//

Iphone unlocken lukt niet meer

Iphone unlocken lukt niet meer discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu al een tijdje een iPhone vanuit de US. Hier heb ik firmware 1.1.4 opgezet. De unlock hiervan heb ik gedaan met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-08-08, 22:03
JWvanL JWvanL is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dirksland
Berichten: 8
Unhappy Iphone unlocken lukt niet meer

Hallo,

Ik heb nu al een tijdje een iPhone vanuit de US. Hier heb ik firmware 1.1.4 opgezet. De unlock hiervan heb ik gedaan met Ziphone. Dit ging allemaal goed en werkte tot gisteren nog steeds. Ik sloot mijn iPhone weer aan op mijn laptop en ik kreeg de melding dat er een nieuwere update beschikbaar was namelijk: firmware 2.0. Per ongeluk heb ik toen op herstellen geklikt. Nu staat er dus firmware 2.0 op mijn iPhone. Dit vind ik op zich geen probleem maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar om de unlock weer uit te voeren.
Ik heb al van alles geprobeerd, alle forums hier door zocht. Maar niks lukt. De situatie is nu als volgt:

Als ik mijn iPhone aansluit dan geeft hij aan dat er geen goede simkaart in zit, logisch natuurlijk. Als ik mijn iPhone in de Recovery Mode opstart dan kan ik hem herstellen. Dit probeer ik dan met de firmware 2.0 die ik gedownload heb via een forum. Hierna gaat hij het proces doorlopen maar dan krijg ik al snel de melding: De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1602).
Toen ik zocht naar dit probleem werd er aangegeven dat ik iTunes opnieuw moest installeren en/of een oudere versie proberen. Dit heb ik beide gedaan maar het haalt niks uit.
Naar mijn idee heb ik nu alle geprobeerd wat ik kon maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen.

Ter info: Met de iPhone van mijn vriendin lukt het wel in 1 keer goed. Toen heb ik gelijk de firmware 2.0 gebruikt die ik gedownload had. Het gaat hier om exact het zelfde type iPhone.

Jan-Willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 22:40
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

je moet even zoeken. Dit is niet de juiste plek.
Er is een topic over het unlocken van 2.0 of het terugbrengen naar 1.1.4. Daar kan je deze vraag gewoon in kwijt.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Iphone officieel unlocken lukt niet Mickers Unlock 4 07-10-10 19:16
iPhone 3G: Iphone unlocken lukt niet Joeldebull Unlock 2 09-05-10 10:34
Jailbraiken en unlocken lukt niet meer na update naar 3.1.3 ! Diegotjes Archief 18 28-02-10 18:17
Iphone 2 g unlocken en jailbraken lukt niet (meer) arcovandermeij Archief 1 31-05-09 11:15
Unlocken Iphone lukt niet! Jo! Archief 1 26-04-09 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.