//

Problemen met Itunes

Problemen met Itunes discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb sinds afgelopen woensdag een Iphone in mijn bezit en ben een totale leek tot het gebruik van deze telefoon.Voor die tijd heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-08, 13:37
dreamsharing dreamsharing is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard Problemen met Itunes

Goedendag,

Ik heb sinds afgelopen woensdag een Iphone in mijn bezit en ben een totale leek tot het gebruik van deze telefoon.Voor die tijd heb ik altijd windows mobile toestellen gehad.

Nu mijn probleem:

Ik ben de laatste dagen bezig om mijn muziek over te zetten van mijn pc naar de Iphone,tot vandaag lukte dat aardig.Alleen nu kan ik Itunes niet meer opstarten????Hij geeft een foutmelding en sluit dan meteen weer af!!
AppName: itunes.exe AppVer: 7.7.1.11 ModName: quicktime.qts
ModVer: 7.50.61.0 Offset: 00bad369

Ik heb op mijn pc al een systeem herstel gedaan dat werkte niet,daarna heb ik het programma Itunes verwijderd van mijn pc en opnieuw geinstalleerd ook dit werkte niet...
inmiddels heb ik het programma MediaDonkey geinstalleerd en een MP4 film naar mijn Iphone gekopieerd.....Dit resulteerde in een niet meer werkende Iphone..Mijn Ipod functie geeft aan dat er geen enkele media aanwezig is op mijn Iphone????Ik heb meer dan 6Gig aan MP3z op de Iphone staan..

Ik weet nu niet meer wat ik verder moet doen???Al met al werkt mijn IPhone nu niet meer naar behoren ik kan Itunes niet gebruiken..ik zou graag mijn films en MP3z werkend zien op mijn Iphone..

Ik hoop dat iemand de oplossing weet voor mij..

Gr.Ramon

[EDIT]
Heb inmiddels mijn Iphone een algehele reset uitgevoerd.(op de pc van een kennis)
Mijn eigen Itunes krijg ik niet meer werkend??(Windows XP Professioneel service pack 3)

Als ik met MediaDonkey gegevens op mijn Iphone schrijf dan werkt mijn Ipod functie niet meer??

Ik hoop wel dat er een mogelijkheid bestaat om mijn MP3z en dergelijke naar de Iphone te schrijven...

Ik heb inmiddels Sharepod geprobeerd maar die werkt nog niet met de huidige software die op mijn Iphone staat.!!!

Laatst gewijzigd door dreamsharing; 03-08-08 om 14:43. Reden: kleine aanvulling
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 13:55
Hunter's schermafbeelding
Hunter Hunter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 208
Stuur een bericht via MSN naar Hunter
Standaard

Probeer je post even te editten want dit is niet te lezen.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone problemen met iTunes wayno iTunes 0 11-01-11 21:43
problemen met itunes remus007 iPhone Apps 3 13-02-10 23:59
Problemen met iTunes Connect Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 5 09-06-09 21:58
1.1.3 geeft problemen met itunes 7.6 midon Archief 5 01-02-08 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:48.