//

iPhone voor minder dan in Belgie

iPhone voor minder dan in Belgie discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een betrouwbare winkel die de iPhone simlockvrij aanbiedt (zonder abo) voor minder dan de 525euro in Belgie? (jaja in Italie maar dat is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-08, 13:00
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Question iPhone voor minder dan in Belgie

Is er een betrouwbare winkel die de iPhone simlockvrij aanbiedt (zonder abo) voor minder dan de 525euro in Belgie? (jaja in Italie maar dat is een beetje ver, he)


het ziet er namelijk niet meer naar uit dat ik mijn van die italiaanse site ooit zal ontvangen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-08, 14:17
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlees91 Bekijk bericht
Is er een betrouwbare winkel die de iPhone simlockvrij aanbiedt (zonder abo) voor minder dan de 525euro in Belgie? (jaja in Italie maar dat is een beetje ver, he)


het ziet er namelijk niet meer naar uit dat ik mijn van die italiaanse site ooit zal ontvangen.
Ik kan deze vraag eigenlijk niet goed snappen. Iedereen wil altijd alles zo goedkoop mogelijk, logisch natuurlijk. Maar je weet gewoon dat er dan ook risico's aan zitten. Achteraf raar opkijken omdat je toch opgelicht blijkt te zijn lijkt mij een beetje te laat.

Wat ik dus helemaal niet snap is dat je hier nu nog niet van geleerd hebt, je hebt het nu zelf meegemaakt! Op dit moment bestaat er nog geen unlock voor de 3G, behalve dan zo'n vaag verhaal over een raar simmetje waarbij je een stuk uit je eigen sim moet knippen (ahum) en waarvan de werking nog helemaal niet zeker is.

Sim-lock vrije toestellen zijn te kopen in België en Italië, laatstgenoemde het goedkoopst voor zo'n 500 euro, dan lijkt mij alles onder deze prijs in de eerste plaats nogal onbetrouwbaar.

Ik neem aan dat ook jij bent gevallen voor de mooie look van het apparaat, het gebruikersgemak, en al die andere voordelen. Waarom ben je dan niet bereid om die extra 50-100 euro neer te leggen om dit apparaat te bemachtigen. In een officiële winkel, met (2 jaar) garantie, en 100% zekerheid dat je hem gaat ontvangen en dat alles ook werkt zoals het moet, inclusief updaten zonder problemen, dat is die 100 euros toch wel waard?

Wil je dit geld er niet voor neerleggen lijkt mij de keuze heel eenvoudig:
wacht tot het toestel goedkoper wordt....

Wil je toch nog een keer de gok nemen het bij zo'n internet winkel te proberen en 25 biertjes te redden, dan is dat jouw keuze. Ik zou het heel dom vinden na je ervaring met de 'italiaanse site'.

Succes bij het maken van je keuze.
Groeten.
  #3  
Oud 07-08-08, 14:28
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knidreeg Bekijk bericht
Ik zou het heel dom vinden na je ervaring met de 'italiaanse site'.
Gelukkig heb ik mn geld nog
Naja eens kijken. Ik woon toch al direct aan de grens met Belgie
en inderdaad: het gaat me om de look en het gebruiksgemak en dat ik nou al een hele tijd de slechtste mobiel met kleurenbeeldscherm ooit heb (de Nokia 2600) en ik daar snel van af wil
  #4  
Oud 07-08-08, 14:39
Knidreeg Knidreeg is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Knidreeg
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlees91 Bekijk bericht
Gelukkig heb ik mn geld nog
Naja eens kijken. Ik woon toch al direct aan de grens met Belgie
en inderdaad: het gaat me om de look en het gebruiksgemak en dat ik nou al een hele tijd de slechtste mobiel met kleurenbeeldscherm ooit heb (de Nokia 2600) en ik daar snel van af wil
Haha oke, nou dan lijkt het me helemaal geen moeilijke keuze. Als je het geld nog hebt is er financieel gezien geen reden waarom je hem zo goedkoop mogelijk moet hebben, lijkt mij. Als je dan ook nog eens dicht aan de Belgische grens woont komen er al weinig benzine kosten bij......

Maak voor jezelf een overweging; je hebt voor 100 euro extra (ofwel 50 biertjes minder) een officieel geunlockte iPhone, 2 jaar garantie, nooit problemen met updaten, en de zekerheid dat je niet opgelicht wordt. Het zou het mij wel waard zijn!

Succes ermee!
Groeten.
  #5  
Oud 07-08-08, 14:53
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Ik ga deze sluiten, aangezien dit het zoveelste topic is. Neem de opmerking(en) van Knidreeg ter harte....
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
1,5 gb minder dan normaal Woutair iPhone algemeen 23 22-10-09 21:41
Leuk 2.1 setje, met iphone dock en remot, voor minder dan 80 euro! vdvorst iPhone accessoires en onderdelen 8 14-11-08 20:08
Wi-Fi iPhone minder dan ipod Touch? wvy Wi-Fi 3 16-09-08 05:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.