nu dan een abonnement- geen banden met T-Mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:26.