vastloper bij opstarten/reboot discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals al eerder vermelde topic: http://www.iphoneclub.nl/forum/f28/i...opstarten.html maar bij mij reboot hij constant: hij probeerd op te starten maar na 30 seconden of langer lukt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
vastloper bij opstarten/reboot
zoals al eerder vermelde topic:
https://forum.iculture.nl/f28/i...opstarten.html maar bij mij reboot hij constant: hij probeerd op te starten maar na 30 seconden of langer lukt dit nog niet en vernieuwd het scherm zich en komt terug de apple logo. dus hij start niet meer op. wat raden jullie aan om te proberen ? herstellen ? (neemet hij dan de vorige synq aan zoadat ik de gegevens nog heb ) her unlucken ? oohja als ik hem aansluit op men mbp kan hij synqen met intunes (net optijd of hij herbegint terug te rebooten)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is juist opgelost
heb hem in DFU kunnen zetten maar het scherm was zwart (itunes zag dat het niet goed was => backup gemaakt met itunes) pwnage tool gepakt met IPSW voor 2 build 5A347 geprobeerd een costum bootlogo erin te rammen en pwnage crashte altijd toen ik men logo koos. na 25 maal te hebben geprobeerd met eigengemaakte logos en andere sh$t dan maar de standaard pineapple alles mooi gedaan zoals het moest (in expert user mode) dan restore met itunes met de aangemaakte IPSW dan restore naar de gemaakte backup : nu op firmware 2.0 met alles er nog bij (behalve installer en de games) contacts,notes, sms .... alles zit er nog bij dus hier mag een slotje op
|
||||
|
||||
Bij deze dan.
**slotje**
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter | pimfederer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-01-11 01:54 |
Springboard crasht bij reboot | belgiumiphone | iPhone algemeen | 1 | 20-08-10 03:10 |
Reboot bij openen camera | Frederic | iPhone algemeen | 1 | 10-07-08 17:22 |
|
|