//

Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4

Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone met FW2.0. erop staan. Nu wou ik deze graag downgraden naar versie 1.1.4. (vanwege KPN grprs) Hiervoor heb ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-08, 14:44
Dennis² Dennis² is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 67
Standaard Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4

Hallo,

Ik heb een iPhone met FW2.0. erop staan. Nu wou ik deze graag downgraden naar versie 1.1.4. (vanwege KPN grprs)

Hiervoor heb ik het programma WinPWN 2.0.3 gebruikt en een custom 1.1.4. firmware aangemaakt. Tot dusver geen probleem!

Echter wilde ik de iPhone ook pwnen. Dus ik druk op pwn en toen vroeg WinPWN op de iPhone te zetten in restore modus. Ik heb mijn iPhone uigeschakeld en hem gezet in restore modus. (iTunes USB logo verschijnt dan) maar opnieuw geprobeert met WinPWN en ik krijg steeds de melding dat ik mijn iPhone in recoverymodus moet zetten...

Ik kan mijn iPhone wel nog uitschakelen maar zodra ik hem weer inschakel springt hij over naar recovery modus. Ook iLibarity+ kan geen restore modus vinden.

Ik heb inmiddels mijn iTunes gedowngrade naar versie 7.5. (was eerst 7.7)
Wanneer ik wil restoren: De iPhone kan niet worden herstelt, onverwachte fout (20)

Kan iemand mij aub vertellen wat ik moet doen?

Laatst gewijzigd door Dennis²; 07-08-08 om 14:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-08, 14:55
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Kijk hier eens wel een slotje want wordt echt wel besproken en via de zoekfunctie te vinden Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Firmware downgrade van 4.3 naar 4.2.1 Hulp!! Remedy iPhone algemeen 16 16-04-11 13:10
Downgrade naar 2.1 (door Wi-Fi probleem) Thundie Wi-Fi 9 28-01-09 23:06
help!!!! ik heb nu 1.0.2 met een firmware van 4.0 ik wil hem downgrade naar 3.0 Junior Unlock [archief] 1 02-12-07 10:26
BREAKING: Downgrade iPhone firmware 1.1.1 naar 1.0.2 mogelijk! iCulture Archief 15 06-10-07 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.