//

Welke provider/tarief ?

Welke provider/tarief ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Mja, kan ik begrijpen. Maar de stap van 15EUR/maand of 30/35 EUR/maand is een groot verschil... Ik zou het wel allemaal kunnen betalen, maar dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-08-08, 02:51
NeoCracer NeoCracer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Mja, kan ik begrijpen.
Maar de stap van 15EUR/maand of 30/35 EUR/maand is een groot verschil...

Ik zou het wel allemaal kunnen betalen, maar dat heb ik er nu net niet voor over.

En zoals je zegt, ik zou graag mobiel internet gebruiken voor mail, maps en internet. (en apps enz.)

Ik kan er wel inkomen wat je zegt, maar ik heb geen ander alternatief...
En ik zou wel een contract willen doen, maar als de concurrentie met iets beters uitkomt, wat dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-08-08, 03:25
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NeoCracer Bekijk bericht
Mja, kan ik begrijpen.
Maar de stap van 15EUR/maand of 30/35 EUR/maand is een groot verschil...
De stap tussen iets bruikbaars en gewoon iets hebben is ook een groot verschil! Het is maar dat je er gewoon achteraf spijt van krijgt.

Ik zou het wel allemaal kunnen betalen, maar dat heb ik er nu net niet voor over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NeoCracer
En zoals je zegt, ik zou graag mobiel internet gebruiken voor mail, maps en internet. (en apps enz.)
En voor al die zaken is edge een serieuse teleurstelling.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NeoCracer
Ik kan er wel inkomen wat je zegt, maar ik heb geen ander alternatief...
En ik zou wel een contract willen doen, maar als de concurrentie met iets beters uitkomt, wat dan?
En wat als Apple binnen 3 maand met weeral een nieuwe iPhone uitkomt? Eentje met een hogere schermresolutie, nieuwe grafische chip, verbeterde camera enzovoort. Kortom je hebt nergens zekerheid over!
Het zal nog aan je jeugdige leeftijd liggen. Maar ik verwacht toch al dat je op de leeftijd gekomen bent om zelfstandig eens een beslissing te nemen! Als de centen toch geen probleem zijn (zoals je zelf zegt) dan moet je keuze toch snel gemaakt zijn. Verbintenissen liggen ga je nog genoeg moeten doen in je verdere leven.
  #23  
Oud 12-08-08, 12:33
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronaldoo Bekijk bericht
Wat betreft NeoCracer die koopt een iphone puur voor de show ...
Aan de andere kant is hij dan te krenterig om te betalen om de voledige functionaliteit van het toestel te gebruiken
Als hij een iPhone wilt voor de show dan is het zijn goed recht. Echter komt hij hier om raad vragen en is inderdaad een beetje krenterig om de centjes op tafel te leggen zodat de iPhone kan gebruikt worden zoals het hoort.

Daarom begrijp ik de koppeling tussen iPhone en abbo's perfect!

NeoCracer vraagt wat raad maar uiteindelijk heeft hij zijn beslissing al gemaakt.
1) Hij wil geen verbintenis. Een verbintenis tussen een mobiele operator is het minste van de zorgen eigenlijk. In je leven zal je echter nog zwaardere verbintenissen moeten aangaan.

2) Hij heeft het geld wel (beweerd hij) maar hij heeft het er niet voor over.

Dan kan je inderdaad de vraag stellen is de iPhone wel iets voor hem? Hoe kan je nu plezier beleven aan zo'n multimediaal toestel wanneer je zelfs niet opteert voor het aangenamere plezier van 3G?

Het onderhoud van de iPhone vraagt wat centen. Het abonnement (of een deftig alternatief) is van cruciaal belang wil je plezier beleven aan het toestel. Daarnaast zijn de kleine eurokes voor de Appstore ook van belang. Hopelijk gaan hier de mensen ook niet krenterig voor zijn voor de illegale cracks van de appstore!

Kortom NeoCracer maak eens een beslissing en bezuinig niet echt op je centen! Anders had je inderdaad een ander toestel moeten uitzoeken.
  #24  
Oud 12-08-08, 14:37
NeoCracer NeoCracer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 34
Standaard

Allez, vooruit... Nu word ik al afgeschreven als iemand die de iPhone voor de show koopt en als gierigaard.

Ik heb hier waarschijnlijk meer Apple producten dan jou... Dus aan iPhone voor de show kopen zal het wel niet liggen.

+ jullie zijn allemaal ouder dan mij, en hebben waarschijnlijk allemaal een loon/wedde. Wat is dan 30EUR? Dan is dat peanuts.

Och, ik ga hier niets meer posten.
Een moderator mag deze thread sluiten voor mijn part.
  #25  
Oud 12-08-08, 15:22
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

@NeoCracer: ik schilder je helemaal niet af als gierigaard. Ik gebruikte gewoon het woord krenterig omdat de voorganger jouw zo noemde. Zoals ik al eerder zei:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pwain
Als hij een iPhone wilt voor de show dan is het zijn goed recht.
Je komt enkel en alleen wat raad vragen over de tarieven. Wel ik wil je gewoon waarschuwen dat goedkoop niet de beste koop is in dit geval. Voor die enkele eurokes meer (5 pintjes op een maand minder ) ga je *veel* meer plezier beleven. Anders blijf je centen uitgeven aan een bepaald tarief en echt veel gebruiken, plezier beleven zal daar niet aan zijn.

En 30 Euro voor iemand met een loon kan ook best wel eens zwaar zijn. Jij hebt nu het geluk om bij je ouders in te wonen. Vroeg of laat komt hier ook verandering in. Dan betaal je zelf je lening/huishuur, allerlei verplichte verzekeringen, water, gas, electriciteit, taks,...
De verbintenissen die je dan moet aangaan zijn veel zwaarder dan gewoon een abbo bij een telecom. 30 Euro kan je dan best ook wel eens voelen!
Dat is de reden waarom je soms verkeerdelijk begrepen wordt.

Laatst gewijzigd door pwain; 12-08-08 om 15:32.
  #26  
Oud 12-08-08, 15:45
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Goed,

Neocracer heeft antwoord gekregen op zijn vragen en de mogelijkheden die er zijn, zijn besproken.

Om verdere discussie te voorkomen gaat hier idd een slotje op.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Welke provider heb ik? Ramiro1990 Unlock 8 26-01-11 15:16
Abonnement verlengen, welke provider?? sanderis Overige providers Nederland 59 24-01-11 10:11
iPhone 3Gs Welke provider? Lunatic Koopinformatie Nederland 9 01-04-10 17:12
België: Welke provider + abbo type djgns Overige providers België 11 14-02-08 17:01
België: Welke Provider gebruik je ? Roue Overige providers België 2 10-12-07 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.