Wie helpt een Nerd? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben zo slim geweest om mijn 1.1.4 naar 2.0 te zetten, ik dacht dat dat handig was.... Ik weet dus niets van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Wie helpt een Nerd?
Hallo allemaal,
Ik ben zo slim geweest om mijn 1.1.4 naar 2.0 te zetten, ik dacht dat dat handig was.... Ik weet dus niets van unlocken e.d. Maar heb zelf wel een tijd terug de 1.1.4 versie met ziphone ge_unlocked. Nu krijg ik met geen mogelijkheid de 2.0 simlockvrij en weer aan het werk. Downgraden lukt niet etc etc. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Is er een mogelijkheid die geen € 40 kost om het a la Ziphone te doen? Dus 1 druk op de knop en klaar? Bedankt voor de hulp alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, voorlopig ben je de '***', om het maar even zo te zeggen.
er zijn wel Jailbreak mogelijkheden voor de 2.0 firmware, maar nog geen Unlock mogelijkheden.
|
||||
|
||||
zoek even op het forum naar "downgraden"
Dat is momenteel je enige oplossing! |
|
||||
|
||||
Uhmm.. met WinPwn kun je je iPhone gewoon unlocken hoor.. Er zijn geen unlockmogeijkheden voor de 3G, maar wel degelijk voor de oudere generatie.
|
||||
|
||||
Citaat:
@Iphone_Nerd: Kijk even in dit subforum en gebruik de zoekfunctie aub. iPhone Modding - [iPhone 1.0] Jailbreak en Unlock op iPhoneclub.nl Alles is te vinden, zelfs met heel uitgebreide tutorials voorzien van afbeeldingen. Mocht je ergens problemen hebben kan je altijd verder gaan in een reeds geopend topic met hetzelfde probleem. Dan helpen we je graag daar verder. Daarom gaat deze op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? | Gootje78 | iTunes | 4 | 15-08-10 11:04 |
Wie helpt mij aan een kapotte iPhone? | Bas de Jong | iPhone algemeen | 0 | 04-08-10 19:15 |
iPhone: Wie helpt?? | zoole | Jailbreak | 0 | 02-07-10 17:32 |
Wie helpt mij over de streep | Xionax | Koopinformatie Nederland | 17 | 22-06-10 15:01 |
Wie helpt er mee? | ideveloper | Ontwikkelen voor iOS | 177 | 27-09-08 20:08 |
|
|