//

t-mobile speedmanager

t-mobile speedmanager discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo telkens als ik wifi uitzet en 3g aan kom ik niet op 3g maar heb ik bovenin bij het t-mobile logo een soort vierkantje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-08, 23:02
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard t-mobile speedmanager

hallo

telkens als ik Wi-Fi uitzet en 3g aan kom ik niet op 3g maar heb ik bovenin bij het t-mobile logo een soort vierkantje met een rondje erin staan.( wat houdt dit in?)
supersloom gaat internet dan, maar telkens als ik bijna op een webpagina kom krijg ik de melding:
* snelheid verhogen ( lage beeldkwaliteit)
* snelheid optimaliseren ( normale beeldkwaliteit)
* geen optimalisatie ( speedmanager staat uit)

als ik de middelste kies, blijft het venster steeds terugkomen.. hoe kan ik zorgen dat dit scherm niet terugkomt?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 23:37
jisiwa jisiwa is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Hallo,

Dit heb ik ook!!! Weet niet hoe komt. Soms is zelfs mijn hele T mobile logo weg. Moet hem dan uitzetten en dan heb ik weer verbinding.
Heb al van alles geprobeerd. De 3g is niet constant heb ook vaak het vierkantje. Dat staat voor gprs verbinding en dat is dus erg traag....
  #3  
Oud 03-08-08, 23:43
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

het rondje en vierkantje geeft aan dat je geen 3G ontvangt en dat je GPRS gebruikt. De speedmanager zou je 1 keer moeten aangeven wat je wil en daarna zou dit niet meer terug moeten komen. Heb je hier toch last van, dan heb je een probleem met je cookies.

Het rondje en vierkantje had je al kunnen vinden via de zoekfunctie en die termen.
Als je nu gaat zoeken op cookies, kom je ook een aantal topics tegen die daarover gaan. Ik wil je dus ook vragen om je probleem daarmee op te gaan lossen. Dan gaat dit topic dicht om te voorkomen dat vragen dubbel gesteld en beantwoord moeten worden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
KPN: speedmanager maartenotto KPN 0 06-06-10 17:51
T-Mobile speedmanager? kosten? phoenix555 Odido (T-Mobile) 5 18-10-08 21:32
Speedmanager van tmobile irriteert me mateloos!!!! m0uniir Odido (T-Mobile) 10 31-05-08 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.